Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NecroNeo zei:Ik vind het ook een erg goed idee maar heb nog een bedenking.
heb je eigenlijk al gedacht hoe de besturing concreet werkt?
Dit doet me 'n beetje aan Tony Hawk denken (tricks doen om punten te halen) maar hier ben je aan het dansen binnen een ring/ arena. Terwijl je in Tony hawk bewegingsvrijheid hebt en op verschillende plaatsen verschillende tricks kan doen en verschillende combo's.
Dat laatste gaat hier een beetje verloren, dus ontaard het niet een beetje in toetsencombinaties duwen + evenwicht proberen te houden?
Het is geen kritiek, ik vroeg me alleen af hoe je dit wil aanpakken.
.Acku. zei:De CPU he, die heeft intelligent gedrag nodig, of moet die niet op de maat dansen, tegenreageren, slim aaneenschakelen van bewegingen e.d?
Physics, wel, met wat echte physics zou je ervoor kunnen zorgen dat de ene beweging invloed heeft op de andere, bijvoorbeeld een zware draai gevolgd door een sprong zorgt ervoor dat je wat draait tijdens je sprong.
Als je dat negeert gaat het op zo een oud LCD Tiger game lijken. Heb je bijvoorbeeld geen transities nodig tussen je bewegingen, je kan toch niet telkens naar een standaard positie in stilstand komen om een nieuwe beweging te starten? Dat zou bijzonder houterig zijn, het moet in elkaar vloeien toch?
Ik denk dat je nog meer uitdagingen gaat krijgen dan je dacht. Ik denk zelfs dat dit type van spel juist zo weinig gedaan is omdat het zo moeilijk is, omdat het een heel goede uitgewerkte anatomie vereist van heel het lichaam.
TrueSkillz zei:Dat die animaties overvloeien hebben we al iets op bedacht;
je deelt moves in in categorieeën en binnen zon categorie heeft een move dezelfde begin, eind positie. en als je dan van de ene categorie naar de andere wil, zet de computer een van te voren geanimeerde "tussenmove" ertussen. je hebt wel verschillende van die tussenmoves, anders ziet het er telkens hetzelfde uit.
maar jullie hebben gelijk over die combinatie van animaties en physics, daar hebben we nog niet aan gedacht.
als we dat erin zouden kunnen bouwen zou dat is natuurlijk wel mooi zijn.
het probleem is dat we nog niemand hebben die met physics kan werken en ook nog niemand met AI.
we hopen die wel te kunnen vinden anders komt alles stil te liggen.
hebben jullie nog tips waar ik dit soort mensen kan vinden?

TrueSkillz zei:vaag, ik mag niet registreren...?
bij breakdance is het nl belangrijk dat je reageert op wat de tegenstander doet
(iemand draait op zun hoofd-> doe jij ook maar dan beter etc..)
)