M_N_M
Legacy Member
In die van den aldi zit meer eiwit (in de 11gram) en minder koolhydraten in de 3gram), iets beter dus..SMa zei:vandaag ben ik een pot kwark gaan halen in de delhaize, ik heb al betere dingen gegeten
ik zou graag eens vergelijken met die van de aldi (prijs is hetzelfde)
49kcal // 8g eiwitten // 4,2g koolhydraten // <0,1g vet
Smaak is wat wennen, in het begin was ik er ook ni echt voor te vinden maar na enkele kilo's went dat wel..

Dat was mijn junkmeal van de week dan maar weer 





naast m'n gewone BP