Jepjep
Legacy Member
BeeLz zei:Ciman!
Match weer niet kunnen zien, 2-2 tegen Man Utd is normaal gezien niet slecht maar blijkbaar zat er meer in. Maar na de vernedering van vorige week is dit alleszinds een verbetering. Blijkbaar was de penalty wel redelijk licht?
Hoe wordt er eigenlijk over Chadli gedacht onder de spurs fans?
Op twitter heb ik een paar comments gelezen van shitty player hier, shitty player daar

Van wat ik van hem heb gezien tot nu toe is ook vrij pover, heb wel niet alle wedstrijden gezien van hem. Nuja, hij zal nog wat aanpassingstijd nodig hebben, maar ik denk dat hij een te grote stap heeft genomen.
Sturridge 6-8 weken out.
.

