Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fartman

Legacy Member
veel gewicht gestrekt houden, heel langzaam naar beneden laten komen, en dan met hulp van je spotter gewoon naar boven halen

dus je kracht in het zakken van de barbell steken, niet in het omhoog duwen :)

kun je met meer gewicht doen als je normale bench normaal :)

is goed voor je techniek van de bench te verbeteren, ook de controle over het gewicht wat dan resulteert in betere bench-stats :)

jvg007

Legacy Member
jok jok, morgen weer eens trainen, jeeeej, lang geleden...

Het enige nadeel aan een vriendin is: ze slorpt zoveel tijd op, dat er geen tijd meer is om te gaan trainen :sad:

User_BELGIUM

Legacy Member
cuda zei:
ik heb mijn zover gekregen dat ze binnen een maand met me meegaat :D

let mor op
ne maat van mij heeft da me de zijn ook gekunnen en na een paar keer fitnessen (tzal u opvallen dat vrouwen enkel benen en buik trainen) had ze vree zeer aan haar benen.. if u know what i mean what could not be done anymore :D

M_N_M

Legacy Member
de mijn gaat al een jaar mee :)
Best wel handig, geen gezaag meer als ik eens een training wil inhalen als ik de dag ervoor had moeten overwerken; nu gaat ze gewoon braafkes mee :D

Ook leuk voor tijdens de cardio, dan passeert den tijd ewa rapper want voorheen was het altijd alleen te cardio'en (mijn trainingsmaten raken maar héél sporadisch een cardio-toestel aan)

Fartman

Legacy Member
die van my zaagt ook soms dak teveel train :p

myn antwoord: zoetje ge weet trainen gaat voor alles e :p wil nie zeggen omdak nu me u verkeer dat ik ga minderen :p (nog maar 2 maand samen :p)

maar als er dan iemand reageert op een foto van my op redbox ofzo dan antwoord ze er direct onder: en het is allemaal van my!!!! :p

dus moet ze niet zagen dat ik teveel train e :p:lol:

jvg007

Legacy Member
jup, tzelfde jong: bij mij zagen dak ga trainen, want dan kan ik haar nie zien.

kzeg dan da ze mee moet gaan eh, goe voor de conditie (lijntje heeft ze al ;) ) maar nee, daar is ze dan weer te lui voor :S

shit jong, die vrouwe van tegewoordig eh.

keb ook tijdje netlog profiel gehad, zij ook altijd direct na reactie posten: he's MINE enal... moest ik eens beginnen bij haar zoveel te posten kzou fulltime bezig moete zitten, ze eeft op 2 maand tijd al 7500 bezoekers :S

daarmee dakket ook verwijderd heb, konnet niemeer aanzien, in de hoop da zij et ook verwijderde.


Achja, back ontopic:
Vanavond ne keer goe invliegen zie, Borst Biceps is mijn gedacht nu, maar kan vnv nog verandere :P
kzou vree graag eens de dumbbell press doen met 2x 52kg (modified for me :D)

Fartman

Legacy Member
juist terug van de training, heb juist de borst getrained, niet veel tyd, klaarstomen voor examen overmorgen :sad:

Bench
10*50kg
8*60kg
8*70kg
6*80kg
4*85kg pr

incline bench
8*50kg
8*55kg
8*60kg

decline bench
8*50kg
8*60kg
8*60kg

incline flys
8*12kg
8*14kg
8*16kg

Dumbell pullover
8*24kg
8*28kg
8*30kg pr

(Veel oefeningen voor de upper-chest omdat ik deze wat wil verstevigen)

No-shotgun genomen op nuchtere maag en dan gaan trainen, werkt beter op nuchtere maag, pomp wederom heel goed, energie zeer goed, wat resuleerde in meer kracht (zie PR bench :p)

Dus hele week smorgens gaan trainen :p

vanaf volgende week bill star 5x5

Max voor bench weten we dus al :p (voorlopig :p vrydag nog eens benchen en zien of ik er meer uitkrijg)

morgen gaan we de squat eens maxen, overmorgen de deadlift en donderdag de millitairy press :p

Fartman

Legacy Member
wat is het weer gezellig op netlog :p

tydje geleden had ik gelezen by mn kameraad die wedstryden doet, dat er een persoon gereageerd had op zyn wedstrydfotos wat voor een janet het was, en dat hy niets bereikt met die sport, etc ... een zeer bekrompen ventje.

Want hy doet westrydzwemmen, en met zyn sport zou hy iemand kunnen redden in verdrinkingsnood :) :p

vandaag lees ik een blog van een meisje over haar zoontje dat 1 jaar wordt vandaag, hoe bly ze niet is enzovoort. Reactie van hem: boeit me geen koude kak :confused:

Kon het niet laten om in dat meisje haar blog te plaatsen dat ze niet moest letten op die gast, dat het een berkompen ventje is dat veel aandacht zoekt

Daarjuist reageert hy op foto van my waar ik mn rug pose: absurde jeanne :p

kleine reactie geplaatst, niet overdreven aggresief, heb gereageerd op foto van hem in zwemslip: zei de jongen met de speedo :eek:

Wederom nog eens een bewys dat bodybuilding soms als minderwaardig wordt beschouwd, en hoe bekrompen sommige mensen zijn :p

http://nl.netlog.com/BabyDe_JERRE (voor wie geinteresseert is in bekrompen mensen :p)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan