Archief - JOB: Affiche Galabal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fejity

Legacy Member
Hoi springkonijn, ik volg deze topic al een weekje.
Ik heb vandaag ook even een idee van mij uitgewerkt.
Hier is het resultaat, ik hoop dat het binnen jullie smaak en het concept "galabal" opgenomen word.

http://www.scito.nl/nick2k/Affiche_verkleind.jpg

(De affiche is verkleind, de lijnen; bvb randen, outlines van text, zijn gevoelig dikker dan op de volledige versie, ik zal de volledige versie wel aan je doorgeven als het concept goedgekeurd en gekozen word)

greets fejity

Floyd

Legacy Member
Doe eerst flatten layers en verklein dan. Dan heb je dat niet voor !

LunchBox

Legacy Member
Nog beter:
ctrl-a (select all) / ctrl-shift-c (copy merged) / ctrl-n (new document) / ctrl-v (paste)

Je moest eens je flattened version opslaan per ongeluk en je programma afsluiten.. je zal nogal vloeken denk'. (niet dah't hier de moeite is ma bon, beter ineens goede gewoontes van maken om nooit je werkdocument te flattenen)

*Springkonijn*

Legacy Member
Bedankt voor de inzending! Meer zijn nog steeds welkom...;)

Dash

Legacy Member
Opgelet voor de ogen, kon niet echt kleur kiezen, en kan dus nog steeds aangepast worden. Vooral niet letten op het amateuristisch gehalte :x

http://www.muswie.be/affiche_perview.jpg
Ik weet ook niet hoe het zit met de donkerheid van het oranje en dus soms te leesbaarheid, was namelijk te lui om het te testen op crt-scherm

*Springkonijn*

Legacy Member
Bedankt Dash. Nog even melden dat ook de Colruyt als sponsor vermeld moet worden. Sorry voor het ongemak!

Bontus

Legacy Member
Dash: er staat avondkeldij verplicht
typootje, ik zou die witte randen ietsje grijzer zetten het is nu al erg flashy.

Erinyes

Legacy Member
*Springkonijn* zei:
Afspraken:
De wedstrijd loopt tot vrijdagavond 11 maart 23u59u. Dan verzamel ik alle inzendingen en laat ik ze zien aan de andere leden. Ten laatste dinsdagavond worden jullie op de hoogte gebracht van de uitslag en ten laatste woensdag wordt het geld gestort op de rekening van de winnaar.
LET OP: Er zijn ook deelnemers onder de zesdejaars dus zij maken evenveel kans als jullie, we behouden ons dus het recht ook één van hen als winnaar aan te duiden. Ik hoop dat jullie daar begrip voor kunnen opbrengen.
Dinsdag is al lang voorbij, woensdag ook bijna. We zijn nu toch wel erg nieuwsgierig naar de winnaar (ook al is het iemand van de zesdejaars geworden)...

*Springkonijn*

Legacy Member
Excuseer voor het late antwoord! Mijn verontschuldigingen!

Na een stemming onder de leden van de organisatie is dit het winnende ontwerp geworden: Affiche galabal

Indien de mensen die meegedaan hebben mij een pm sturen met hun naam zal er een gratis kaart klaarliggen aan de kassa.

Bedankt aan alle deelnemers!

wrong`

Legacy Member
hopelijk is de foto nie zo onscherp als op die link want anders gaat het er maar vuil gaan uitzien.

bRahms

Legacy Member
*Springkonijn* zei:
Excuseer voor het late antwoord! Mijn verontschuldigingen!

Na een stemming onder de leden van de organisatie is dit het winnende ontwerp geworden: Affiche galabal

Indien de mensen die meegedaan hebben mij een pm sturen met hun naam zal er een gratis kaart klaarliggen aan de kassa.

Bedankt aan alle deelnemers!
Eerder een affiche van: "kijk, daar had ik nog een plaatsje over om dit te zetten. Oh, moet dat er ook nog bij? Gelukkig, onder haar enkel heb ik nog plaats".

Doch, proficiat aan de winnaar (mag ik overigens eens polsen waar hij/zij de foto vandaan heeft?)

Lo_fi

Legacy Member
Proficiat aan de anonieme winnaar. :)

Ik moet toch ook zeggen dat ik me ernstige zorgen maak over de resolutie van het ontwerp. Op 72 dpi ziet het er al niet zo bijster scherp uit dus kan je je afvragen wat dat gaat geven op 300dpi en A2.. Ik zou het toch maar eens grondig checken voor je naar de drukker stapt..

enj0i^

Legacy Member
ik vind het persoonlijk niet zo mooi :(

die met dat varkenskop was echt prachtig, die zou echt succes hebben denk ik. echt zalig, prachtige bijna affiche, spijtig dat ie nooit zal afgewerkt worden en uitgeprint worden :(

Lo_fi

Legacy Member
Die met de varkenskop komt nog wel eens van pas.. *voor een organisatie die het wel aandurft :p*
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan