Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Raikko

Legacy Member
LuCian zei:
dan heeft da kalf toch wel 2 keer op het knoppeke geduwd want em is 2 keer stilgevallen ^^

Uw reacties ben ik eerlijk gezegd ook kotsbeu, ze getuigen nt echt van veel objectiviteit.

OT dan: ik ben al jaren een fan van Mclaren dus ik had natuurlijk liefst Hamilton wereldkampioen zien worden. Maar aan m'n nickname te zien was ik dus ten tijden van zijn Mclaren-tijdperk een fan van Raikkonen, dus ik gun het hem ook wel van harte, zeker omdat hij er in die jaren toch ook een keer dichtbij is geweest.

{FgnZ} DeBroin

Legacy Member
eniac zei:
Tja, hij was kwaad op dat moment, en was dat niet volledig terecht? Dat je dan even uitroept: "don't you ever fucking do that to me again", dat vind ik nog niet eens overdreven.

Mja, als ik eens kwaad ben op mijn werk moet ik tegen mijn baas ook zo niet beginnen hoor :-)
Ron Dennis is en blijft zijn werkGEVER, die dingen over de radio roepen terwijl je weet dat iedereen die kan horen, is ofwel gewoon dom zijn, ofwel geen respect hebben, ofwel heat of the moment, maar dat leunt dan weer aan bij dom zijn want op zo'n moment moet je je maar weten te beheersen!
Ik blijf bij mijn standpunt dat hij arrogant is. Maar dat is MIJN standpunt he, niemand heeft gezegd dat iemand anders mij daarin moet volgen he :-)

'Nuf said :)

Grtz

eniac

Legacy Member
Ik definieer arrogantie anders heel anders dan 1 kwade uitroep en 1 farse uitspraak in een jaar waarin je voor de rest meer dan blijk geeft van sympathie en professionalisme. Maar goed, dat ben ik dan.

EternalSilence

Legacy Member
zou het heel erg vinden voor raikkonen mocht hij nu door die rechtzaak zijn titel verliezen.
het zou voor mij weer een reden zijn om niet meer naar de F1 te kijken, want de laatste tijd word het hele kampioenschap beslist in een rechtbank.


dat hamilton zijn middenvinger opsteekt naar alonso vind ook maar belachelijk.
hamilton is nog de rookie die domme rookie fouten maakt, en dan zou hij een 2 voudig wereldkampioen de middenvinger geven.
een beetje respect mag wel.

hamilton heeft het de laatste tijd hoog in zijn bolletje gekregen, die uitlatingen tegen alonso en tegen zijn eigen ploegbaas bewijzen het wel.
en nu hij geen kampioen is, vind het het amusant om te zien hoe hamilton niet de gehoopte verwachtingen vervult.
dat hij nu maar een paar toontjes lager zingt, en zich een beetje beter gedraagt op het circuit.

kijk naar massa en raikkonen, die streden ook eerst voor het kampioenschap, en die konden het wel doen zonder elkaar door het slijk te halen.

Anoniem04

Legacy Member
Doom Dragon zei:
dat hamilton zijn middenvinger opsteekt naar alonso vind ook maar belachelijk.
hamilton is nog de rookie die domme rookie fouten maakt, en dan zou hij een 2 voudig wereldkampioen de middenvinger geven.
een beetje respect mag wel.

Wat voor een zever is dat nu ? Straks ga je nog zeggen dat Hamilton Alonso heeft opgehouden :ironic:

whatever9

Legacy Member
toch wel straf dat iedereen hier zomaar weet wie er arrogant is en wat voor mensen dat allemaal zijn, wie zijn fout dat het altijd is en wie slecht of goed is. Als jullie er zo veel van kennen, waarom staan jullie dan nog steeds zelf niet op de grid, zo ergens op zondag omstreeks 14.00???. Als ik aan het racen ben is dat ook big business en net voor de start ben ik één en al adrenaline, dan moet je ook niet veel aan m'n hoofd zagen of ik word ook boos omdat ik me wil concentreren... maar ben ik nu een volkerenmoordenaar :D jezus zeg... kijk gewoon naar de F1 als het je boeit en geniet van de sport en de beelden en de racerij, ook al is er dominantie van één team...dan wil dat zeggen dat zij het gewoon beter voor elkaar hebben dan de andere teams en dus dat zij goed zijn en veel verdienen. Dan gaan zeggen dat het niet meer leuk is is echt verkeerd want het is dan juist aan de andere teams om bij te benen. Maak jullie toch eens allemaal niet zo druk :)

Mee

Legacy Member
whatever9 zei:
Als jullie er zo veel van kennen, waarom staan jullie dan nog steeds zelf niet op de grid, zo ergens op zondag omstreeks 14.00???.
Ik zou niks liever willen :p

whatever9

Legacy Member
http://www.bp-racing.com/pictures/albums/Douvrin 23 sept/_LUD4298.jpg

het zijn misschien "maar" scooters, maar als er op de limiet wordt gereden is het met alles moeilijk om de beste te zijn, gaande van grasmachine races tot formule 1. jullie weten gewoon in 95% van de gevallen niet waar jullie over praten. De enige fout die ik hamilton al zien maken heb is zijn grindbak toestand in de voorlaatste race. Dat is gewoon een droge racelijn hebben en ddaar dus grip hebben met zijn slicks en dan door onervarenheid op het natte gedeelte te snel willen gaan. Als jullie ook maar één keer in de plaats zouden zijn van zo'n piloot, dan zouden jullie denk ik veel meer respect hebben voor zo'n mensen. Men mag dan nog gaan beweren dat een F1 makkelijk te besturen valt... maar om bijvoorbeeld op monza uw rempunt te vinden als je 340km/h gaat, en dat dan op een paar meter correct in te schatten... veel succes daar mee, ook al is er elektronische hulp.

