Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hatetn

Legacy Member
{FgnZ} DeBroin zei:
Naar mijn mening is Hamilton wel vrij goede rijder, maar hij is o zo arrogant...
Als je tijdens een persconferentie waar rond de 100 miljoen mensen wereldwijd naar kijken verdoken weg je middenvinger opsteekt naar Alonso, sorry, maar dat kan er bij mij niet in. Als je je teambaas uitmaakt voor rotte vis omdat hij ochot geen prioriteit kreeg, sorry, kan er bij mij evenmin in...
hij heeft gewoon wat teveel streken naar mijn mening...
Maar das ieder voor zich natuurlijk.

Ben blij dat het voor Kimi is, over heel seizoen gezien dik verdiend. Had hij geen tegenslag gekend de eerste helft van het seizoen, het kon al langer beslist geweest zijn...
Maar ja, als als als :-)
Soit, verdiend gewonnen volgens mij!

Grtz

welke middelvinger naar alonso, en tzijn de beste maatjes
trouwens op da moment was het volledig begrijpbaar
om nog maar te zwijgen over hun spellekes onderling, ze staan elkaar aan het uitmaken voor de camera en een maand later ontkennen ze alles en is het de pers die hen tegen elkaar opzet door hun woorden te verdraaien(zelfs live reportage's waren in scene gezet dan:wtf: ) om dan een week later weer op elkaars kap te zitten. ze komen gewoon niet met elkaar overeen zo simpel is het

en da fabelke da em ron dennis heeft uitgemaakt in turkije is ook zever
zelfs de fia heeft gezegd dat er nergens in het radioverkeer sprake was van die uitspraken

nu em genoeg verdedigd
als mclaren echt zo ne titel wil winnen weet ik maar een iets: die verdienen nog 0.0 respect
al een geluk da ze volgend jaar achteraan de pitstraat staan met het min aan garage's, hopelijk moeten ze een stuk van hun gedrag thuislaten want da neemt wss veel plaats in

Cash

Legacy Member
hatetn zei:
welke middelvinger naar alonso, en tzijn de beste maatjes

Ik weet niet meer na welke race, maar op een bepaald moment lijkt het of hamilton aan zen haar aan het krabben is, terwijl het eigenlijk zen middenvinger richting Alonso is.

ec8or

Legacy Member
BelgianTiger_6 zei:
Ik weet niet meer na welke race, maar op een bepaald moment lijkt het of hamilton aan zen haar aan het krabben is, terwijl het eigenlijk zen middenvinger richting Alonso is.

ja was best wel grappig om zien :) ze lieten het gisteren voor het begin van de wedstrijd nog eens zien.

*BeLiSiMa*

Legacy Member
Vet filmpje :)

Raikonnen verdient kampioen ! :D Maar hij mag wel eens wat enthousiaster gaan wezen ;)

UltimateWeapon

Legacy Member
*BeLiSiMa* zei:
Raikonnen verdient kampioen ! :D Maar hij mag wel eens wat enthousiaster gaan wezen ;)

"People will probably try to make up more stories about me but I'm not going to change myself, I never did before and it's not going to happen in the future," Raikkonen added.

"I lead my life as I want and that's it."

Waren alle kampioenen maar zo...;)

eniac

Legacy Member
Muismat zei:
Hoe zou jij je voelen als je wereldkampioen bent en opeens als een 2de rijder wordt behandeld?

Dat is nooit gebeurd. Ze kregen gelijk materiaal en mochten beiden hun kans gaan. In tegendeel, in de eerste helft van het seizoen is het Hamilton die wel eens werd tegengehouden. Monaco als voorbeeld.

Een "1e rijder"-status moet je verdienen op de baan door beter te zijn dan je ploeggenoot. Niet door op voorhand te zeggen: "jamaar ik ben al twee keer WDC, ge moet voor mij werken allemaal".

{FgnZ} DeBroin zei:
Naar mijn mening is Hamilton wel vrij goede rijder, maar hij is o zo arrogant...

Ben ik niet mee akkoord hoor. De man heeft zich een heel jaar zeer professioneel getoond. Het enige wat je hem ergens kan doorsteken is zijn uitspraak over Alonso, dat die volgend jaar beter in een ander team zou rijden. En eigenlijk is dat nog terecht ook...

En dat van die middelvinger: sorry, I don't buy it. Ik zit ook wel eens in die houding zonder het te beseffen. Kinderachtig en arrogant is absoluut niet hoe Hamilton zich het hele jaar heeft gedragen, ik geloof hier dan ook niet in.

Als je je teambaas uitmaakt voor rotte vis omdat hij ochot geen prioriteit kreeg, sorry, kan er bij mij evenmin in...

Tja, hij was kwaad op dat moment, en was dat niet volledig terecht? Dat je dan even uitroept: "don't you ever fucking do that to me again", dat vind ik nog niet eens overdreven.

chemfrog zei:
Beste,
geen van beidde mclaren piloten mag kampioen zijn, in het team is te veel "vals gespeelt". Maar moest ik kiezen kies ik toch voor alonso want als men die wat meer naar voorgeschoven (pit stop incident enz...)had hij al 3 races geleden kampioen geweest.

Mja da's onzin he. Had Hamilton mogen winnen in Monaco dan was hij ook kampioen geweest. En dat pitstop incident, dat had al te gemakkelijk vermeden kunnen worden.

denkimi

Legacy Member
en nu alleen nog hopen dat massa volgend jaar volledig in dienst van raikkonen rijdt.

eniac

Legacy Member
Dat zal Raikkonen moeten afdwingen. Niet meer dan logisch, vind ik.

edit: op de baan, bedoel ik dus. Door goed te rijden.

UltimateWeapon

Legacy Member
Lewis Hamilton has admitted that his bid for this year's Formula One Championship seemingly came to an end during the last race of the season following a moment of human error.

"My finger slipped on the steering wheel and I accidentally pressed the button used for the starting sequence," Hamilton confided several hours after the event, according to Montreal's French-language daily newspaper La Presse.

"The car went into neutral and I had to reinitialize the system, that is, reload the gearbox management program," he explained. The onboard camera recorded images of Hamilton pressing several buttons on his steering wheel while other drivers sped by.

voila

Stancke

Legacy Member
Heeft eigenlijk zichzelf de das omgedaan. Indien hij gewoon z'n race had gereden (lees: achter Alonso gebleven na de start) was hij nu het goden kind van de F1




(haha)

eniac

Legacy Member
Tja, het lijkt er echt op dat hij de laatste GP's bezweken is onder de druk. Te lang doorrijden met slechte banden, overmoedigheid in zijn totaal onnodige poging om Alonso voorbij te steken, en dan die foute druk op de foute knop.

Ik vind het wel jammer voor hem, ik had het hem ook gegund. Blijf het een immens talent en een sympa kerel vinden.

Tyfius

Legacy Member
Ik denk dat die slechte banden voornamelijk de schuld zijn van het team. Zoals ik al ergens las: had hij meer ervaring gehad, had hij durven de pits in rijden en zeggen "nu moet ik nieuwe banden hebben!".

Nu, die vinger die zomaar die reset knop kan induwen, ik zou die dan toch ergens anders zetten...

eniac

Legacy Member
Het team weet niet hoe de wagen aanvoelt. Als het echt zo enorm slecht is, dan is het enkel de rijder die dat kan zeggen en kan zeggen dat hij NU moet binnenkomen. Ik snap niet hoe je dat voornamelijk aan het team kan wijten...

En ze kunnen de reset knop toch mogelijk achteraan de leuning van de stoel plaatsen ofzo he. Hij staat op het stuur, kan me niet herinneren dat iemand er ooit per ongeluk op gedrukt heeft.

Scifo

Legacy Member
Stancke zei:
Heeft eigenlijk zichzelf de das omgedaan. Indien hij gewoon z'n race had gereden (lees: achter Alonso gebleven na de start) was hij nu het goden kind van de F1

Maar ik begrijp niet waarom Alonso zonodig Hamilton moest inhalen in het begin? Ik bedoel zijn er dan geen afspraken voor de wedstrijd gemaakt? En dan jawel de domste actie daaropvolgend van Hamilton. Man man bende kinderen die 2 :p

Dat worden nooit nog teamgenoten :D

Ohja daarstraks nog het middagnieuws gezien van Spanjaarden die zitten te juichen en hun held "Alonso" zullen verwelkomen bij zen thuiskomst omdat Hamilton geen WK is. Allemaal kleine kindjes ja :sop:

Sloth

Legacy Member
Scifo zei:
Maar ik begrijp niet waarom Alonso zonodig Hamilton moest inhalen in het begin? Ik bedoel zijn er dan geen afspraken voor de wedstrijd gemaakt? En dan jawel de domste actie daaropvolgend van Hamilton. Man man bende kinderen die 2 :p

Dat worden nooit nog teamgenoten :D

Ohja daarstraks nog het middagnieuws gezien van Spanjaarden die zitten te juichen en hun held "Alonso" zullen verwelkomen bij zen thuiskomst omdat Hamilton geen WK is. Allemaal kleine kindjes ja :sop:

euhm misschien omdat alonso nog een goede kans had om wereldkampioen te worden?

heeft er iemand beelden van die middenvinger van hamilton btw? :p

Lucian

Legacy Member
dan heeft da kalf toch wel 2 keer op het knoppeke geduwd want em is 2 keer stilgevallen ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan