Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
blizzard zei:WTF heeft Mark Webber de laatste tijd? Had hem nooit hoger ingeschat dan middelmatig, maar hoe hij nu presteert is echt wel geweldig.

RaZoR be zei:pff, Alonso weeral niet in Q3... het is wel close in de top10 nu Renault ook begint aan te sluiten
blizzard zei:WTF heeft Mark Webber de laatste tijd? Had hem nooit hoger ingeschat dan middelmatig, maar hoe hij nu presteert is echt wel geweldig.
Contec zei:mooi van schumi
geef die kerel toch die ferrari terug of geef hum ne mclaren![]()
TX.Conn zei:Massa spinde in bocht 8 toen hij terug op de baan was paseerde Schumacher en Schumacher stak zijn hand op richting Massa, wat wilde Schumacher hier eigenlijk mee zeggen? Het was allesinds geen kwaad hand dat hij opstak.

jeltex zei:Als jij aan 't rondkarren bent en je komt onderweg een maat tegen dan zwaai je toch ook eens?
Verder moet je me ook eens uitleggen wat "een kwaad hand" dan wel mag zijn ... je bedoelt misschien een vuist?
VishnuSixDix zei:Webber heeft voor de 3de keer op rij Vettel naar huis gereden. Vettel sukkelde vandaag met banden/setup terwijl Markje zijn zaakjes weer perfect voor elkaar heeft.
Ik vind dat sterk.
Gothrek zei:Ik vind sterk dat Vettel zelf zegt dat er iets mis was met zijn remmen, terwijl jij iets totaal anders beweert....
autosport.com - F1 News: Vettel frustrated by brake problems
Vettel was trouwens ook telkens enkele tienden sneller in Q1 en Q2 dan Webber...

EagleEye zei:Brundle was wel héél streng voor Alonso he: "besides being a horrible little so-and-so during interviews, ..." en dan over hoe het eigenlijk niet kan dat hij Q3 niet haalt...
Zijn er nu verdere implicaties voor Schumacher na die "spin-off" in Q3? Behalve dan dat hij op slechte banden de race moet starten.