Archief - CHECK: Cartoons

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DeBuGGeR

Legacy Member
wat moet ik hierop zeggen?

uhm smaken verschillen?

en int vervolg uw woorden wat zorvuldiger kiezen, ge zijt mij gewoon onrechtstreeks aant uitlachen ;)

Babs

Legacy Member
DeBuGGeR zei:
idd ik volg daar GDM :p dus dat ben ik :)

Ah bon, ik zit daar in mijn 2de jaar. Gij uw eerste veronderstel ik?
Als ge vragen hebt, ge weet me zitten :p
And be prepared for the worst!

kreimkoek

Legacy Member
BaBsie zei:
Ah bon, ik zit daar in mijn 2de jaar. Gij uw eerste veronderstel ik?
Als ge vragen hebt, ge weet me zitten :p
And be prepared for the worst!


Twede keer zijn eerste jaar dus hij weet wel wat hij moet verwachten. :p

Mais bon de cartoons zijn top! Doe zo voort!
Op die laatste cartoon die ene zijn gezicht vond ik ook wel zalig gedaan.

DeBuGGeR

Legacy Member
ja ik zit nog in het eerste :p
bedankt voor de aanbieding van je hulp, zal er zeker gebruik van maken, ik veronderstel dan dat jij diegene bent met dezelfde avatar op het artevelde forum?

Spectre

Legacy Member
Artevelde eigenlijk de moeite?
Ik zit ernaast op VISO maar geen idee of ik op Artevelde ga verder doen na mijn multimedia. Heb al verhalen mogen aanhoren dat je niet echt ervaring opdoet op Artevelde.

DeBuGGeR

Legacy Member
praktijk zul je nauwlijks iets bijleren, toch de eerste 2 jaar niet, theoretisch is het zwaarder dan VISO maarja het is op elke hogeschool zwaarder dan het VISO dus, al bij al vind ik het geen slechte school.

je doet het voor je uiteindelijke diploma he, grafisch is vooral zelfstudie vind ik dus als je echt iets wile bijleren is het vooral er veel mee bezig zijn.

Babs

Legacy Member
DeBuGGeR zei:
ik veronderstel dan dat jij diegene bent met dezelfde avatar op het artevelde forum?

Kdenk het wel, tis alweer een tijdje geleden dat ik erop zat.

Kheb toch veel moeite gehad om mijn eerste jaar erdoor te geraken, enorm veel theorie om te verwerken en veel vakken da ge krijgt da ge toch nie wilt doen (moet ik zeggen in multimedia me mijn programmeren :p )

Nuja, ze hebben mij gedelibereerd, geen herexamens, dus kben ze wel dankbaar :p.

Nu doe ik wel meer praktijk. Audio en video hebben we al 2 lessen mogen filmen en bewerken, webtechnologie al 2 sites mogen maken enzo. Ge krijgt dus wel meer werk, die van CMO komen al zot :p

Ma kga denk ik hierna misschien nog naar Kortrijk om iets bij te doen. Kwestie da ik meer mogelijkheden heb dan alleen het grafische.

En tweede keer goeie keer eh Debugger :D

Floyd

Legacy Member
DeBuGGeR zei:
wat moet ik hierop zeggen?

uhm smaken verschillen?

en int vervolg uw woorden wat zorvuldiger kiezen, ge zijt mij gewoon onrechtstreeks aant uitlachen ;)
Bwa, 't is kritiek hé. Als je je materiaal blootstelt aan zo'n groot publiek gaan er altijd mensen zijn die het niet goed gaan vinden. Per definitie.
Ik zie geen uitgelach in zijn post, integendeel, hij probeert uw cartoons (op een grappige manier) te "plaatsen", me dunkt.

DeBuGGeR

Legacy Member
Het is net Jeroom op droog zaad. Pipi-kaka humor verwoven met wat platvloerse piemel/tetten humor die wel aan kan slaan bij de gemiddelde laag geschoolde Scary Movie kijker, maar zeker niet voor mij.

ik vind hem een beetje uit de hoogte doen, maar dat kan ook weer aan mij liggen zeker?

jandddfa2.png

w00tw00t

Legacy Member
wasda in zen mond?

Het is net Jeroom op droog zaad. Pipi-kaka humor verwoven met wat platvloerse piemel/tetten humor die wel aan kan slaan bij de gemiddelde laag geschoolde Scary Movie kijker, maar zeker niet voor mij.

Dit deel is er teveel aan. Nogal beledigend tegenover de mensen die toch dees soort humor plezant vinden. Kzie men eigen niet als laaggeschoold iemand (ben trouwens nog verder aan studeren) en ik sta open voor allerlei soorten humor. Beetje foute veralgemening.
Kben wel tegen absurde film humor zoals scary movie dating movie etc... vind ze allemaal boecht

Matti

Legacy Member
w00tw00t zei:
wasda in zen mond?



Dit deel is er teveel aan. Nogal beledigend tegenover de mensen die toch dees soort humor plezant vinden. Kzie men eigen niet als laaggeschoold iemand (ben trouwens nog verder aan studeren) en ik sta open voor allerlei soorten humor. Beetje foute veralgemening.
Kben wel tegen absurde film humor zoals scary movie dating movie etc... vind ze allemaal boecht

hooggeschoold hier ;) maar kan alles wel goed relativeren :D
Laten we het houden op "smaak" ;)
Desalniettemin ben ik een héél grote fan!
Nice work :)

Bose

Legacy Member
nie slecht :)
de ene is wel is wat minder dan de andere, maar over het algemeen kan ik er toch mee lachen :p

DeBuGGeR

Legacy Member
bedankt :), ik ga een tijdje geen nieuwe meer posten, maar ik zal het erna goedmaken ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan