Dr. Doezel
Legacy Member
Dr.Gay zei:de rijders diqualificeren is al goed genoeg.
Foetelen is foetelelen gij zou de rijders hun punten laten behouden zelfs al komen ze met ne V8 aan de start , goe bezig![]()
Wel een beetje consequent blijven. Bij het spionage-schandaal zit ge te roepen dat de rijders niet mogen bestraft worden, zij konden er immers niks aan doen. En hier zou je enkel de rijders bestraffen terwijl het duidelijk een fout van het team is. Waarom werd hamilton dan niet bestraft voor zijn regenbanden in de vrije training?
Zo eenduidig is het ook allemaal niet: "Zo was er een verschil in de gemeten luchttemperatuur door het Formula One Management (FOM) en Meteo France. Omdat in de regels verder niet staat vermeld dat de gemeten temperatuur door het FOM de bepalende waarde is, was er te veel onduidelijk rondom deze temperatuur en vonden ze het daarom ongepast een straf uit te delen."
Als er niet duidelijk vermeld is met welke temperatuur ze rekening moeten houden kan je ze toch niet straffen omdat ze de verkeerde temperatuur gebruiken?
Maar ik begrijp jullie frustraties wel hoor

En alle coureurs komen met een V8 aan de start
, nog niemand is daarvoor uitgesloten

