TrueSkillz
Legacy Member
nee, ik wil gewoon een beetje ervaring opdoen, en als het me bevalt (ik zal het project sowieso afmaken even tussendoor) wil ik misschien nog een beetje aan mods meewerken (als hobby) enzo, en dan zien we wel verder.
het is dus vooral om ervaring op te doen bij een "groot" project
het is dus vooral om ervaring op te doen bij een "groot" project
Ik dacht dat je het zelf zou doen?
, em heeft dus gelijk.