Archief - PORTFOLIO: wardkennes dot be

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

|nfected

Legacy Member
Veel beter al!
Ik vind dat uw teksten nog iets meer aandacht mag hebben. Vooral die persoonlijke gegevens

dendaak

Legacy Member
Site is normaal nu af.

Als jullie spelfouten zien of dingen die echt niet meer door de beugel kunnen let me know.
Bedankt.

Xavez

Legacy Member
* Line-height wat hoger zetten (bijvoorbeeld 3px boven+onder: font 12px en line-height 12px+3px+3px=18px) gaat nog mooier uitkomen.
* De default images van lightbox aanpassen naar het Nederlands (zie beneden) zorgt voor nog meer afwerking
* Consistent blijven in de taal: de meeste content staat in't Nederlands, zet je titels ("creative showcase") dan ook in't Nederlands :).
* De talen: nog steeds de Amerikaanse vlag voor Engels en de Belgische vlag voor Nederlands? Slordig, kan rap aangepast worden! Nog beter zou zijn om de officiële taalcodes te gebruiken ("nl", "fr" en "en"). Maak zelf kleine afbeeldingen in Photoshop ofzo :)
* Logo drawnet precies wat wazig?
* Waarom de bullets van een geordende lijst weghalen (bij "info")? Laat ze toch staan, nu lijkt het gewoon op een blok random opgemaakte tekst :).

Verder een grote progress sinds vorig jaar...

dendaak

Legacy Member
Meeste dingen zijn momenteel aangepast.
Enkel het logo nog niet. Wat bedoel je net van bij die lightbox?

Flipkikker

Legacy Member
Je intro is nog niet verbeterd, mss toch nog wat tijd in proberen te steken?
Gewoon voor een betere eerste indruk

Op je voorpagina staat in kleine letters "Portfolio", ik vermoed dat het iets groter moet en in het blauw-paars? (ws een tag vergeten dus)

Voor de rest de door Xavez aangehaalde puntjes nakijken :)

Xavez

Legacy Member
Met die lightbox/slimbox bedoel ik

http://wardkennes.be/blog/wp-content/themes/big-blue-01/css/closelabel.gif
http://wardkennes.be/blog/wp-content/themes/big-blue-01/css/prevlabel.gif
http://wardkennes.be/blog/wp-content/themes/big-blue-01/css/nextlabel.gif

Die afbeeldingen aanpassen... Nu zijn ze in't Engels en doen ze zo standaard aan. Fire op your Photoshop en maak rap drie afbeeldingen ter vervanging van deze. Je kan bijvoorbeeld pijltjes tekenen in plaats van "next" en "prev" :). Het gaat je slimbox er alleen maar minder standaard doen uitzien...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan