Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(oja en je mag eigen drank meenemen )
ohja en de training zelf viel ook meecuda zei:net men eerste training achter de rug in de nieuwe gym![]()
en twas super !!
het is gelegen in een kelder, gigantisch veel schijven, tiental olympische halters, zwaar dumbells, incline benches, decline benches,squatrekken,...
dit alles voor maar 25€ de maand(oja en je mag eigen drank meenemen )
ohja en de training zelf viel ook mee
Maja valt best meemassey-ferguson zei:kheb hier een paar vragen:
1) Is het waar dat je meer spieren bijkomt als je smorgens vroeg traint dan dat je bv 's avonds traint?
2)kwas vanplan om te beginnen met serieus te dieeten ( weeg 120 kg,ben 18 jaar en 1.91m groot ,breed gebouwd dus als ik het mooi wil verwoorden)
maar ik vraag me dan af of ik ook niet veel spiermassa zal verliezen?En weet hier iemand tips om dit tot een minimum te beperken?
3)Kan je beter lopen/fietsen als je je beenspieren (of hoe ze ook noemen)
traint in de gym? (volgens mij wel,want na een training ga ik altijd harder met mn fiets dan ervoor,kan psychologisch zen natuurlek ook)
hoop dat jullie een antwoord weten
R4ph4el zei:ivm die vraag over dat je door 's morgens te trainen meer spieren krijgt dan 's avonds...logischerwijs wel aangezien het testorongehalte veel hoger ligt 's ochtends, maar het verschil in spiertoename is waarsch verwaarloosbaar

[B!'X!R']['@(V);9195872 zei:En als ik der alleen mijn rug, buikspieren mee wil trainen? Dus niet mijn benen, maar al de rest?


Stancke zei:Waarom niet je benen trainen?

[B!'X!R']['@(V);9196109 zei:Omda ik da de donderdag altijd uitgebreid doe
Of kan het geen kwaad als je 2x per week uw benen doe?