Archief - Check: Cartoons

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gamer 01

Legacy Member
Ja, dag allemaal. :) Ik heb wat cartoons zitten maken, ik zou willen weten wat jullie er van vinden. Ik weet dat er veel tekenfouten in zitten, maar da's dan ook iets waar da'k niet zo veel aandacht aan besteed, het gaat mij eerder om de grap, dus daar moet ge niet al te veel commentaar op geven. :)

- http://img97.exs.cx/img97/7554/cartoonstrontballen0ky.jpg
- http://img90.exs.cx/img90/3384/cartoonteelbal2mq.jpg
- http://img152.exs.cx/img152/7631/cartoondiarree7md.jpg
- http://img197.exs.cx/img197/6766/cartoonerectie015fm.jpg
- http://img221.exs.cx/img221/1330/cartoontest016us.jpg
- http://img240.exs.cx/img240/2340/cartoonstoma7rl.jpg
- http://img34.exs.cx/img34/2817/cartoongathaar7tc.jpg
- http://img50.exs.cx/img50/3903/cartoonspermadonor0xa.jpg

tikketim

Legacy Member
zaaalig :cool: :lol:

al zijn er sommige bij die wel iets te gortig zijn vind ik

RidderBauknecht

Legacy Member
blijven oefenen dan zou ik zeggen, de mopjes vind ik wel redelijk komisch (hoewel behoorlijk fout, net als gumbah), enkel wordt het fameus afgezwakt door de tekenstijl die nog lang niet perfect is. probeer vooral eens op effen bladeren te tekenen ipv die ruitjes, dat zal al veel helpen.

dresse

Legacy Member
zalige mopkens :)
al mogen ze voor mij soms wa subtieler zijn, zodat het iet wat langer duurt voor ge ze doorhebt... nu ist eerder brainless humor :)

Le Preinz

Legacy Member
probeer tenminste al eens op normaal papier te tekenen.
De mopjes moeten krachtiger kunnen, niet zulke lange zinnen.

blaZe

Legacy Member
de humor is echt niet mijn type, de plat - teveel stront en teelballen stuff.
"dan maak ik de strontballen verder af" - ?? mijn neefjes van 8 en de tweeling van bijna 6j. liggen plat vant lachen als ge pipi of kaka zegt...

maar de tekenstijl vind ik wel knap, dat mooi in zwarte pen en zacht ingekleurd lijkt me zeer knap.

Alleen is de humor volgens persoonlijk smaak ver beneden pijl alhoewel er blijkbaar hier toch fan van zijn ;)


*edit: ben?? dacht dat dit pen moest zijn.. dementie slaat al doe ffs ;-)

LunchBox

Legacy Member
kdeel de mening van blaZe, en misschien ligt het aan mij maar ik link dat dan meteen aan opvoeding (waarschijnlijk verkeerd van me, wie zal het zeggen) ma'k kan me bijna niet voorstellen dat "normale mensen" met dit soort '''''humor''''' afkomen.

achjah als er publiek voor is waarom niet dan zeker.. (punt punt) soit tekenstijl op zich vind'k ook nog meevallen, kga wel akkoord dat de tekstregels vaak korter en bondiger kunnen en als het even kan werk idd op gewoon papier ipv ruitjes. (kheb zowieso al iets tegen die lange ruitjes, dah's ni uhm.. schoon als ge klein schrijft zoveel line-spacing)

:music:

Bolteh

Legacy Member
pipi kaka humor is niet direct men ding, tekeningen zijn soms wel hip.. maar echt strijk gaan (of soms zelfs een glimlach op men gezicht toveren) deed het ni echt..

Bramboogie

Legacy Member
idd, ook nie mijn humor... en ik zou int vervolg wa schetspapier bijhouden voor het geval ge nog es wilt tekenen.... ruitjespapier is foei hiervoor
wel goed getekend imo

Gamer 01

Legacy Member
LunchBox zei:
kdeel de mening van blaZe, en misschien ligt het aan mij maar ik link dat dan meteen aan opvoeding (waarschijnlijk verkeerd van me, wie zal het zeggen) ma'k kan me bijna niet voorstellen dat "normale mensen" met dit soort '''''humor''''' afkomen.

achjah als er publiek voor is )

Duidelijk geen Humo liefhebber dan. :p (Jeroom en Gummbah tekenen ook zo'n dingen en die zijn toch vrij populair) Het is niet dat het over stront gaat dat ik niet normaal ben, veel mensen moeten lachen met die cartoons in Humo en dat zijn echt niet allemaal randdebielen.

En ja, ik zal eens tekenpapier kopen dan en ze wat bondiger maken voortaan. :)
Dit is er nog eentje op ruitjes: http://img64.exs.cx/img64/2153/cartoonspekslurp4eg.jpg

Spacy2003

Legacy Member
Ik lees ookwel de humo maar dan wel voor Cowboy Henk.
Niet voor gumbah en andere soortgelijke, humor moet iets zijn imo
waar je mee moet lachen niet waar je (bijna) moet van overgeven :p

Wel leuk getekend :p

motofreak

Legacy Member
LunchBox zei:
kdeel de mening van blaZe, en misschien ligt het aan mij maar ik link dat dan meteen aan opvoeding (waarschijnlijk verkeerd van me, wie zal het zeggen) ma'k kan me bijna niet voorstellen dat "normale mensen" met dit soort '''''humor''''' afkomen.
zat ik ook aan te denken, ma wel sjiek getekend.
stijl van moppen is wa gortig mja zoals lunchbox zij, als er publiek voor is zoals blijkt vanbove kan da e :p

Mistabeen

Legacy Member
- ik deel BlaZe zijn mening, dit vind ik behoorlijk tot zeer lage "humor" voor zover ge dit humor kunt noemen
- ik ben geen Humo lezer, maar ik ken wel Jeroom, en kmoe zeggen da Jeroom totaal anders is als hetgeen gij hier laat zien

Geert_0

Legacy Member
mooi getekend (y), k zou iets meer de droge humor probere te gebruiken ipv de soms toch wel vatsige die je nu gebruikt :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan