Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het 'oorlogje', opgeklopt door de Engelse media, gaat dus gewoon door.
Waar blijft die eigenlijk alles ook halen.mtm zei:Anders moet er nog wat gediscussieerd worden over Lukaku, De Bruyne en modderfokking Chelsea met Mourinho.
Ooooh the days when Belgians sucked monkeyballs and came nowhere near the PL.
NemesisBE zei:Dan werd er tenminste nog over voetbal gepraat. Nu wordt er 85% over randzaken die met Belgen te maken hebben gememd.

jeperdejep zei:Gewoon hem laten geloven dat hij gaat spelen en misschien wat minuten geven zodat hij geen transferverzoek indient en na de sluiting van de transfermarkt terug in de tribune?
NemesisBE zei:Dan werd er tenminste nog over voetbal gepraat. Nu wordt er 85% over randzaken die met Belgen te maken hebben gememd.
BuBbA zei:Zelfs met transferverzoek maakt dat niks uit, als Mourinho KDB wilt houden om op de bank/ in de tribune te zitten dan is er niks wat KDB daar tegen kan doen.
Wat houd u tegen om hier zelf "over voetbal te praten"? Zagers zoals mtm komen hier wel zeuren dat het over Belgen of over Chelsea gaat maar voor de rest hebben ze het blijkbaar niet in hun om dan zelf iets "over voetbal" te plaatsen.
Jack Wilshere zei:Ben ik nu de enige die al da geneut over De Bruyne en zijn speelkansen afgezaagd begint te vinden? De matchen die hij speelde was hij, vaak, gewoon barslecht. Het is niet omdat het een Belg is dat hij per definitie de pannen van het dak speelt he, de rosse moet gewoon presteren.
NemesisBE zei:Veel valt er tegenwoordig niet over voetbal te vertellen in de PL.

Jack Wilshere zei:Ben ik nu de enige die al da geneut over De Bruyne en zijn speelkansen afgezaagd begint te vinden? De matchen die hij speelde was hij, vaak, gewoon barslecht. Het is niet omdat het een Belg is dat hij per definitie de pannen van het dak speelt he, de rosse moet gewoon presteren.
