Archief - Check: Cartoons

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gamer 01

Legacy Member
Bedankt nog voor de comments. :)
Ik zal er proberen op te letten voortaan.

`SeriOUs

Legacy Member
DJ_Trash zei:
woord blitzkriek is wel funny hadde meer me kunnen doen
Je kan hiermee idd een reeks mee maken. Reeksen zijn altijd grappig.
Daarom is het ook goed dat je je hoofdpersonage houdt, hoe meer je hem gebruikt, hoe meer de lezer in zijn huid kan kruipen.

dOmme zEbra

Legacy Member
hehehe

ze zijn wel gorteg he ,maar die spermadonor mop is wel goed
tekenstijl kan beter ,blijven oefenen ;)

LeSec

Legacy Member
Iets meer cynisme mis ik :) miss wa meer zwarte humor enzo ook :)

Hoe dit getekend is doet er niet toe.. Kijk maar is in humo hoe Kama ofzo tekent.. Tgaat hem gwn om de boodschap en soms is die hier wat platjes, ge moet uw lezer zelf tot de conclusie laten komen en het ni meteen zeggen zo, da haalt "het grappige" eraf, die laatste over Hitler vonnek echt al vééél beter, daar moete zelf zo een beetje bij nadenken allezja ni écht nadenken ma ge snapt me wel eh :p in elk geval blijven voortdoen want kzie die dingskes meestal graag :p


Kvind et nu goed in den humo me die reclamedingskes van Joyce de Troch :D :lol: mijn god daar heb ik pas strijk mee gelegen :/

blaZe

Legacy Member
Mistabeen zei:
ge moe toch nog steeds duidelijk weten tot waar het grappig kan zijn en tot waar het erover is
ff voorbeeld geven
cartoonstrontballen0ky.jpg

bonen.jpg

deze 2 liggen zeer dicht bij elkaar, maar jeroom doe het nog op een of ander manier subtiel, gij smijt het gewoon recht in het gezicht van de lezer, er is echt niks droog aan -_- tenzij gij al hardop begint te lachen bij het zien van een hondendrol op straat

dat toont duidelijk het verschil.

1. is vrij idiote belachelijke humor... strontballen ???
2. daar is het idd subtiel, ok kak met bonen is niet grappig maar het feit dat em uiteraard erna zegt "weeral bonen".

bij u vind ik die slotzin niet terug dat het net grappig maakt.

vergelijk het met die mop van 2 baby's waarbij de ene zegt
eerste: "kheb ne condoom gevonden in de veranda"
andere: "wat is dat? ne veranda."

vertaal in uwe humor

eerst: "condoom!"
andere: "HAHAHAHAHAHA..."

ik kan me wel vinden in humor ook al komt er eens kak of pis in voor, maar grotendeels waren die van u precies enkel gedoeld op 6 jarigen.

dingen gelijk blitzkriek zijn dan weer knap! woordspeling, omgezet in een advertising met passende slogan. :niceone:

Kast

Legacy Member
tgaat u toch vrij goed af, ge krijgt meer positieve comments, da's het belangrijkste ;)

RidderBauknecht

Legacy Member
ik neem aan dat ge ook altijd slaapt bij de les duits :applause:

Ironpole

Legacy Member
Concentreer u op adolf moppen, die zijn echt goed :rofl: .


Probeer ook zinsspeling te gebruiken

^^pathfinder^^

Legacy Member
Gamer 01 zei:
Ja, dag allemaal. :) Ik heb wat cartoons zitten maken, ik zou willen weten wat jullie er van vinden. Ik weet dat er veel tekenfouten in zitten, maar da's dan ook iets waar da'k niet zo veel aandacht aan besteed, het gaat mij eerder om de grap, dus daar moet ge niet al te veel commentaar op geven. :)

- http://img97.exs.cx/img97/7554/cartoonstrontballen0ky.jpg
- http://img90.exs.cx/img90/3384/cartoonteelbal2mq.jpg
- http://img152.exs.cx/img152/7631/cartoondiarree7md.jpg
- http://img197.exs.cx/img197/6766/cartoonerectie015fm.jpg
- http://img221.exs.cx/img221/1330/cartoontest016us.jpg
- http://img240.exs.cx/img240/2340/cartoonstoma7rl.jpg
- http://img34.exs.cx/img34/2817/cartoongathaar7tc.jpg
- http://img50.exs.cx/img50/3903/cartoonspermadonor0xa.jpg



:rofl:

omg is al ff geleden dak nog is goed strijk ben gegaan

u my man have a gift :niceone:

Gamer 01

Legacy Member
worden die dan op irc verspeid? :p

thx, anyway. :) Ik heb er nog wel een héééél flauwe, k'zal ze straks is posten.

dee9

Legacy Member
kvind ze ook nie grappig, met u tekeningen valt wel iets te doen, maar ze toveren geen lach op mijn gezicht.
die van jeroom vind ik subliem, gewoon de droogte waarmee die moeder zegt kak met bonen, schiet ik al in de lach, en dan het derde vakje er nog bij maakt het compleet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan