Archief - DISCUSSION: GAD Meet&Greet

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie komt er naar de meet&greet?


  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Opiniepeiling gesloten.

DieselPower

Legacy Member
Trouwens XA4_ ge hebt naar mij een berichtje gestuurd eh? En niet naar Emma, hoe komde gij trouwens aan mijn nummer? :D

dresse

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Ik had dresse een lieve deleted message geschreven juist, volgens mij haddem het daar op :D

ah :) had nog ni eens door dat ie gedelete was...
jij verwarring veroorzaker!

btw, Als flipkikker en emma er ook zijn de volgende meet... vergeet de pinnenmutsen niet...

XA4

Legacy Member
ja, zie reactie van Dresse :)

Dresse had zijn nummer op het forum gepost. En vermits ik toch iets wilde laten weten (kwestie van mijn verdriet wat te verwerken dat ik niet op de meet kon zijn ;) ) had ik dus berichtje gestuurd. Dresse was al onderweg naar huis en gaf me een nummer van iemand die nog wel aanwezig was. Ok, het was niet Emma, dus ik moest het maar met Diesel doen ;)

Mr. Humphries

Legacy Member
Allez, na lang wachten zal ik de mijne ook eens online zetten he :). Hier het linkje, zonder namen ;).

Het was een geweldige dag, ook ik heb verschillende plekken van 't stad leren kennen op een andere manier. Zeker de moeite om het over te doen!

D3C0Y

Legacy Member
for the record, ikke die zo gezegd in mijn neus peuter
das dus emma haar hand é :D

LunchBox

Legacy Member
Mr. Humphries zei:
Zeker de moeite om het over te doen!

maar dan naar een lesbo-party volgende keer please.. tis net iets aangenamer om die een tong te zien draaien voor uwe neus dan die kerels gisteren.

@decoy: we don't keep a record, dus de poging om mensen daarvan te proberen overtuigen gaat iets meer moeite kosten :)

SweetEmmaRose

Legacy Member
dresse zei:
de tshirts...
de print lijkt er een beetje opgeplakt zo... ik vrees dat er snel scheurtjes gaan inkomen... Zullen zien, kvind de women modellekes wel sjeyk! men ex stond er best sexy mee...

En rofl @ http://picasaweb.google.be/nickvdstocken/GADMeetGreet/photo#5217277837841745074
Lb and his gang...
Gij stond ook best sexy met die xs :')

Idd die foto vonk ook geweldig :D
D3C0Y zei:
for the record, ikke die zo gezegd in mijn neus peuter
das dus emma haar hand é :D

Liar!!! Ik heb da totaal ni gedaan!

Spectre

Legacy Member
wat een misbruik van de tags ^^
Hopelijk kan ik de volgende meet ook eens komen :D

V!$u4L

Legacy Member
dresse zei:
Visual is ne chinees! :oink: :)
Haha, shattered your hopes of an all white gathering!
Ik denk dat er maar 2 of 3 waren die dat wisten...

D3C0Y zei:
ah man zo foute fotos :')
had et gent geweest dan waren wij niet op zoiets verzeild geraakt ze :p
Wedden van wel? :p

dresse zei:
i know, was beter in antwerp gebleven... hasselt was toch ni de moeite...
Volgende keer bijfk tot laatste!
You'd better, het werd eigenlijk hoe langer hoe beter.

dakantochnie zei:
Efkes zeggen trouwens dat Gaynation nie mijn idee was! :unsure:
Wa?! Gij sleurde ons er praktisch naartoe op zo'n loveboat! :D

DieselPower™;10278435 zei:
Populair threadje :')
En terecht.

conquerpoy_123 zei:
en hoe zijn de tshirts? :)
Comfortabel, heb het vandaag nog aan gehad, 't zijn alleen geen slim fits...
Die XS girlies staan idd heel goed bij meisjes!... en dresse. :love:

LunchBox zei:
maar dan naar een lesbo-party volgende keer please.. tis net iets aangenamer om die een tong te zien draaien voor uwe neus dan die kerels gisteren.
2nd.

En hier zijn de mijne!
http://www.slide.com/r/RsVaHBvz2j8i...on=TICKER_ITEM_CLICK&ciid=1873497445209969881
Funneh... yesh, ya'll shoulda been there. ^^
Dakkes outing, dresses polychrome falli, LB's salsamoment, de ontluikende liefde, ... priceless.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan