Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
B.U.R.N zei:http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2007/11/01/dennis-laat-alonso-alleen-naar-priveteam-gaan/
Ik weet het niet van renault. Dennis zei dit voor het bericht dat Alonso mclaren verlaat.
Mischien wordt het wel een switch tussen Rosberg en Alonso.
Wat voor beide teams wel een goede deal is.
Ik zou het wel dapper van hem vinden moest hij dat doen. Moest hij dan het team ook terug aan de top krijgen.
Darth-Falcon zei:ik denk dat er gewoon een switch tussen rosberg en Alonso gaat komen

Ik denk dat hij nog een contract heeft voor x aantal jaren. Maar beide partijen (Rosberg en Williams) zullen zo een deal wel goed vinden.Dillyracer zei:Had Rosberg al niet bijgetekend ?
Darth-Falcon zei:De la rosa is te licht bevonden voor mclaren

YuRiPa zei:Vind t zwak van Alonso dat ie weggaat.
.YuRiPa zei:Had m graag nog een jaartje met Hamilton zien knokken. Snap nie why Renault hem terug wil, Alonso heeft niks heel gelaten van Renault vorig jaar.
YuRiPa zei:Maja, hopelijk komt er een goede terug bij McLaren. Nu het gevecht Hamilton-Alonso maar tussen 2 verschillende teams volgen.![]()

YuRiPa zei:Maarre, volgens de manager van Alonso is ie vrij om te gaan en staan waar ie wil.
En dat is?Darth-Falcon zei:als Honda een topteam wil worden moeten ze eerst die verdomde japanse werkwijze laten vallen
Defkes zei:Niet? Moest hij daar in Hongarije geen penalty hebben gekregen, wat denk je dat hij aan het eind van het seizoen had geweest?
En denk je dat het toeval is dat McLaren dit jaar plots zo sterk was en Renault plots zo zwak.
Mee zei:En dat is?