Mee

Legacy Member
Eerste wat ik dacht toen ik Hamilton er zag afgaan was "Dat zou ik ook gedaan hebben als ik hem was" :).

Wesdude

Legacy Member
het discussiëre over alles en nog wat is gewoon 1 van de fijne dingen van formule 1 kijken.

En dat F1 rijden niet makkelijk is zal iedereen wel weten zeker, daar moet ge niet zelf voor racen hoor.

PareGoriC

Legacy Member
d_W zei:
euhm misschien omdat alonso nog een goede kans had om wereldkampioen te worden?

heeft er iemand beelden van die middenvinger van hamilton btw? :p

alonso zit te zagen 'moest er van in het begin een kopman gekozen zijn, waren we nu wk' wel hamilton moest maar 5e worden... hij is kopman imo
hij moest er gewn achterblijven

maar dan nog, welke idioot zet die start knop daarnu? :')

denkimi

Legacy Member
PareGoriC zei:
alonso zit te zagen 'moest er van in het begin een kopman gekozen zijn, waren we nu wk' wel hamilton moest maar 5e worden... hij is kopman imo
hij moest er gewn achterblijven

maar dan nog, welke idioot zet die start knop daarnu? :')

die start knop staat daar al jaren en er heeft nog nooit iemand problemen mee gehad.

Muismat

Legacy Member
Het is simpel, door de rivaliteit tussen Alonso en Hamilton hebben ze het laten schieten. Puur in de laatse race zag je het, 3de bocht probeert Hamilton al meteen voorbij Alonso te gaan, terwijl een 4de plaats achter Alonso ruimschoots genoeg was. Tja, kzen is benieuwd waar Alonso volgend jaar rijdt en hoe het WK zal verlopen als zowel Hamilton en Alonso een team/situatie hebben waar ze zich 100% op het racen kunnen concentreren.

xDama

Legacy Member
Mclaren gaat nu officieël in beroep tegen de uitspraak van de FIA.

Ik vraag me nu eerlijk waar af waarom ze dit nog doen? Ik heb 1 dezer gelezen dat de straf die hierop normaal zou volgen enkel afname is van de constructeurspunten, dan heeft Mclaren daar nog geen enkel voordeel aan.

Waste of time gewoon.

Cash

Legacy Member
Het beroep moet nog aangenomen worden door de FIA natuurlijk, indien ze dat niet doen volgt er niks. Indien wel dan moet er een datum voor een hoorzetting gezet worden en dergelijke :s

Wesdude

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Mclaren gaat nu officieël in beroep tegen de uitspraak van de FIA.

Ik vraag me nu eerlijk waar af waarom ze dit nog doen? Ik heb 1 dezer gelezen dat de straf die hierop normaal zou volgen enkel afname is van de constructeurspunten, dan heeft Mclaren daar nog geen enkel voordeel aan.

Waste of time gewoon.

Ze willen een verduidelijking van de regels, volges mclaren zelf.

YuRiPa

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Mclaren gaat nu officieël in beroep tegen de uitspraak van de FIA.

Ik vraag me nu eerlijk waar af waarom ze dit nog doen? Ik heb 1 dezer gelezen dat de straf die hierop normaal zou volgen enkel afname is van de constructeurspunten, dan heeft Mclaren daar nog geen enkel voordeel aan.

Waste of time gewoon.

Oh, waar heb je dat gelezen? Eigenlijk zou t moeten blijven zoals t nu is. Zowel Alonso als Hamilton wil geen beroep, dus dan wordt t ook al snel zinloos. En t kampioenschap moet op de baan beslist worden, nie achter de groene tafel.:) Maja, was dit in t midden van t seizoen geweest waren er prolly wel (meteen) straffen uitgedeeld aan Williams en BMW. Maja, dat weten we nooit helemaal zeker. Feit is wel dat Kimi het fantastisch gedaan heeft de laatste 2 races en dat Lewis het zelf verprutst heeft door een domme actie in de 1e ronde op P4 om Alonso in te halen. Dat heeft m (denk ik) de titel gekost. Maja, is alleen maar goed voor zn leerproces, zo'n actie zal ie nooit weer uithalen denk ik.:)

Darth-Falcon

Legacy Member
Motoren voor 10j bevrozen

langs de ene kant is dit goed want ze kunnen de ontwikkelingskosten afschrijven op 10j. zou voor goedkope motoren moeten zorgen.

langs de andere kant, kan er de komende 10j nog wel een nieuwe motorenbouwer bij ??

Cash

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
Motoren voor 10j bevrozen

langs de ene kant is dit goed want ze kunnen de ontwikkelingskosten afschrijven op 10j. zou voor goedkope motoren moeten zorgen.

langs de andere kant, kan er de komende 10j nog wel een nieuwe motorenbouwer bij ??

Ik vind het maar dom, ipv dat ze nieuwe technologien toelaten, of milieuvriendelijkere technologien, die dan later naar gewone auto's kunnen doorsijpelen. 10 jaar bevriezen is echt wel héél lang. (om maar aan te duiden hoe lang, 10 jaar geleden was Schumacher nog maar 2-voudig kampioen).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan