Archief - CHECK: Cartoons

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TheJudge

Legacy Member
DeBuGGeR zei:
ik vind hem een beetje uit de hoogte doen, maar dat kan ook weer aan mij liggen zeker?

Ni letten op bolteh, het is niet de eerste keer dat die onterecht uit de hoogte doet. Akkoord dat hij ze niet grappig vindt maar hij moet er altijd nog een schepje bovenop doen..

Gewoon voortdoen en probeer de lat altijd wat hoger te leggen, zowel in de grappen als in de tekenstijl..

Blanco

Legacy Member
lol, gij hebt echt wel iets met penissen he? Moest ge een vrouw zijn zou ik zeggen penisnijd.

Ik kan niet met elke cartoon lachen die ge maakt maar ik hou van de stijl en het is altijd wel eens leuk om hier eens binnen te springen :) Noem het de glimlach van vandaag op het graphics forum.

eddie

Legacy Member
tekenstijl is ok maar daar blijft het ook bij... grappen zijn imo beetje puberaal...

Gonzo the Great

Legacy Member
Nog een bescheiding mening: Creatief exhib, Jan's eerste dag en die blinde vond ik wel goe.
Cartoons dat ge efkes moet bekijken zoals bij de blinde vind ik altijd wel tof. Een paar seconden kijken, en dan "kheb'em!" . Ge ziet zo'n grappen ook minder duidelijk aankomen.
Bij de smurf en liefste papa had ik ook het gevoel ze al te kennen. Zelfs Jan's eerste dag deed me denken aan de gast met de tiks in "In de gloria", waarop later Alain is gebaseerd, maar die link is al vergezocht.
De rest vond ik spijtig genoeg vrij zwak. Die 5 seconden zoeken met het idee "het zal wel een doordenkertje zijn", om dan vast te stellen dat er helemaal niet veel grappigs is, maakt die zwakke cartoons zelfs licht irritant. 5 seconden van mijn kostbare leven verspild...
De tekenstijl is zeker ok, maar filter er zeker eerst de zwakke grappen uit.
En eerlijk gezegd had ik de GSM bij die sigaretten niet herkend, maar dat kan ook komen omdat ik geen 14 jaar meer ben.
Verder respect, want cartoons maken is ni makkelijk.

Anoniem0

Legacy Member
keep it up.
ik heb het al gezegd
ofwel lig ik in een breuk ofwel tovert het een dikke vette smile op mijn gezicht.

DeBuGGeR

Legacy Member
bedankt voor de commentaar :)

de nieuwe cartoons zullen vanaf volgende week hier verschijnen, commentaar (en votes) altijd welkom natuurlijk :)

DeBuGGeR

Legacy Member
aangezien ik op de frontpage alleen game-related ga posten, post ik hier de andere gewoon :p.

veel plezier met de nieuwe lading.

2177590356_20832e3094_b.jpg


2177589848_9c47d05b81_o.png


2176798395_4d1702cf0d_o.png


2177595412_f5a79d6aae_o.png


2177594616_62d742c8a5_o.png


2177592562_f978760742_o.png


2177592378_ccf767e5e4_o.png


2177591256_728e9996ef_o.png


2176795257_6a7eace537_o.png


2177586378_6b725d0b10_o.png

Dimsy

Legacy Member
lol, vaneerste keer een serieuze lading. Zitten paar wreed goeie tussen, zitten paar wreed grove tussen, azo dat moet :D :D juist die van die vlieg en die schildpad snap'k nie

w00tw00t

Legacy Member
sry ik zit te blijte vant lache hier :D

Die 1ste heb ik al ergens iets gelijkaardigs gezien alsk me niet vergis
2de met de wc is geweldig
Die met de snot vond ik prachtig
En die met de viskeutel is gewoon de top :D

de rest vond ik maar gewoon
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan