Archief - [ALG][Gamedesigners gezocht] I.B.E. The Game

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TrueSkillz

Legacy Member
nee, ik wil gewoon een beetje ervaring opdoen, en als het me bevalt (ik zal het project sowieso afmaken even tussendoor) wil ik misschien nog een beetje aan mods meewerken (als hobby) enzo, en dan zien we wel verder.

het is dus vooral om ervaring op te doen bij een "groot" project

TrueSkillz

Legacy Member
Wij (het team) hebben nu definitief besloten dat het beter is om een ervaren teamcoordinator te zoeken;
dus als iemand teamcoordinator van ons project wil zijn, stellen wij dit zeer op prijs (ervaring is wel een must)

steinerwarrior

Legacy Member
O, daar komen de problemen al. :) Ik dacht dat je het zelf zou doen?

Krueger

Legacy Member
steinerwarrior zei:
O, daar komen de problemen al. :) Ik dacht dat je het zelf zou doen?
Kom kom kom. Ik vind dat het toch wat moed inhoud om te durven toegeven dat je het niet aankan, en dat hij om help komt vragen. Met zo een giftige opmerkingen schiet je niets op.

ducky hutty

Legacy Member
Dit is iets wat je erg veel vaak tegenkomt in de gamedesign wereld: een groep nieuwelingen probeert samen iets te bouwen om bij te leren. Maar in mijn ogen leer je veel sneller bij als je een meer ervaren team joint en daar begint met makkelijke werkjes en je zo opwerkt. Dan heb je direct iemand binnen het team op hulp aan te vragen, en dat werkt altijd leuker en gemakkelijker.

Trouwens, dan ben je ook zekerder dat je je werk afwerkt, wat je nodig hebt om in nog grotere projecten te graken, om nog meer bij te leren ...

Dus mijn tip als je écht wil bijleren: gooi het idee van een groep nieuwelingen tesamen overboord, en zoek u een vrij ervaren team waar ge aan de slag kunt als prop modeller / texture artist / whatever

TrueSkillz

Legacy Member
Ik zeg niet dat ik het niet aankan; alleen dat het beter (sneller) zou gaan als we een ervaren projectmanager hadden.

En over een ander team joinen? die doen allemaal een beetje hetzelfde (fps, rpg)

Ik heb sowieso wel mensen die ik direct via msn om hulp kan vragen; die al langer games maken.
en steinerwarrior; als je niks nuttigs te zeggen hebt, hou dan gewoon je mond...

killgore

Legacy Member
je kan hier altijd hulp komen vragen ook, tzou es leuk zijn een vraag te zien ivm gamedev ipv algemene progvragen en ik-wil-een-team-starten topics.

en offcourse:

www.gamedesign.be for all your needs :unsure:

.Acku.

Legacy Member
steinerwarrior zei:
Oh neen , nu ben ik bang.

Wat kan jij zoals behlave een webpagina promoten die
The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.

genereert?
Allez ja.

steinerwarrior

Legacy Member
Wat kan jij zoals behlave een webpagina promoten die
The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.

genereert?
Allez ja.
Srry hoor. Maar den site kun je wel bezoeken (wel nog niet af!), misschien ligt het aan jouw?
Ik ben teminste ook niet lui om men sites zelf te maken! Terwijl jij wel.

killgore

Legacy Member
steinerwarrior zei:
Srry hoor. Maar den site kun je wel bezoeken (wel nog niet af!), misschien ligt het aan jouw?
Ik ben teminste ook niet lui om men sites zelf te maken! Terwijl jij wel.
en gij baseert u op ... ?

Vich

Legacy Member
steinerwarrior zei:
Sorry hoor. Maar die site kun je wel bezoeken (is nog niet af!), misschien ligt het aan jou?
Ik ben teminste (ook) niet te lui om m'n sites zelf te maken! Terwijl jij dat wel bent.

Volgens mij is er 1 ding wat erger is dan spellingsfouten: beginnen ranten.
[edit] Plus dat het de kracht van de rant nogal serieus inperkt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan