Raikko
Legacy Member
LuCian zei:dan heeft da kalf toch wel 2 keer op het knoppeke geduwd want em is 2 keer stilgevallen ^^
Uw reacties ben ik eerlijk gezegd ook kotsbeu, ze getuigen nt echt van veel objectiviteit.
OT dan: ik ben al jaren een fan van Mclaren dus ik had natuurlijk liefst Hamilton wereldkampioen zien worden. Maar aan m'n nickname te zien was ik dus ten tijden van zijn Mclaren-tijdperk een fan van Raikkonen, dus ik gun het hem ook wel van harte, zeker omdat hij er in die jaren toch ook een keer dichtbij is geweest.

jezus zeg... kijk gewoon naar de F1 als het je boeit en geniet van de sport en de beelden en de racerij, ook al is er dominantie van één team...dan wil dat zeggen dat zij het gewoon beter voor elkaar hebben dan de andere teams en dus dat zij goed zijn en veel verdienen. Dan gaan zeggen dat het niet meer leuk is is echt verkeerd want het is dan juist aan de andere teams om bij te benen. Maak jullie toch eens allemaal niet zo druk 
