Archief - JOB: Affiche Galabal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lo_fi

Legacy Member
Dude! :(

Dresse, plz geef dit figuur een usernote. Er zijn grenzen.. :sad:

*Springkonijn*

Legacy Member
Lo_fi zei:
Proficiat aan de anonieme winnaar. :)

Ik moet toch ook zeggen dat ik me ernstige zorgen maak over de resolutie van het ontwerp. Op 72 dpi ziet het er al niet zo bijster scherp uit dus kan je je afvragen wat dat gaat geven op 300dpi en A2.. Ik zou het toch maar eens grondig checken voor je naar de drukker stapt..

Bedankt voor de tip! We gaan het sowieso nog eens checken voor we naar de drukker gaan.

Over het concept valt mss ook veel te zeggen maar een stemming heeft beslist, dusja...

Bedankt voor de reacties!

Floyd

Legacy Member
Ach Rhodariel... Het is eigenlijk de druppel (van de emmer) hoor, vandaar misschien de verwarring.

dresse

Legacy Member
niet serieus?
damn...
usernoot is al gegeven...
nog een paar en lunchbox wordt gebanned :)

DJ_Trash

Legacy Member
omg ik ben waarschijnlijk niet de enige die niet kan volgen maar denk wel dat:
- ge ofwel alle nodige info laat staan en extra geeft zodat dien off topic brol in de laatste 10 posts or so duidelijk wordt. Nu is het een raadseltje

- ge al den off topic brol wegdoe over da usernote gedoe zodat de essentie bewaard blijft. Al-dan-niet usernote dient op een admin-only forum ofzo besproken worden, maar niet hier (alle admins die deelnemen aan deze discussie ondermijnen elkaars gezag door interne chaos de ether in te sturen)

admin discipline people! keep it clear and simple for the users and keep the admin-usernote-O.T. stuff from the forum!

Lo_fi

Legacy Member
:rofl:

Overzicht voor Dj_trash:
----------------------

-A: jammer dat affiche met varkenskop niet gebruikt gaat worden
-B: zal nog wel eens van pas komen (voor een organisatie die het wel aandurft)
-C (mod 1) : Vlaams Belang misschien?
-B: Vraagt mod 2 om mod 1 een usernote te geven (lees dat deel als ironisch) vanwege VB opmerking
-D (mod 2): speelt het mee
-E: doet er een schepje bovenop vanwege historisch geschil met mod 1

----------------------------------------------------
=> DJ_Trash in de war


baseline: niemand krijgt een usernote, niemand is boos op elkaar, iedereen zit elkaar wat flauw te plagen en beetje OT te gaan in een thread die al afgelopen is. No harm done en Lunchbox mag blijven :)

DJ_Trash

Legacy Member
aaaaah
"vanwege historisch geschil" maakt het duidelijk wrom hier zo foempte
(maar denk da rhod. ook ni goe kon volgen)

soit, merci voor de verklaring :) DA is goe adminwerk

Lo_fi

Legacy Member
DJ_Trash zei:
aaaaah

soit, merci voor de verklaring :) DA is goe adminwerk


Ik ben wel niet echt een admin maar toch : graag gedaan brave man (bemerk de toon die uitstraalt dat ik een functie op mijn schouders tors) ;)

Floyd

Legacy Member
hahaha!, ik was aan het wachten op de dag waarop ik eens omschreven zou worden als:

"E die er een schepje bovenop doet wegens historisch geschil met mod 1"

Ik heb mijn Napels gezien, sterven kan geen kwaad meer.

Rhodariel

Legacy Member
Ik ben persoon F, den dommerik die nie mee was met dit spelletje ;).

Garmir

Legacy Member
Het is niet direct mijn smaak, te eentonig qua kleurgebruik, en te "blurry"

@ anderre, maker is niet anoniem gebleven, zijn naam staat vermeld op de afiche in de rand van de schoen. "Filmnest © 2006" deze naam vind ik dan persoonlijk te opvallend had moeten verwerkt zitten in de kleurtonen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan