Archief - Check: Cartoons

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gamer 01

Legacy Member
sh1b zei:
en die vind ik echt grappig :rofl:

Thx :)

Geert_0 zei:
mooi getekend (y), k zou iets meer de droge humor probere te gebruiken ipv de soms toch wel vatsige die je nu gebruikt :)

Ja, kijk, maar ik doe dat eigenlijk express, om wat te shockeren. :p

Maar voor de mensen die het niet leuk vinden, blah, smaken verschillen zeker? Al maar goed. ;) Maar ik wil toch nog efkes zeggen dat als het uw soort humor niet is, ge er niet op moet neerkijken hè. Als ik iets zie dat ik niet grappig vind dan bestempel ik dat ook niet als ""humor"", 't is een andere stijl zeg ik dan. Ik heb er geen enkel probleem mee als ge zegt dat ge er niks aan vindt, da's ook normaal, maar so what?

Mistabeen

Legacy Member
ge moe toch nog steeds duidelijk weten tot waar het grappig kan zijn en tot waar het erover is
ff voorbeeld geven
cartoonstrontballen0ky.jpg

bonen.jpg

deze 2 liggen zeer dicht bij elkaar, maar jeroom doe het nog op een of ander manier subtiel, gij smijt het gewoon recht in het gezicht van de lezer, er is echt niks droog aan -_- tenzij gij al hardop begint te lachen bij het zien van een hondendrol op straat

Floyd

Legacy Member
Mistabeen zei:
ge moe toch nog steeds duidelijk weten tot waar het grappig kan zijn en tot waar het erover is
ff voorbeeld geven
cartoonstrontballen0ky.jpg

bonen.jpg

deze 2 liggen zeer dicht bij elkaar, maar jeroom doe het nog op een of ander manier subtiel, gij smijt het gewoon recht in het gezicht van de lezer, er is echt niks droog aan -_- tenzij gij al hardop begint te lachen bij het zien van een hondendrol op straat
Dit zegt inderdaad alles. 't Is de subtiliteit die kak en pis - humor grappig kan maken.

Gamer 01

Legacy Member
Nu dat maakt mij niet uit, als ge kijkt vindt ongeveer de helft van de posters het te direct en de andere het grappig en ik vind ze zelf ook leuk. Dus het is niet omdat sommigen het niet goed vind dat ik m'n stijl ga aanpassen, da's gewoon een smakenverschil. (en minder dan de helft van m'n cartoons ga over stront)

sexymofo

Legacy Member
Toen ik op school P.O. kreeg, het eerstre wa dieje leraar zei was:" Doe die lat weg". Kweetnie of da echt zo belangrijk was. Maja ik zie ze u ook gebruiken.

Indy

Legacy Member
dunno ze ma ik heb geen 1 keer moeten lachen mee die humor -_-
ik ben meer voor zo iets da u een hint geeft van wa de pointe is en dan ist opeens iets helemaal anders.
Of iets waarvan ge ni weet of da het humor is of ni en dan opeens zegt iemand iets en ge ligt dan dubbel, da is zalig(vb mee urbanus: twas het laatste avondmaal en alles was zo saai, niemand zei iets enzo en dan zegt urbanus zo dood serieus "vree ambiance e". Echt supergrappig, als ge da hier gewoon leest gelijk da ik da hier heb getypt is da nix, ma als ge het zou zien :)

ale ma voor de rest vind ik wel da ge goe bezig zijt, leuke tekenstijl ma wel stoppen mee die ruitjes...

Stimpy

Legacy Member
dien humor is best wel goe ze

ma der is idd altijd een deel dat da ni goe vindt, da ist em juist als ge u op een speciaal niveau/afdeling van humor waagt

kzou zeker ni van stijl verandere omdat hier een deel het "laag" vindt :)

DJ_Trash

Legacy Member
den basis is goe ... uw systeem is altijd zelfde, en dat is goed in de zin da ge dem op ewak unt anticiperen... maar doe het ni altijd, zoda ander mopkes verrassend kunne zijn. ge begint altijd met een triviale zin "ik hal de lollies" "vader zoon activiteiten" etc .. en dan komt uw "onderbroeken - one-liner".

probeer ook met die triviale zaken zo absurd te zijn.

begrijp me ni verkeerd; ge hebt duidelijk door wa absurd is; maar clean bsurd kan subtieler zijn. (ik denk bv aan die geniale ingeving waar die smurf zen broek achterstevoren aanheeft.)

Bigbuddha

Legacy Member
humer van Jeroom en Gummbah is echt wel anders. 'k zou het zelfs volwassener noemen. Das net de kunst denk ik. Net die grens vinden. Tekenstijl is wel grappig maar heeft toch nog wat "afwerking" nodig.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan