fejity
Legacy Member
Hoi springkonijn, ik volg deze topic al een weekje.
Ik heb vandaag ook even een idee van mij uitgewerkt.
Hier is het resultaat, ik hoop dat het binnen jullie smaak en het concept "galabal" opgenomen word.
http://www.scito.nl/nick2k/Affiche_verkleind.jpg
(De affiche is verkleind, de lijnen; bvb randen, outlines van text, zijn gevoelig dikker dan op de volledige versie, ik zal de volledige versie wel aan je doorgeven als het concept goedgekeurd en gekozen word)
greets fejity
Ik heb vandaag ook even een idee van mij uitgewerkt.
Hier is het resultaat, ik hoop dat het binnen jullie smaak en het concept "galabal" opgenomen word.
http://www.scito.nl/nick2k/Affiche_verkleind.jpg
(De affiche is verkleind, de lijnen; bvb randen, outlines van text, zijn gevoelig dikker dan op de volledige versie, ik zal de volledige versie wel aan je doorgeven als het concept goedgekeurd en gekozen word)
greets fejity




