Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
^MystiQ zei:Een stage heb ik inderdaad wel gemist in de masteropleiding, specialisatievakken daarentegen niet.
Veel succes Thomas! Zo laten we zien dat iemand afkomstig van TSO ook kan slagen in masterstudies, al is het wel een minderheidOok Howest trouwens of Gent?

NotoriousP zei:Vind ik toch wel raar, ik kom zéker toe met een halve dag/week voor labo verslagen en ik doe chemie...
Meeste labo's bij ons zijn per 2 of per 3 en dan moet je maar 1x om de 2-3 weken een verslag schrijven per labo. Ik denk niet dat ik dit semester 13 verslagen geschreven heb...
NotoriousP zei:Dit hangt natuurlijk ook af van uw capaciteiten hé, kdenk ni dat ze hier thuis trots zouden zijn moest ik als ing. eindigen.

NotoriousP zei:Regeltechniek krijg ik volgend semester, zal zien of het veel werk is.
Kdenk nu ni da het mij veel moeite gaat kosten, mijn pa geeft dat![]()
't Is wel nogal abstract, vind ik dan. Cursus van Pollefliet?^MystiQ zei:Een stage heb ik inderdaad wel gemist in de masteropleiding, specialisatievakken daarentegen niet.
Veel succes Thomas! Zo laten we zien dat iemand afkomstig van TSO ook kan slagen in masterstudies, al is het wel een minderheidOok Howest trouwens of Gent?

L0$t Pr0PhEt zei:TSO niet onderschatten hé man!
Ikzelf en enkele andere in mijn richting hadden TSO gedaan en dat is in 4 jaar ook gelukt![]()
mac-bc zei:Ik denk dat 4 jaar eerder de uitzondering is dan de regel is.
^MystiQ zei:Gij hebt toch via het schakeljaar uw masteropleiding gedaan of niet?

L0$t Pr0PhEt zei:Neen in 4 jaar gedaan![]()
Thomas1989 zei:Wat volgde je dan precies in het TSO?
L0$t Pr0PhEt zei:6 jaar IW gedaan.

L0$t Pr0PhEt zei:TSO niet onderschatten hé man!
Ikzelf en enkele andere in mijn richting hadden TSO gedaan en dat is in 4 jaar ook gelukt![]()
deathsythe zei:Wow, en je kwam van IW?
zotte dinges!

NotoriousP zei:Jup Nayer zelf, de Schepers dus![]()