Archief - Check: Cartoons

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mistabeen

Legacy Member
idd zeer flauw -_- kuch
kunde dit al nie beter naar zwam verplaatsen, tgaat u hier toch al niemeer om het grafische aspect -_-

Gamer 01

Legacy Member
is gewoon een schets :/ waarom doet gij precies zo vijandig tegen mij?

blaZe

Legacy Member
kan er ergens wel inkomen hoor Gamer 01

mensen hebben het en der al de opmerking gegeven om het grafisch wat uit te werken.
en het enige we zien is de ene cartoon na de andere, en de ene al wa geslaagder dan de andere.

is dit nu een forum waar het grafische gaan beoordelen of enkel de mop zelf?
gezien dit een GFX-design forum is kies ik toch voor het eerste en en betreffende de mopjes zelf is eventueel zwamforum een optie.

ik laat het open, maar als de volgende cartoons die hier verschijnen nog steeds vlugge schetsen met balpen zijn gaat deze thread resoluut op slot.
want dan is immers de bedoeling duidelijk.

Gamer 01

Legacy Member
Kan ik ze dan niet beter in de "post schetsen en tekeningen" thread zetten?

Indieanus

Legacy Member
die laatste vonik anders wel bekke grappig omda ze zo stom is haha

Ma mista en blaze hebbe gelijk. Dit is en blijft een 'gfx & art' forum. Waar je je grafische kunsten mag tonen en kan bijschroeven. Maar dit zijn gewoon cartoontjes met weinig (geen?) grafische waarde...

Gamer 01

Legacy Member
Mja, ge hebt wel gelijk, ik weet wel dat hier veel mooiere tekeningen gepost worden. Die cartoons zijn zo ongeveer wel het beste wat ik (tot nu) kan, dus mss zijn ze dan wel Zwam-waardig. Mss dat ik ze daar idd wel eens post. :niceone:

Ik zal hier de komende tijd zeker geen mooiere dingen kunnen posten dus ja, Blaze, ge moogt deze thread closen hoor, ik zal hier niet meer posten. ;)

Cya all!!

LunchBox

Legacy Member
Gamer 01 zei:
Kan ik ze dan niet beter in de "post schetsen en tekeningen" thread zetten?
lijkt me ook een goede optie, daar blijven wij alleszins zowieso van de delete knop af. (tenzij het er echt over moest gaan ma we kunne veel verdragen) *kuch*

Tekzav

Legacy Member
lijkt me ook een goede optie, daar blijven wij alleszins zowieso van de delete knop af. (tenzij het er echt over moest gaan ma we kunne veel verdragen) *kuch*

geldend voor andere personen ook.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan