*Springkonijn*
Legacy Member
Beste forumleden,
Ook dit jaar organiseert de leerlingenraad aso van het College Onze-Lieve-Vrouw-doorn Eeklo een galabal. Ik ben dit jaar co-voorzitter van de leerlingenraad en één van de zaken waar ik verantwoordelijk voor ben is de organisatie van de fuif. En bij een fuif hoort dus ook promotie. Vorig jaar hebben we gewoon de affiche van het jaar ervoor overgenomen en aangepast maar dit jaar werd het eens tijd voor iets anders. Aangezien ik al enige tijd op dit forum zit en ik versteld sta van jullie kunstjes had ik voorgesteld om iemand van hier de affiche en de toegangskaarten te laten ontwerpen. Nadat de andere leden ook eens een kijkje genomen hadden waren ze meteen verkocht!
Natuurlijk zou het niet correct zijn om mij hier simpelweg van af te maken met een dankwoordje dus de winnaar krijgt van ons €50 op zijn rekening gestort. Ik weet dat dat geen groot bedrag is maar hoezeer ik ook zou willen maar kan ik helaas niet geven. Ook vind ik het een beetje jammer zou zijn indien enkel de winnaar een prijs zou krijgen voor zijn werk. Ik zal er dus proberen voor zorgen dat de andere deelnemers die er ook hun tijd in stopten iets krijgen. Waarschijnlijk zal dit een toegangskaart zijn. Ok, opnieuw misschien een magere troost maar beter dan niets.
Technische kant van de zaak:
- De affiche zal op 2 formaten gedrukt worden, namelijk A2 en A3.
- De toeganskaarten zouden A7 zijn.
- De affiches zijn sowieso in kleur, de kaarten zouden in zwart-wit zijn. (als dit kan voor jullie)
Vormelijk:
Qua vorm en thema zijn jullie volledig vrij maar het lijkt me logisch dat het een beetje in de stijl van een galabal is.
Inhoudelijk:
Deze informatie zou erop moeten komen:
- Leerlingenraad ASO College O.-L.-V.-ten-Doorn Eeklo
- Galabal
- 5 mei 2006
- doors/deuren: 21u30
- Sporthal Eeklo
- Avondkledij verplicht
- VVK: 6euro ADK: 8 euro
- Studio 2000, Dj Jelle, Dj Sunlit (laatste 2 nog onder voorbehoud)
- Logo KBC
Het zou kunnen dat er nog iets verandert moet worden maar dan laat ik dit zeker nog weten.
Afspraken:
De wedstrijd loopt tot vrijdagavond 11 maart 23u59u. Dan verzamel ik alle inzendingen en laat ik ze zien aan de andere leden. Ten laatste dinsdagavond worden jullie op de hoogte gebracht van de uitslag en ten laatste woensdag wordt het geld gestort op de rekening van de winnaar.
LET OP: Er zijn ook deelnemers onder de zesdejaars dus zij maken evenveel kans als jullie, we behouden ons dus het recht ook één van hen als winnaar aan te duiden. Ik hoop dat jullie daar begrip voor kunnen opbrengen.
Alvast bedankt om dit alles te lezen. Ook alvast bedankt aan iedereen die er tijd zal insteken! Indien er nog vragen zijn moeten jullie die gewoon even in dit topic posten, ik zal zo snel mogelijk antwoorden!
Vriendelijke groeten,
*Springkonijn*
Ook dit jaar organiseert de leerlingenraad aso van het College Onze-Lieve-Vrouw-doorn Eeklo een galabal. Ik ben dit jaar co-voorzitter van de leerlingenraad en één van de zaken waar ik verantwoordelijk voor ben is de organisatie van de fuif. En bij een fuif hoort dus ook promotie. Vorig jaar hebben we gewoon de affiche van het jaar ervoor overgenomen en aangepast maar dit jaar werd het eens tijd voor iets anders. Aangezien ik al enige tijd op dit forum zit en ik versteld sta van jullie kunstjes had ik voorgesteld om iemand van hier de affiche en de toegangskaarten te laten ontwerpen. Nadat de andere leden ook eens een kijkje genomen hadden waren ze meteen verkocht!
Natuurlijk zou het niet correct zijn om mij hier simpelweg van af te maken met een dankwoordje dus de winnaar krijgt van ons €50 op zijn rekening gestort. Ik weet dat dat geen groot bedrag is maar hoezeer ik ook zou willen maar kan ik helaas niet geven. Ook vind ik het een beetje jammer zou zijn indien enkel de winnaar een prijs zou krijgen voor zijn werk. Ik zal er dus proberen voor zorgen dat de andere deelnemers die er ook hun tijd in stopten iets krijgen. Waarschijnlijk zal dit een toegangskaart zijn. Ok, opnieuw misschien een magere troost maar beter dan niets.
Technische kant van de zaak:
- De affiche zal op 2 formaten gedrukt worden, namelijk A2 en A3.
- De toeganskaarten zouden A7 zijn.
- De affiches zijn sowieso in kleur, de kaarten zouden in zwart-wit zijn. (als dit kan voor jullie)
Vormelijk:
Qua vorm en thema zijn jullie volledig vrij maar het lijkt me logisch dat het een beetje in de stijl van een galabal is.
Inhoudelijk:
Deze informatie zou erop moeten komen:
- Leerlingenraad ASO College O.-L.-V.-ten-Doorn Eeklo
- Galabal
- 5 mei 2006
- doors/deuren: 21u30
- Sporthal Eeklo
- Avondkledij verplicht
- VVK: 6euro ADK: 8 euro
- Studio 2000, Dj Jelle, Dj Sunlit (laatste 2 nog onder voorbehoud)
- Logo KBC
Het zou kunnen dat er nog iets verandert moet worden maar dan laat ik dit zeker nog weten.
Afspraken:
De wedstrijd loopt tot vrijdagavond 11 maart 23u59u. Dan verzamel ik alle inzendingen en laat ik ze zien aan de andere leden. Ten laatste dinsdagavond worden jullie op de hoogte gebracht van de uitslag en ten laatste woensdag wordt het geld gestort op de rekening van de winnaar.
LET OP: Er zijn ook deelnemers onder de zesdejaars dus zij maken evenveel kans als jullie, we behouden ons dus het recht ook één van hen als winnaar aan te duiden. Ik hoop dat jullie daar begrip voor kunnen opbrengen.
Alvast bedankt om dit alles te lezen. Ook alvast bedankt aan iedereen die er tijd zal insteken! Indien er nog vragen zijn moeten jullie die gewoon even in dit topic posten, ik zal zo snel mogelijk antwoorden!
Vriendelijke groeten,
*Springkonijn*



Vind je niemand op school toch (die het gratis zouden doen)? Heel wreemd want ik dacht dat er wel wat waren die dit konden toen ik daar wegging.