Gamer 01
Legacy Member
sh1b zei:en die vind ik echt grappig![]()
Thx

Geert_0 zei:mooi getekend, k zou iets meer de droge humor probere te gebruiken ipv de soms toch wel vatsige die je nu gebruikt
![]()
Ja, kijk, maar ik doe dat eigenlijk express, om wat te shockeren.

Maar voor de mensen die het niet leuk vinden, blah, smaken verschillen zeker? Al maar goed.
Maar ik wil toch nog efkes zeggen dat als het uw soort humor niet is, ge er niet op moet neerkijken hè. Als ik iets zie dat ik niet grappig vind dan bestempel ik dat ook niet als ""humor"", 't is een andere stijl zeg ik dan. Ik heb er geen enkel probleem mee als ge zegt dat ge er niks aan vindt, da's ook normaal, maar so what?
, k zou iets meer de droge humor probere te gebruiken ipv de soms toch wel vatsige die je nu gebruikt

