The Black Mamba
Legacy Member
Klopgeest zei:Dan gaat 2e klasse pas echt een kerkhof worden denk ik.. Wat met de ploegen uit derde die naar 2e willen (& dus plots professioneel moeten worden?)
Terug naar het oude model!!!
2e klasse is nu al ECHT een kerkhof hoor , laat daar geen twijfel over bestaan. Het kan echt niet slechter.
Ik snap vooral de link niet met de jeugdwerking. Hoe slechter de ploeg er voor staan , hoe meer ze focussen op eigen jeugd en dat is meestal een goeie zaak. De jeugdwerking van de meeste tweedeklassers is trouwens triestig , op dat vlak moet er sowieso veel veranderen.

