Archief - POST: schetsen en tekeningen V4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Floyd

Legacy Member
Knap werk, dresse! Erg fijn gemaakt. Ik weet niet wat er juist veranderd is tegenover de vorige versie, maar ik krijg wel de indruk dat het verhaal nu beter overkomt!
Dat lichtjes mannelijke gezicht van die vamp zal wel veel te maken hebben met het feit dat hij nog in de schetsfase zit, zeker?
Succes met het vele werk. :)

dresse

Legacy Member
ja, vrouw moetk dringend is een deftig modelsheet van maken... man moet trouwens ook nog aangepast worden, vind het maar een saaie figuur...

En idd, het gaat veel werk zijn om dat allemaal te animeren in 9 weken :s
hopen datk klaargeraak eh... heb wel een paar dingen die'k er kan uitlaten moestk in tijdsnood komen (zoals het einde, en alles met de muis :)), maar kzou toch graag alles geanimeerd krijgen :)

TheJudge

Legacy Member
Nice work dresse! Idd het enige dat me stoort is dat die vrouw er mannelijk uit ziet. Maar dat lig wss aan het feit dat het snel moest gaan.
Het ventje mag idd iets meer karakter uitstralen.


Blijkbaar een foutje gebeurd op men blog maar men laatste post was nog niet gepublished en was dus niet zichtbaar.
Staat nog wat nieuw stuff op dus bij deze.
http://jonas.doublejay.be/

The recycleload

Legacy Member
Dat filmke is zooooooooooo cooooooooooooooooooooool.
Ik snap niet dat ge zo goed kunt schilderen op u eigen buik.
It made my day.

moemi

Legacy Member


voila nieuw werkje, met betekenis : als men iets heeft wil men ofwel meer , ofwel het onbereikbare, het mooiere etc...

comments plz :)

w00tw00t

Legacy Member
gromme: da filmke is echt zalig :D respect voor die kerel.
Moemi: nice glijk altijd alleen is de "gletsjer" mooi dimensionaal terwijl da manneke er ma vlak opsta of is da de bedoeling
Dresse: Filmke is cool, wil het eindresultaat wel graag zien, lijkt me in ieder geval funny.

Ben nu zelf begonne met een tekenagenda. Zo boek gekocht met blanco blaren derin en beginne tekenen en vind het handig omda alles dan in elkaar zit en ik nietmeer zit met die losse blaren. Zal binnenkort paar fotos opzetten.

moemi

Legacy Member
Eum.. thogja dimensionaal, 'k zie inderdaad wat je bedoeld, en was niet echt mij bedoeling, het komt gewoon zo uit want ik heb tenslotte gewoon maar een grijs vlak met wit erboven op gekleurd eh, niets van schaduwen ofzo.. Als het echt afsteekt wil ik wel kijken of ik het anders kan aanpakken :) toch thx voor comment


zeker dingen posten hier, zet mij altijd aan om nog meer te tekenen :)

dresse

Legacy Member
u ventje is beetje uit ballans eh...
Zelfs als ge probeert te reiken naar iets moet ge nog altijd in balans staan... nu valt u ventje gewoon int water. probeer die pose zelf is, als ge naar iets toereikt gaat ge automatisch u gat naar ahter steken om uw gewichtsoverhelling te compenseren en in evenwicht te blijven. Nu zegt ge waarschijnlijk "pff, tis maar een illustratie, da maakt toch ni uit".. Maar perfect weten waar het gewicht ligt en op welk been gesteund wordt enzo maakt een tekening direct veel sterker... nu voelt ge dat het ergens niet klopt...

moemi

Legacy Member
dresse zei:
u ventje is beetje uit ballans eh...
Zelfs als ge probeert te reiken naar iets moet ge nog altijd in balans staan... nu valt u ventje gewoon int water. probeer die pose zelf is, als ge naar iets toereikt gaat ge automatisch u gat naar ahter steken om uw gewichtsoverhelling te compenseren en in evenwicht te blijven. Nu zegt ge waarschijnlijk "pff, tis maar een illustratie, da maakt toch ni uit".. Maar perfect weten waar het gewicht ligt en op welk been gesteund wordt enzo maakt een tekening direct veel sterker... nu voelt ge dat het ergens niet klopt...

ok, heb inderdaad wat zitten zoeken in de pose, maar vond dit uiteindelijk het beste, maar zal er nog wat op zoeken dan :) en neen ik denk niet van " pff tis maar een illustratie " :p Wat ook wel een punt is dat het eigenlijk de bedoeling is dat het lijkt alsof hij in't water zou vallen, maar zal toch es betere pose proberen dan ..

edit : nu ik er nog eens naar kijk is't idd geen goei pose :p als ik ff te lang bezig ben met 1 ding zie ik de fouten ni meer

w00tw00t

Legacy Member
ge kunt is proberen u tekening te swappen/flippen dan ziet ge drct wat er niet klopt en dan verderwerken en na tijd weer zelfde

moemi

Legacy Member
:eek: hm gras

water moe toch niet altijd zo blauw blauw zijn, zeewater heeft toch een wat groene schijn .. en als ik gras teken ziet het er niet uit als golfjes ze :p

Stimpy

Legacy Member
kzag er ook ni direct gras in

ma nu emma daar iets van zei ja .. mss ietske minder groen make :p

D3C0Y

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Ik dacht eerst da da ijs op gras was :p, water heeft beetje een rare kleur, ni? :p

feit ! :p
khad juist hetzelfde gedacht, ietske minder groen en dan ist perfecto

Spectre

Legacy Member
damn moemi, uw tekenstijl is echt te leuk voor woorden.
Ik ben zeker een fan van uw werk. :niceone:

(al vond ik uw Koej avatar leuker dan uw huidige :p )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan