Archief - DISCUSSION: GAD Meet&Greet

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie komt er naar de meet&greet?


  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten.

LunchBox

Legacy Member
er was er blijkbaar één achtergebleven idd, heb'm online staan nu :)

dresse

Legacy Member
ik ben precies op het juiste moment doorgegaan met al dat homogedoe op het einde... :)

Twas nog wel cool...
Visual is ne chinees! :oink: :)

volgende keer langer (vr mij dan) en meer volk!

w00tw00t

Legacy Member
ik had echt moeten komen :(
mja avond ervoor was beetje te heavy :puke:

ik ben precies op het juiste moment doorgegaan met al dat homogedoe op het einde... :)

Enlighten me dresse :p

dresse

Legacy Member
dakantochni en flipkikker eh... ze konden zich weer ni inhouden...
:D nee, ze zijn precies naar gaynation ofzo gegaan...

D3C0Y

Legacy Member
ah man zo foute fotos :')
had et gent geweest dan waren wij niet op zoiets verzeild geraakt ze :p

dresse

Legacy Member
zie 5 posts terug? :)
ze wouden het geheim houden door de foto's enkel via pm te sturen... maar dat is buiten Dresse gerekend! :D

Flipkikker

Legacy Member
dresse zei:
dakantochni en flipkikker eh... ze konden zich weer ni inhouden...
:D nee, ze zijn precies naar gaynation ofzo gegaan...

Da was dakantochnie niet, da was met D3C0Y :love:

Ge zijt trouwens een seut, met dage zo vroeg door moest :tongue:

edit: int vervolg geen pics meer voor u ook :p

wouter_dc

Legacy Member
'geheim houden' Sticker van GayID op dakantochnie en dakantochnie's dansje verraden het he :unsure:

dresse

Legacy Member
Flipkikker zei:
Da was dakantochnie niet, da was met D3C0Y :love:

Ge zijt trouwens een seut, met dage zo vroeg door moest :tongue:

edit: int vervolg geen pics meer voor u ook :p

i know, was beter in antwerp gebleven... hasselt was toch ni de moeite...
Volgende keer bijfk tot laatste!

TiB0

Legacy Member
Waarom, waaarrom zijn jullie toch niet naar dubieus design gegaan in de plaats van naar navigaytion :sad:

Dat was vlakbij centraal station (en daar was ik dus naartoe, ziedaar mijn reden voor afwezigheid!)

D3C0Y

Legacy Member
mja da was ons bedoeling ni ze :D
was gewoon echt overal iets te doen in antwerpen, en toen we aan de kade kwamen, hoorden we party-boten maar toen we daar aankwamen bleek het gaynation te zijn :p (en dan was het emma haar idee dacht ik om daar binnen te gaan :p)

dresse

Legacy Member
volgens mij wou iedereen naar dubieus design maar dakantochnie dreigde met iedereen te bannen als ze niet meegingen naar navigaytion :unsure:

zoiets moet het geweest zijn... :)

dresse

Legacy Member
nu zie ik op die ene foto van lunch da flipkikker maar even groot is als emma ongeveer :oink:
Ben ik die even helemaal vergeten uit te lachen met zijn gestalte op de meet :sad:

Dakantochnie

Legacy Member
It was naajs! Mijn imago is echt wel totaal verkloot nu, maar 't was toch ne plezante namiddag. :D

Efkes zeggen trouwens dat Gaynation nie mijn idee was! :unsure:

@Lunchbox: check pm pls. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan