Stancke zei:
Als je dik bent (excusez moi le mot) dan heb je toch zowiezo niet veel spieren en dan kan je er toch ook niet veel verliezen?
Dit moet ik toch even toelichten: ik ben dik (is een feit ,en ik vat het niet op als belediging ze

) ,maar ik heb een jaar nogal redelijk intensief gepowertrained (wat een woord

),maar ik lig sinds een maand stil (hogeschool,werk,..)
Ik zie er waarschijnlijk niet echt gespierd uit (door mn brede gestalte

),maar ik heb zeker meer spieren dan de gemiddelde 18jarige (niet om te stoefen

) en zoals jullie wel zullen aanvoelen wil ik dit jaar trainen niet gewoon overboord smijten

,zou ik echt zonde vinden
@ stancke:ik rij met de fiets naar de gym,en ik rij sneller alsek beenspieroefeningen heb gedaan,(zoals ik zei kan het psychologisch zen e

)
mvg
mf