xDama
Legacy Member
marcel zei:de doodsteek voor F1 op zich, geloof ik niet echt in.
maar dat er een grondige verschuiving gaat plaats hebben, daar moet je niet aan twijfelen. in theorie heb je niet die gigantisch dure wagens nodig om F1 te rijden he. in het verleden hebben ze al seizoenen gehad waar ze te weinig F1 wagens hadden, en dan maar (gedeeltelijke of volledige) grids vulden met F2 wagens. dat kan in theorie nu ook.
maar die grondige aanpassingen , dat is in quasi alle sectoren zo.
Worst case scenario gaan we terug naar de jaren '60-'70 met zelfstandige constructeurs, privateers & garagista's en een occasionele constructeur. Het model van F1 is al een jaar of 20 doodziek en moest toch veranderen.
F1 zal het wel overleven, maar het zal sowieso in een andere vorm zijn.
Tot zo ver "classic".

.