Archief - Engels voetbal 2013-2014

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NemesisBE

Legacy Member
Mourinho doet gewoon exact hetzelfde als wat Lukaku doet: zichzelf top vinden en vooral: onmisbaar. Mourinho kaatst de bal dus gewoon terug en doet dat op een betere en subtielere manier.

Jepjep

Legacy Member
Gewoon hem laten geloven dat hij gaat spelen en misschien wat minuten geven zodat hij geen transferverzoek indient en na de sluiting van de transfermarkt terug in de tribune?

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Denk dat hij gewoon bang is dat De Bruyne elders de pannen van het dak gaat spelen.

freekydude

Legacy Member
Hoop niet dat De Bruyne hier voor valt. Ik zie hem maar al te graag ergens anders spelen. Zelfsal zou hij kansen krijgen bij Chelsea blijft het... bij Chelsea haha.

Ik moet Mourinho echt niet. Veel te egocentrisch.

mtm

Legacy Member
Anders moet er nog wat gediscussieerd worden over Lukaku, De Bruyne en modderfokking Chelsea met Mourinho.



Ooooh the days when Belgians sucked monkeyballs and came nowhere near the PL.

Anoniem06

Legacy Member
mtm zei:
Anders moet er nog wat gediscussieerd worden over Lukaku, De Bruyne en modderfokking Chelsea met Mourinho.



Ooooh the days when Belgians sucked monkeyballs and came nowhere near the PL.

Vond ge dat dan beter misschien?

NemesisBE

Legacy Member
Dan werd er tenminste nog over voetbal gepraat. Nu wordt er 85% over randzaken die met Belgen te maken hebben gememd.

Anoniem06

Legacy Member
NemesisBE zei:
Dan werd er tenminste nog over voetbal gepraat. Nu wordt er 85% over randzaken die met Belgen te maken hebben gememd.

Maak dan een thread Belgen in het buitenland hé, als het u stoort. :)

Bubba

Legacy Member
jeperdejep zei:
Gewoon hem laten geloven dat hij gaat spelen en misschien wat minuten geven zodat hij geen transferverzoek indient en na de sluiting van de transfermarkt terug in de tribune?

Zelfs met transferverzoek maakt dat niks uit, als Mourinho KDB wilt houden om op de bank/ in de tribune te zitten dan is er niks wat KDB daar tegen kan doen.

NemesisBE zei:
Dan werd er tenminste nog over voetbal gepraat. Nu wordt er 85% over randzaken die met Belgen te maken hebben gememd.

Wat houd u tegen om hier zelf "over voetbal te praten"? Zagers zoals mtm komen hier wel zeuren dat het over Belgen of over Chelsea gaat maar voor de rest hebben ze het blijkbaar niet in hun om dan zelf iets "over voetbal" te plaatsen.

Clouds&Cereals

Legacy Member
Het probleem van De Bruyne is dat den José Oscar ziet als zijn nummer 10, hierdoor moet hij niet alleen met Willian vechten om een plaats maar ook met Mata. Schurrle zie ik niet als concurrentie voor Kevin. Misschien dat Kevin zich moet richten op de positie langs Mikel/Ramires, dus de plaats van Lampard.

Jack Wilshere

Legacy Member
Ben ik nu de enige die al da geneut over De Bruyne en zijn speelkansen afgezaagd begint te vinden? De matchen die hij speelde was hij, vaak, gewoon barslecht. Het is niet omdat het een Belg is dat hij per definitie de pannen van het dak speelt he, de rosse moet gewoon presteren.

NemesisBE

Legacy Member
BuBbA zei:
Zelfs met transferverzoek maakt dat niks uit, als Mourinho KDB wilt houden om op de bank/ in de tribune te zitten dan is er niks wat KDB daar tegen kan doen.



Wat houd u tegen om hier zelf "over voetbal te praten"? Zagers zoals mtm komen hier wel zeuren dat het over Belgen of over Chelsea gaat maar voor de rest hebben ze het blijkbaar niet in hun om dan zelf iets "over voetbal" te plaatsen.

Veel valt er tegenwoordig niet over voetbal te vertellen in de PL.

TrickY.

Legacy Member
Jack Wilshere zei:
Ben ik nu de enige die al da geneut over De Bruyne en zijn speelkansen afgezaagd begint te vinden? De matchen die hij speelde was hij, vaak, gewoon barslecht. Het is niet omdat het een Belg is dat hij per definitie de pannen van het dak speelt he, de rosse moet gewoon presteren.

Agreed.

De Bruyne zit terecht op de bank/tribune. Valt mourinho niets te verwijten. De kansen die hij nu zal krijgen moet hij maar grijpen.

Clouds&Cereals

Legacy Member
Lukaku 2e (!) in de verkiezing van Golden Boy. Slaat toch echt alles :lol:

Jepjep

Legacy Member
Jack Wilshere zei:
Ben ik nu de enige die al da geneut over De Bruyne en zijn speelkansen afgezaagd begint te vinden? De matchen die hij speelde was hij, vaak, gewoon barslecht. Het is niet omdat het een Belg is dat hij per definitie de pannen van het dak speelt he, de rosse moet gewoon presteren.


Naast het feit dat ik heel dat drama ook overdreven vond/vind, even zijn speelkansen uitgelicht.
Zijn eerste match, en de eerste match van het seizoen tegen hull city stond hij in de basis. Hij levert een assist en wordt man of the match. De match erna, tegen villa belandt hij op de bank. De daaropvolgende match verschijnt hij weer in de basis tegen united en was hij niet goed, maar toen was heel de ploeg eigenlijk niet goed. Na die match tegen united, belandt hij voor de rest van de competitie op de tribune of op de bank (buiten 5 minuutjes tegen fulham).


Je kan ook niet echt van veel kansen spreken in de competitie. Ik zeg niet dat hij moet spelen, ik stel gewoon vast dat hij in de competitie 2 basisplaatsen kreeg, waarbij hij in de eerste man of the match was. De 2de was inderdaad minder, maar dat was tegen man u op old trafford waarbij hij mee tenonder gaat met de rest van de ploeg.

Voor de volledigheid moet ik wel zeggen dat hij in de beker tegen swindon in de basis stond en toen enorm slecht was. :unsure:
Ik denk dat dat de slechtste wedstrijd was die ik ooit heb gezien van hem, werkelijk niets lukte.

Bij Mourinho zijn het imo ook vaak de lievelingetjes die mogen blijven spelen, ook al presteren ze minder.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan