Archief - JOB: Affiche Galabal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sexymofo

Legacy Member
Goe bezig is veel gezegd.
Als ik al models maakte waren die nooit goed om te animeren.
Kzou het idd nog eens moeten installeren, samen met modo

*Springkonijn*

Legacy Member
Kleine aanpassing wat betreft Dj's: Dj Jelle en Dj Sunlit worden SAMBAL RoYaL, Studio 2000 blijft.

Erinyes

Legacy Member
galabal.jpg



Dit is een ontwerp ontsproten aan de breinen van Lo_fi en mij. Het is een snelle basisschets om jou een aanduiding te geven van wat-hoe-waar-wanneer, omdat we niet zeker zijn of dit concept voor jullie wel kan (zal er geen commentaar/kritiek zijn van Ten Doorn zelf?).
Voor we de affiche in het groot uitwerken (waarvoor we 2 foto's moeten aankopen) wilden we even polsen of het de moeite was om hierop verder door te werken.

Je hoeft ons uiteraard niet 2x te betalen. Het geld gaat sowieso naar mij. Lo_fi is toch stinkend rijk. ;)

Rhodariel

Legacy Member
*Springkonijn*, laat ze aub die affiche maken. Ze is geweldig!!!

Lo_fi

Legacy Member
- Letterlijk: feestvarkens.
- Ondertoon en punt van de varkenskop (geen familie van mij noch zelfportret): opvallen in het straatbeeld van het rustige Eeklo (mijn geboortestad).
- typo: nog bij te plaatsen maar komt +/- in het zwarte vlak.

Als we de affiche mogen maken zou ik genoegen nemen met eeuwige roem in het Meetjesland. ;)

Dash

Legacy Member
Erinyes zei:
(zal er geen commentaar/kritiek zijn van Ten Doorn zelf?)
Als er vorig jaar bijna het hele schooljaar porno aan het plafond hing, zal een krijsend varken toch geen problemen maken :) Mooi concept, en nu ben ik er natuurlijk aan voor mijn moeite, was toch eens begonnen met iets te maken :sad:

Floyd

Legacy Member
Ik zou niet twijfelen.. Als er twee pro's (of toch anderhalve) aan het werk zijn, laat ze hun ding doen! :)
btw: DJ Jelle, dat moet de moeite zijn.

gravendelver

Legacy Member
Lo_fi zei:
- Letterlijk: feestvarkens.
- Ondertoon en punt van de varkenskop (geen familie van mij noch zelfportret): opvallen in het straatbeeld van het rustige Eeklo (mijn geboortestad).
- typo: nog bij te plaatsen maar komt +/- in het zwarte vlak.

Als we de affiche mogen maken zou ik genoegen nemen met eeuwige roem in het Meetjesland. ;)


rustige eeklo? right, stad der marginalen atm (srry :))

Waar hebt ge zulke hoge resolutiepics gehaald eigenlijk? :)

*Springkonijn*

Legacy Member
Allereerst sorry voor het late antwoord.

Mooi werk Erinyes en Lo_fi, ik was meteen verkocht. Wat mij betreft zouden jullie het concept meteen mogen uitwerken. Het eerste probleem is echter dat ik niet alleen over de zaak kan beslissen. ;) Het tweede probleem is dat we een wedstrijd geopened hebben voor iedereen en dat deze pas zaterdag afloopt. Je weet nooit of er uit onverwachtse hoek toch nog iemand met een brilliante creatie tevoorschijn komt (wat ik eerlijk gezegd niet echt verwacht). Daarnaast zou het bloedende varken de discussie ook nog wat kunnen aanwakkeren. (Wat dan vooral uit het kamp van de leerkrachten zou kunnen komen.) Maar daar zullen wij (de leerlingen) ook wel een mouw aan passen. ;)

Morgenmiddag komen we samen met de organisatie en daar zullen we dit alles dan bespreken. Ik laat jullie morgenavond dan weten of jullie al dan niet jullie creativiteit de vrije loop mogen laten gaan. Ik hoop alleszins van wel maar hopelijk begrijp je dat we het hier nog even moeten over hebben.

Alvast hartelijk bedankt en ik kom morgen terug met het (goede) nieuws! :)

dresse

Legacy Member
wa heeft het bloed op het varken te maken met het feest?
de link met feestvarken hebk door :) ma moet het daarom een geslacht varken zijn?
mij spreekt het wel aan, maar ik kan me wel inbeelden dat die leerkrachten daar moeilijk over gaan doen :p

Erinyes

Legacy Member
Het is uiteraard niet de bedoeling dat je de winnaar van de lopende wedstrijd hier en nu al kiest. Wij doen gewoon mee aan de wedstrijd maar wilden toch even weten of het de moeite was om het voorstel/inzending helemaal uit te werken, gezien het concept een beetje deining kan veroorzaken onder leraren en andere korpsen..

Als jullie op voorhand al zouden zeggen dat jullie het risico op klaagzangen niet willen dan hoeven we onze inzending niet verder uit te werken, laat staan in hoge resolutie maken etc.. Kwestie van overbodig gephotoshop te vermijden.

Lo_fi

Legacy Member
dresse zei:
wa heeft het bloed op het varken te maken met het feest?
de link met feestvarken hebk door :) ma moet het daarom een geslacht varken zijn?
mij spreekt het wel aan, maar ik kan me wel inbeelden dat die leerkrachten daar moeilijk over gaan doen :p

Euh...wel eh :)

1. Feestvarken dus (evident) - varken uithangen in kostuum, we kennen het principe ;)

2. 6 jaar lang hebben ze de varkens vetgemest met leerstof en nu is het tijd dat ze geslacht worden?

3. Vroeger (tijd van mijn oma) werd er een varken geslacht tijdens de jaarlijkse kermis. Bloedworst en smout voor iedereen (en nonkel pastoor ook een stuk). feest --> varken slachten

4. Eeklo is de stad van de herbakkers (legende). Als je een ander hoofd wou kon je bij de eeklose herbakkers je hoofd laten herbakken. In tussentijd kreeg je op je onthoofde romp een bloemkool ofzo. Was je hoofd opnieuw gebakken dan werd de kool verwijderd en je nieuwe hoofd er terug aangenaaid.. Hence de link met een nieuw hoofd.. (in dit geval een beetje een varkenshoofd)

schilderij_herbakker.jpg




Als ik ff tijd heb bedenk ik nog wel een reden of 15 :p

*Springkonijn*

Legacy Member
Het is zeker niet zo dat we bang zijn voor de klaagzangen hoor! Vorig jaar hing er ook "provocerende" kunst in de wandelgangen. ;)

Maar daar ik mij voorstel dat jullie toch wel even tijd nodig hebben om het uit te werken zal ik zoals reeds gezegd morgen al proberen mee te delen of jullie er nog moeite moeten insteken.

Floyd

Legacy Member
Gij loopt dan wel al lang rond met die bloemkool he Lo_fi.

(te gemakkelijk, ik weet het)

*Springkonijn*

Legacy Member
Hier ben ik opnieuw met een antwoord. Na een korte maar hevige discussie hebben we besloten om toch maar niet voor dit concept te kiezen. Vooral het varken schrikte sommigen van ons toch wat af. Desalniettemin vonden we de achtergrond en het lettertype toch al in orde!

We hopen dan ook dat jullie de moed niet laten zakken en alsnog met iets op de proppen komen! Alvast bedankt en nog veel succes!

Erinyes

Legacy Member
Helaas pindakaas! :)
Jammer want we hadden ze graag uitgewerkt. Met deze affiche zou je wel opgevallen hebben, omdat ze afwijkt van de standaard galabal-affiche (ik denk aan 'dansend koppel', 'kussend koppel', 'koppel in galakledij', 'danspaar onder discobol'), maar het heeft niet mogen zijn :)

Lo_fi

Legacy Member
Jah..jammer en een beetje te verwachten ergens. Er zullen nog wel inzendingen komen die beter in de groep liggen neem ik aan. If not en als je de meisjes in de groep aankan :p :yell.

*Springkonijn*

Legacy Member
Inderdaad ergens was het misschien wel te verwachten! Ik hoop dat er nog inzendingen volgen... (want momenteel...)

Ik kan de meisjes in de groep zeker aan! (hoop ik :unsure: )

Floyd

Legacy Member
Hoeveel hoogmoedige mannen hebben in de loop der tijden al het privilege gehad om het ware onheil onder ogen te zien na een uitspraak als "Ik kan de meisjes in de groep zeker aan!"...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan