Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wilcao zei:Chadli zijn blessures zullen hem parten blijven spelen, vrees ik. Talent genoeg om het in Engeland te maken. Hopelijk gaat het hem wel lukken, want ik ben wel fan van hem.
dacuba zei:"Afmaken nu."
Liggen al de hele match onder de sloef van Southampton.
jeperdejep zei:Echt triestig eigenlijk hoe weinig de spitsen scoren bij chelsea. Alle goals moeten bijna van het middenveld of zelfs verdediging komen.

Pseudo zei:Bij een ploeg die strijdt tegen de degradatie dan toch
Pseudo zei:Bij een ploeg die strijdt tegen de degradatie dan toch
Xeo Pablo zei:Ik vind chadli best goed eigenlijk
xiempie zei:Wat een vorm zit Nasri toch in, die speelt iedere week beter. Toont eindelijk wat hij waard is.
Hopelijk scoort hij tegen Arsenal binnen twee weken![]()


dacuba zei:Lukaku moet echt leren van zijn bakkes te houden tov bepaalde media. Dat is echt nog een idioot op sommige vlakken.