Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vedeco

Legacy Member
sharpshot zei:
Ah? Linkie? Weet er niets van.

Als mijn paper af is zal ik eens zoeken

En anders, ga eens langs bij Volder die zal nog wel wat specifieke info hebben :p
Hij lag mss niet onder contract bij Club Brugge zelf maar had wel het een en het ander geregeld met Mannaert.

sharpshot

Legacy Member
Nee die zegt gewoon zoals gij dat het zo is en dat hij dat weet van zijn vrt periode, geen echte bewijzen dus. Ik blijf sceptisch.

Morrissey

Legacy Member
Odoi zeker wel, heeft voldoende kwaliteiten. Die wordt gewoon geremd door een Wasyl die dit seizoen misschien wel zijn beste vorm haalt. Maar als Wasyl hier vertrekt, zie ik Odoi vol zijn kans grijpen.

Samuel denk ik niet. We hebben centraal Mazouch nog op de bank, en ook Wasyl en eventueel Deschacht kunnen centraal spelen en zijn betere spelers. Die Samuel is geen slechte, maar ik vrees toch te licht om hier mee te dingen voor een basisplek.

kakmongool

Legacy Member
Nic! zei:
sporza: De Witte: "16 clubs in 1e en 18 in 2e is waanzin"

Ik ben volledig akkoord dat het enkel positief zou zijn moesten we naar een eerste klasse gaan met 14 clubs. Over de tweede klasse ga ik me niet uitspreken, maar ik denk dat De Witte zeker een competente voorzitter is en ook daar wel een goed zicht zal op hebben.

Denk wel dat het niveau van de competitie omhoog zal gaan door deze maatregel. Maar vrees wel dat de jeugdwerking van de meeste (kleine) ploegen zal verzwakken en dat we alleen nog maar buitenlanders zullen zien spelen voor de topploegen.

BleKKie

Legacy Member
Het boxing day gedoe werkt hier toch echt wel niet hoor.
Gigantisch veel mensen moeten gewoon werken op 2e kerstdag, hoe kan dat dan interessant zijn :s

The Black Mamba

Legacy Member
kakmongool zei:
Denk wel dat het niveau van de competitie omhoog zal gaan door deze maatregel. Maar vrees wel dat de jeugdwerking van de meeste (kleine) ploegen zal verzwakken en dat we alleen nog maar buitenlanders zullen zien spelen voor de topploegen.

Leg uit?

Klopgeest

Legacy Member
Dan gaat 2e klasse pas echt een kerkhof worden denk ik.. Wat met de ploegen uit derde die naar 2e willen (& dus plots professioneel moeten worden?)

Terug naar het oude model!!!

Bart Religion

Legacy Member
Klopgeest zei:
Dan gaat 2e klasse pas echt een kerkhof worden denk ik.. Wat met de ploegen uit derde die naar 2e willen (& dus plots professioneel moeten worden?)

Terug naar het oude model!!!

Als ze niet kunnen/willen blijven ze maar in derde.

sharpshot

Legacy Member
2de klasse met 10 zal toch niet goed aflopen denk ik, veel clubs die failliet gaan gaan...

Racing_Genk

Legacy Member
Wtf ik was al tegen 16 ploegen in eerste en nu willen ze het nog verminderen. Nee laat maar zitten

Cerv.Be

Legacy Member
BleKKie zei:
Het boxing day gedoe werkt hier toch echt wel niet hoor.
Gigantisch veel mensen moeten gewoon werken op 2e kerstdag, hoe kan dat dan interessant zijn :s

Jan Breydel zat toch zo goed als vol..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan