Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed ideeMatti zei:hilarisch!! Misschien dat we zo'n cartoons af en toe ook eens onder de aandacht brengen op de homepage? wat denken jullie?


protnie zei:Goed idee
Misschien ipv screen of the day op sommige dagen![]()


Snowpanther zei:de eerste waren brilliant (sigaret, smurf, poooh), en de laatste 2 waren ook weer goed. De rest was zozo tot niet grappig zoals: de nekpijn, 13jarig wijf.
Als je een paar keer ERG grappig kunt zijn is het normaal dat er af en toe eentje de mist ingaat
Ipv ze 1voor1 te posten is het mss weer beter als je er een paar post ineens, dan kraait er niemand over dat er een mindere tussen zat!

DeBuGGeR zei:zo zie je maar iedereen heeft een andere favoriet, bedankt trouwens
![]()