gryffoer
Legacy Member
Cyc1oon zei:Eerlijk gezegt stoord het het mij wel hoe hard je de grammatica regels aan je laars lapt.
euhm;
- gezegd
- stoort

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cyc1oon zei:Eerlijk gezegt stoord het het mij wel hoe hard je de grammatica regels aan je laars lapt.

wardkennes zei:Ja je hebt gelijk mijn spelling moet correct zijn, maar laat dit nu even ter zeide aub.
wardkennes zei:Dat was met opzet.
=> kunt uHier kan u mijn CV downloaden.
=> wat doet die /td> daar >.<Burgerlijke staat Ongehuwd/td>
=> Waarom niet allemaal met een hoofdletter??English
français
Nederlands
=> ooit van een ongeordende lijst gehoord? Blijkbaar niet...* Webontwerp & Webdesign
* Webdevelopment – Programmatie (bv: flash game developpen)
* Content Management (beheer de inhoud van uw website zelf)
* Grafische Vormgeving (Huisstijlen, posters, naamkaartjes, …
* SEO - Search Engine Optimization (Positie in zoekmachine verbeteren)
* Hosting & Domeinnamen (webruimte en internetadres)
Fixed ! wel nog even geduld met de aanvulling van mijn CV daar ben ik mee bezig.
wardkennes zei:Blijft kalm:
Ik had daarnet gezegt :
Maar het nuttigste dat je al hebt gepost is toch al na het woord "Stoer !" gekomen.
Alvast bedankt daarvoor.

Dr. Cosmo zei:Stoer !
=> kunt u
Nee, beide correct
=> Waarom niet allemaal met een hoofdletter??
omdat in het frans, français (de taal) met een kleine letter geschreven wordt.
Flipkikker zei:Reported kindjes
Geef hem liever wa nuttige info zonder hem heeltijd op spellingsfouten te wijzen en hem aan te vallen. Belachelijk gedrag gewoon.

<li class="page_item page-item-12">
Line 77, Column > 80: XML Parsing Error: attributes construct error.
rel="lightbox"[B][U]HIERZO[/U][/B]title="Aspi-fuif">
)TiZon zei:Divs zijn blijkbaar in orde hoor... Ik zie toch geen fouten, maar ik heb geen idee waarom dat boeltje in IE door elkaar vliegt...

Dat is door de scrollbalk.*Edit: als je van pagina home of info naar pagina cv gaat, zie je dat je pagina een beetje naar links verschuift...
Heb dit ook op een van men sites gehad, en zou niet weten hoe het op te lossen
wardkennes zei:Ik zal er allemaal op letten maar moet vannacht nog een dikke cursus verwerken morgen, pas ik het allemaal aan.

wardkennes zei:Little update.
