Archief - FIA Formula One 2020 - Deel 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt wereldkampioen in 2020 ?


  • Totaal aantal stemmers
    47
  • Opiniepeiling gesloten.

xDama

Legacy Member
marcel zei:
de doodsteek voor F1 op zich, geloof ik niet echt in.
maar dat er een grondige verschuiving gaat plaats hebben, daar moet je niet aan twijfelen. in theorie heb je niet die gigantisch dure wagens nodig om F1 te rijden he. in het verleden hebben ze al seizoenen gehad waar ze te weinig F1 wagens hadden, en dan maar (gedeeltelijke of volledige) grids vulden met F2 wagens. dat kan in theorie nu ook.

maar die grondige aanpassingen , dat is in quasi alle sectoren zo.

Worst case scenario gaan we terug naar de jaren '60-'70 met zelfstandige constructeurs, privateers & garagista's en een occasionele constructeur. Het model van F1 is al een jaar of 20 doodziek en moest toch veranderen.

F1 zal het wel overleven, maar het zal sowieso in een andere vorm zijn.

marcel

Legacy Member
moet Bernie niet voor zijne kleine zorgen, ipv demente uitspraken te doen?

denkimi

Legacy Member
xDama zei:
Worst case scenario gaan we terug naar de jaren '60-'70 met zelfstandige constructeurs, privateers & garagista's en een occasionele constructeur. Het model van F1 is al een jaar of 20 doodziek en moest toch veranderen.

F1 zal het wel overleven, maar het zal sowieso in een andere vorm zijn.
We gaan nooit terug naar daar. In het allerslechtste geval komen we uit bij het niveau van een f2 kampioenschap.

FlatSix

Legacy Member
Zaterdag de volgende classic rewind, de 2019 Italian GP. :) Tot zo ver "classic".

Staat op F1TV eigenlijk heel 2007, 2008 of 2010 bijvoorbeeld?

eniac

Legacy Member
FlatSix zei:
Zaterdag de volgende classic rewind, de 2019 Italian GP. :) Tot zo ver "classic".

Staat op F1TV eigenlijk heel 2007, 2008 of 2010 bijvoorbeeld?

2010: alle races van het seizoen
2007 & 2008: vijftal full races, andere races enkel kortere reviews (+- kwartiertje)

FlatSix

Legacy Member
Heb het dan maar eens geprobeerd. Dit weekend dan maar eens de 2009 German GP nog eens bezien en traantje laten? :p

FlatSix

Legacy Member
Heb de gratis code gebruikt, en nu dan de subscription stop gezet, en nu zegt de site dat m'n subscription actief is tot 05/10/2020.

Dacht, even "huh?".

Maar dat is Amerikaans datum format, .... zielig.

FlatSix

Legacy Member
FlatSix zei:
Heb het dan maar eens geprobeerd. Dit weekend dan maar eens de 2009 German GP nog eens bezien en traantje laten? :p

Hehe, dan maar ineens al gedaan. :)

Voor andere hier allicht domme opmerking maar ik dacht dat er ondertussen al Engelse commentaar beschikbaar was voor ons? Had ik dan niet beter bij "land" gewoon Engeland genomen?

marcel

Legacy Member
honderden GP's? als er al meer dan 100 op staan, zal't veel zijn....

eniac

Legacy Member
marcel zei:
honderden GP's? als er al meer dan 100 op staan, zal't veel zijn....
Alles vanaf 2010 zijn er al bijna 200 he, plus nog geselecteerde races van daarvoor.

Ervan uitgaande dat het idd alles vanaf 2010 is, assumptie van mijn kant omdat het 2010 seizoen er helemaal op staat.

RiCOManiaC

Legacy Member
Er zijn ook van alle seizoenen van 2010 tot heden een paar races die er om een of andere reden niet op staan, enkel een review van 11 of kleine 30 minuten. In ieder geval: ge hebt normaal ruw geschat iets van een 160-tal races die bekeken kunnen worden (seizoen 2010-2019). Ik heb nog nie gecheckt hoe het zit met bv 2000-2009.

FlatSix

Legacy Member
Ik heb nu niet zo direct de nood om races uit 2014-nu terug te zien. Die zijn of de moeite niet of weet ik nog te goed. Van 2010 zijn er best wat races waar ik de winnaar gewoon niet meer van weet, dus dat is ook leuk kijken dan.

Timothy555

Legacy Member
Iemand een linkje van die 30-dagen gratis F1TV? Vind het niet onmiddellijk...

_Pe_

Legacy Member

_Pe_

Legacy Member
Net te weten gekomen dat die kerel dat overleefd heeft. Daar ben ik blij om. Nooit geweten. Altijd gedacht dat die daar aan zijn einde gekomen was. :)
Prachtige race trouwens. De moeite om te bekijken. Niet te geloven hoe dicht die de F1 in die tijd bij elkaar kon rijden. Ik denk wel dat de wagens heel moeilijk te besturen maken want de piloten maken serieus veel fouten. Oftewel waren de piloten toen een pak minder goed dan nu :unsure: .
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan