Archief - PORTFOLIO: wardkennes dot be

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

UnD3RD0G

Legacy Member
met die mentaliteit en zelf discipline en trots op je werk ga je het zeker nog ver schoppen !

matthias

Legacy Member
kvind lettertypes met een schreef op het internet echt een no-go, meschien isdat mijn standpunt, maar vind alesinds dat dat niet kan ...

dendaak

Legacy Member
UnD3RD0G zei:
met die mentaliteit en zelf discipline en trots op je werk ga je het zeker nog ver schoppen !

Ik ben student, ik bouw websites steeds opnieuw & opnieuw om mezelf te verbeteren. Dit is een groot projectje voor mij (achter deze site zaten nog opdrachten.)

Ik kan verstaan dat je zo reply't maar ik moet nog veel leren in mijn hoger onderwijs, daarom dat ik zei dat ik de website niet altijd ga gebruiken.

Ben ik zeker trots op mijn werk, maar het kan altijd beter.

Of was het op een ander iets dat je zo reageerde?

@mathias, daar komt verandering in. Momenteel eerst mijn examens passeren en dan een paar dagen voor de voorstelling verander ik dat.
Bedankt voor je reply, alsook underdog.

squan

Legacy Member
matthias zei:
kvind lettertypes met een schreef op het internet echt een no-go, meschien isdat mijn standpunt, maar vind alesinds dat dat niet kan ...

't is allemaal te zien welke schreefletter en hoe die gebruikt wordt. Er zijn duizenden prachtige sites die serifs hanteren.

Alles kan op het internet, je moet het alleen doen werken.

Devastate

Legacy Member
Als ge uw homepage zonder CSS bekijkt krijg je een taalmenu:

Language

* English
* français
* Nederlands

...en met CSS niet?

visual-X

Legacy Member
u school is precies wel een lachtertje ivm met web standards

n/o natuurlijk

|nfected

Legacy Member
Wat een belachelijk school, hij moet werken op FF maar niet met IE. Grootste deel van de mensen werkt nog altijd met IE, uwe website zou op beide moeten werken.

PoMpElSiEn

Legacy Member
TSM daar eb ik ook multimedia gedaan
is da daar nog altij zo schoelle?

dendaak

Legacy Member
Website aangepast, wat denken jullie er nu van?
(Check met FIREFOX! )

Bedankt alvast.

Kazier

Legacy Member
Op uw CV pagina krijg ik net onder de titel (CV) langswitch_list_langs(true, true, ‘li’);
}?>

Devastate

Legacy Member
uw kaders kloppen nog altijd niet qua grootte.
(als je over je images hovert)

visual-X

Legacy Member
wardkennes zei:
Website aangepast, wat denken jullie er nu van?
(Check met FIREFOX! )

Bedankt alvast.

dude get the picture zorg da het werkt in IE. ookal moet het niet van u retarded leerkrachten. als ge zo denkt OOIT iets deftig af te leveren kunde het vergeten.

edit: u foto's op de main page zijn in hun "boxe" daar ni goe gealigned. en u info over uzelf klopt ook niet echt.

"Ik ben al een aantal jaren bezig met het ontwerpen & coderen van websites" sure

"Over Webdesign Een website moet zowel qua design als qua usability perfect in elkaar zitten." bij u al dus niet het geval.

"De webpagina’s die gemaakt worden zijn 100% W3C valid waardoor hij er in elke browser hetzelfde zal uitzien." Da gaat erover :D

______

u content op de website is ook ni alles (logo's dat ge gemaakt hebt...)

dendaak

Legacy Member
Devastate zei:
Als ge uw homepage zonder CSS bekijkt krijg je een taalmenu:

Language

* English
* français
* Nederlands

...en met CSS niet?

Das al gefixt nu.



Kazier zei:
Op uw CV pagina krijg ik net onder de titel (CV) langswitch_list_langs(true, true, ‘li’);
}?>


Fixed ! wel nog even geduld met de aanvulling van mijn CV daar ben ik mee bezig.




Ik zie helaas ECHT niet waarom hij de website niet weergeeft in IE. :(

TiZon

Legacy Member
Nog foutje gevonden in u CV:

"Ik ben niet bang om een ganse dag voor een computerscherm te zitten."
ganse: spreektaal (en dan nog...) => hele

Flipkikker

Legacy Member
Ik snap al die negatieve commentaar hierboven niet (de afbrekende dan ;)),
de site is op zich niet slecht en spreekt mij wel aan, als je nog wat aan afwerking doet:

Flash intro:
  • Steek meer werk hierin! Het is een eerste indruk, ook al is het vervelend omdat het "verplicht" is, dan maak je er beter het beste van :)
  • Tekst mag nog sneller naar beneden en mag gerust minder geleidelijk tot stilstand komen, laat de woorden ook staan (kunnen eventueel wel langzaam uitfaden)
  • "Welcome to drawnet, enter here" kan je eventueel langzaam laten infaden of geanimeerd binnenbrengen
  • Eventueel wat extra beeldmateriaal kan geen kwaad, uitsnedes van je werkjes zouden in thumbnails of lange stroken op de achtergrond passen...

Website:
  • Je logo "Drawnet" linksboven is blurry, tov de rest van je kaders die scherp zijn...
    De kleuren ervan vind ik persoonlijk lelijk en niet bij elkaar passend (vooral het blauw :x)
  • "The web right at your fingertips", rechts aligneren met je menu?
  • "Hier vindt u de laatst toegevoegde projecten, zowel websites uit eigen productie, logo's, huisstijlen, web design...", weg hiermee, maak dit duidelijk met een korte titel, en liefst iets groter lettertype (meer zoals je menu of "the web right...")
  • CV mag onmiddellijk zichtbaar zijn, liefst in het nederlands
  • "Here you can download my CV", dat klinkt gewoon niet, "Download my CV here" klinkt imo beter, of nog korter: "Download as pdf", zodat het bestandstype meteen duidelijk is (eventueel een pictogram van pdf erbij)
  • CV pagina mag over het algemeen grafisch wat verzorgder, subtiel wat kleurtjes, pictogrammen of afbeeldingen inbrengen
  • "Ongehuwd/td>" => foutje in je html => "</td>
  • Info pagina voelt héél leeg aan en spreekt mij niet aan om te lezen. Kernwoorden kan je mss wat groter zetten, italic, underline... ?
  • Je lijstje onderaan kan wat verzorgder, ipv met zo'n asterisks bullets ofzo gebruiken

Hopelijk ben je hier iets mee,
succes nog :)

dendaak

Legacy Member
Held, ik ga dit zeker doen, nu even nog mijn andere examens doorstaan en dan heb ik nog een namiddag & een nacht tijd.

"The web right at your fingertips", rechts aligneren met je menu?
Ik weet niet wat er mee te doen... eerlijk gezegt stoord het me niet zoals het nu staat.

Cycloon

Legacy Member
wardkennes zei:
Ik weet niet wat er mee te doen... eerlijk gezegt stoord het me niet zoals het nu staat.

Eerlijk gezegt stoord het het mij wel hoe hard je de grammatica regels aan je laars lapt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan