Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lijkt me ook een goede optie, daar blijven wij alleszins zowieso van de delete knop af. (tenzij het er echt over moest gaan ma we kunne veel verdragen) *kuch*Gamer 01 zei:Kan ik ze dan niet beter in de "post schetsen en tekeningen" thread zetten?
lijkt me ook een goede optie, daar blijven wij alleszins zowieso van de delete knop af. (tenzij het er echt over moest gaan ma we kunne veel verdragen) *kuch*