moemi
Legacy Member
hehe die koej was echt het aller aller eerste dat ik maakte met illustrator, en idd da ventje komt niet goed over in een kotje gepropt vind ik maarja =)
hier nog een nieuwke : voor alle duidelijkheid, neen ben ni depressief ofzo , kzie die comments al weer afkomen :ironic:
en 't is mss. cliché van zwart schaap maar tis Mijn versie van een zwart schaap
ahja, mss komt de bladschikking wat raar over, maar als je hem zou instellen als bureaubladachtergrond (wat ik dus doe ) is de schikking perfect ,vandaar
comments welkom
hier nog een nieuwke : voor alle duidelijkheid, neen ben ni depressief ofzo , kzie die comments al weer afkomen :ironic:
en 't is mss. cliché van zwart schaap maar tis Mijn versie van een zwart schaap

ahja, mss komt de bladschikking wat raar over, maar als je hem zou instellen als bureaubladachtergrond (wat ik dus doe ) is de schikking perfect ,vandaar

comments welkom
