Archief - POST: schetsen en tekeningen V4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xoliul

Legacy Member
Oh jawel hoor, ik heb hier massa's Battletech kaartjes liggen waarop die benen gedraaid zijn ;)

Holy Paladin

Legacy Member
in de games kan dat toch niet en dat is logisch gezien de manier waarop ze lopen... maar goed, kaartjes :unsure:
en kvind die 'menselijke' mechs niet echt cool, daishi ftw :p mja is persoonlijke smaak natuurlijk

Xoliul

Legacy Member
Holy Paladin zei:
in de games kan dat toch niet en dat is logisch gezien de manier waarop ze lopen... maar goed, kaartjes :unsure:
en kvind die 'menselijke' mechs niet echt cool, daishi ftw :p mja is persoonlijke smaak natuurlijk

Ik heb zonet Mechwarrior 4 zitten spelen, en heb er eens op gelet; als ze draaien dan zie je dat die gewrichten toestaan in meerdere richtingen te bewegen. Makes sense, anders zouden ze alleen vooruit kunnen lopen.
En die kaartjes zijn supercool ja, die TCG is vel complexer en diepgaander dan Magic The Gathering zelfs. Nuja, je moet er voor zijn.
Ik vind de meeste van die mechs met menselijke bouw ook maar lelijk (zeker die ala Firestarter, getuigt van weinig origineel design). Sommige zijn dan wel weer cool, zoals Thor, Loki, Awesome, Zeus, Atlas enzovoort.

Morgen ofzo maak ik er waarschnlijk nog één.

tsjolie

Legacy Member
hallo eerste keer dat ik hier iets post, en waarschijnlijk nie de laatste :)

kheb deze tekening een 3tal jaar geleden getekend in eenofandere les, en ik wou weleens weten wat jullie erzo vna dachten :)

LunchBox

Legacy Member
@TheJudge: ge hebt toch altijd van die klootzakskes in't eerste jaar die eigenlijk al veel te veel kunnen he :) (take it as a compliment)

dresse

Legacy Member
nieuwe versie animatic staat online :http://driesrengle.wordpress.com/
Als er iemand het verhaal niet zou begrijpen door die animatic te zien, of met iets nog wat moeite zou hebben, of gewoon nog opmerkingen heeft... please tell me... ik zit er al te lang op te zien om nog te weten of het werkt of ni :)...
en kga beginnen layouten, dus tis nu de moment! :)

FreeKy M@rio

Legacy Member
dresse zei:
nieuwe versie animatic staat online :http://driesrengle.wordpress.com/
Als er iemand het verhaal niet zou begrijpen door die animatic te zien, of met iets nog wat moeite zou hebben, of gewoon nog opmerkingen heeft... please tell me... ik zit er al te lang op te zien om nog te weten of het werkt of ni :)...
en kga beginnen layouten, dus tis nu de moment! :)

Het werkt, dresse! Er kwam toch een paar keer een glimlach op m'n smoelwerk. :) Alles is vrij duidelijk, zeker in dit stadium van uw animatiefilmke.

D3C0Y

Legacy Member
sanderio zei:
@TheJudge zotjes :eek:
wa studeert gij eigenlijk?

lezen jullie eigenlijk wel :p, tis al herhaaldelijk in deze thread gezegd
DAE as in Digital Arts & Entertainment in Kortrijk

enj0i^

Legacy Member
dresse,

de vrouw in je filmpje heeft wel een enorm mannelijk hoofd, verander er iets aan aub :(

Bolteh

Legacy Member
Ye, das ook zowa het enige da ik kan opmerken aan uw filmke, dresse.

ravenslayer

Legacy Member
lol dresse kvind nu al geslaagd
maar om da allemaal te animeren :eek: da moet toch veel werk zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan