Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

M_N_M

Legacy Member
SMa zei:
vandaag ben ik een pot kwark gaan halen in de delhaize, ik heb al betere dingen gegeten :D
ik zou graag eens vergelijken met die van de aldi (prijs is hetzelfde)
49kcal // 8g eiwitten // 4,2g koolhydraten // <0,1g vet
In die van den aldi zit meer eiwit (in de 11gram) en minder koolhydraten in de 3gram), iets beter dus..

Smaak is wat wennen, in het begin was ik er ook ni echt voor te vinden maar na enkele kilo's went dat wel..

pieta

Legacy Member
SMa zei:
vandaag ben ik een pot kwark gaan halen in de delhaize, ik heb al betere dingen gegeten :D
ik zou graag eens vergelijken met die van de aldi (prijs is hetzelfde)
49kcal // 8g eiwitten // 4,2g koolhydraten // <0,1g vet

klien beetje suiker derbij doen verandert al heel veel!

SMa

Legacy Member
een halve kilo later ben ik al gewoon aan de smaak
en met een stuk fruit erbij valt dat heel goed mee

mijn moeder spreekt ook nog van aspartaan als zoetstof (89gr koolhydraten, 0gr vet en 0gr eiwitten)

Phaetor

Legacy Member
Ik heb gezondigd met een grote friet en 3 stukken vlees ;) Dat was mijn junkmeal van de week dan maar weer :P

EternalSilence

Legacy Member
leuk ... weeral iets waar ge kanker van krijgen.
volgens mij kunde van alles kanker krijgen.

van sporten? zoude daar kanker van krijgen? :unsure:

Gizmo_1987

Legacy Member
Ale k'ging binnenkort foto's nemen maar ik zie er niet uit :D
m'n bicep staat nog paars/groen
m'n rug is verbrand van vanmorgen in de zon mn auto te wassen (gevoelig velleke^^)
en er staat een rode plek op mn bil van een fucking bij die heeft gebeten :evil:
hihi vnvnd BS Week 8
Ik ben vanplan om wss 10 weken billstar te doen, omdat mijn getallen dan mooier uitkomen :p

Fartman

Legacy Member
ff mededeling: vanaf september ga ik ook eens bill star volgen, aangezien het hier toch zo populair is :p

ps: examen Cobol ging redelijk goed :p hopelijk ben ik er nu wel door :p

Gizmo_1987

Legacy Member
Ja mss wel, maar toch mooie progressie gemaakt ;)
en mijn vorig schema was ook al een deftig krachtschema...
k'wa kracht zit ik bijna op het einde van mijn latijn :D
Tijd voor massa training + bulken in september/okt

Delirium

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
Ale k'ging binnenkort foto's nemen maar ik zie er niet uit :D
m'n bicep staat nog paars/groen
m'n rug is verbrand van vanmorgen in de zon mn auto te wassen (gevoelig velleke^^)
en er staat een rode plek op mn bil van een fucking bij die heeft gebeten :evil:
hihi vnvnd BS Week 8
Ik ben vanplan om wss 10 weken billstar te doen, omdat mijn getallen dan mooier uitkomen :p

Mijn benen zien er nu ook niet uit :p
Gisteren gaaan paintballen en zo'n balleke op mijn bovenbeen gekregen.
Resultaat: blauw plek van 5 cm diameter en in't midden rood en pijn :)

Zien of het invloed heeft bij sqautten.

SMa

Legacy Member
Vandaag supergoede training gehad :D al men vorige maxima verpulverd!
Eerste keer in 5 weken dat ik kon gaan trainen zonder eerst een hele dag/week gewerkt te hebben :D

Stancke

Legacy Member
Daarnet eens negatieve benchpress gedaan, lekker heavy :love: naast m'n gewone BP

Fartman

Legacy Member
ja wil dat ook eens doen negatieve bench,

hoeveel gewicht gebruik je stancke?

Stancke

Legacy Member
Fartman zei:
ja wil dat ook eens doen negatieve bench,

hoeveel gewicht gebruik je stancke?

Heb negatieve bench wel als laatste oefening gedaan en toen was ik al compleet tet van m'n training, heb met 2 getrained en tamelijk extreem ook:D Negatieve bench was op 76kg (maar dan écht traag, deed er toch 6-7sec over) en dan begon m'n schouder op te branden :sop:

Fartman

Legacy Member
ga da ook eens doen, maar zal niet voor deze week zijn:p

myn gebruikelijke trainingspartner komt pas half september terug, en ga redelijk vroeg trainen, dan zijn er juist enkele bejaarde mensen en huisvrouwen in de gym :p die enkel op de step/fiets/loopband zitten

niet bepaald de beste spotters :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan