Archief - Power training

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GregoryCo

Legacy Member
Stancke zei:
als ze achterlopen niet, als ze niet achterlopen is 1x per week voldoende.

Kan idd wa beter mijn benen, ma tis nie da het stokskes zijn ze mijn benen, der zit wel massa in (zeker de laatste tijd), maar je kan het niet zo goed zien, een beetje maar...

InStInCt900

Legacy Member
getraind u benen nog nie zolang ook e denk ik?
da is daar nie van 1,2,3 e;)

gwn vollebak door gaan op de benen
maar opletten bij squat en deadlift voor techniek,want anders kan je rap blesures hebben als je de juiste techniek niet" onder de knie" hebt;)

GregoryCo

Legacy Member
Ik trainde wel mijn benen, ma nie 'serieus', ale nnu doe ik toch wel zwaardere oefeningen en meer dan vroeger. Ma mijn benen zijn al redelijk verstijfd in die dikke maand da ik terug train. De rest ook trouwens :p

Rash

Legacy Member
Beste mensen,

sinds half januari ben ik begonnen met een splitschema van 3 dagen:

Maandag: borst & biceps
Woensdag: triceps & schouders
Vrijdag: benen & rug

Elke training deed ik daar dan ook oefeningen bij voor de buikspieren.
Nu aangezien ik naast voetbal (di, do en za) ook zaalvoetbal speel (afwisselend op maandag en vrijdag) wordt 3x per week trainen heel moeilijk. Nu is de vraag: kan ik met een fullbody schema, 2x per week, een even goed resultaat bereiken? Of zou ik toch best proberen om toch 3x proberen te blijven trainen?

GregoryCo

Legacy Member
@Stancke: Leg press, leg extension, standing calf rise, onlangs ook begonnen met squat, seated leg curl en machine hip extension.

jvc

Legacy Member
Rash zei:
Beste mensen,

sinds half januari ben ik begonnen met een splitschema van 3 dagen:

Maandag: borst & biceps
Woensdag: triceps & schouders
Vrijdag: benen & rug

Elke training deed ik daar dan ook oefeningen bij voor de buikspieren.
Nu aangezien ik naast voetbal (di, do en za) ook zaalvoetbal speel (afwisselend op maandag en vrijdag) wordt 3x per week trainen heel moeilijk. Nu is de vraag: kan ik met een fullbody schema, 2x per week, een even goed resultaat bereiken? Of zou ik toch best proberen om toch 3x proberen te blijven trainen?

Als je goed traint kun je met 2x per week full body al iets deftigs bereiken maar verwacht geen wonderen.

GregoryCo

Legacy Member
Zeg maar Xirtam :p
Da was vroeger mijn "game" naam :D Maja is al vre lang geleden da ik nog echt game :p Khou mij liever bezig me trainen:D
Tnx:)

DBK

Legacy Member
[B!'X!R']['@(V);9197415 zei:
Zeg maar Xirtam :p
Da was vroeger mijn "game" naam :D Maja is al vre lang geleden da ik nog echt game :p Khou mij liever bezig me trainen:D
Tnx:)
en het einde van je tag ontbreekt eigelijk :p :lol:

GregoryCo

Legacy Member
DBK zei:
en het einde van je tag ontbreekt eigelijk :p :lol:

Haha idd :p tkon er nie meer op :help:

Edit: kheb juist achter zo een handschoenen geweest, want tbegon deftig zeer te doen aan mijn handen :p

Gizmo_1987

Legacy Member
Vandaag gaan trainen, en het gin totaal niet :D
enkel benen gedaan dus^^ morgen schouders
Hacksquat is leuk!

InStInCt900

Legacy Member
[B!'X!R']['@(V);9197497 zei:
Haha idd :p tkon er nie meer op :help:

Edit: kheb juist achter zo een handschoenen geweest, want tbegon deftig zeer te doen aan mijn handen :p


naja,die TO tijd é:cry: :p

waar hebde u handshoes gehaald en oeveel ebde betaald:p?

Stancke

Legacy Member
M'n ma gaat deze week eens kijken voor visolie, straks gaat ze achter Cracottes Naturel (71gr Kh/100gr):D

Stancke

Legacy Member
@meneer met de fucking moeilijke nick:

Nette progressie al, borst mag nog wat voller maar het zit zeker al goed:)

Gromme

Legacy Member
Borst
-----

BP (toestel) :

10 X 10 Kg
8 X 20 Kg
6 X 30 Kg
6 X 35 Kg
3 X 40 Kg

Incline DP (toestel) :

10 X 10 Kg
8 X 17 Kg
6 X 20 Kg (6de rep was fail)


D. Fly

8 X 6 Kg
8 X 8 Kg
8 X 8 Kg
8 X 10 Kg

Coc :

8 X 10 Kg <- door onoplettendheid enkel 8 reps gedaan.
10 X 15 Kg <- hier 10 ipv 8 reps om vergissing recht te trekken.
6 X 20 Kg
6 X 25 Kg

Triceps
-------

Triceps Extention

10 X 4 Kg
10 X 5 Kg
10 X 6 Kg
10 X 7 Kg <- Mijn linkerarm kon de laatste rep niet meer volgen

Triceps Pulldown

10 X 10 Kg
8 X 15 Kg
6 X 20 Kg



De best geslaagde oefening is de BP (machine) maar incline daarentegen was teleurstellend.
Over de fly's ben ik wel content.

Wanneer gebruik je eigenlijk PR...kan dat bvb. op 3 setjes in één oefening waarin je beter bent geworden of...? En welke termen zijn er nog om te markeren?

Mijn triceps zijn uitermate zwak en met voornaam mijn linkerarm.



STAAT ook op ddb.

InStInCt900

Legacy Member
[B!'X!R']['@(V);9198553 zei:
In decathlon voor 13 euro (twaren de duurste!!:D)

ahzo,van domyos ofzo zkrs hé

maar kdenk dat ik van de eerste keer ga kopen in de gym zelf,20€ voo lederen van maximize.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan