sneax
Legacy Member
Ampie zei:En sinds wanneer zijn die folders er? Heb daar eig nog nooit van gehoort. Maarja nu kan ik dat als argument gebruiken. Merci!
Ik ben vorig jaar alleen gaan wonen en dat zat in mijn aankoopbevestiging, die brief ter grootte van een half A4 blad. Misschien is het enkel bij nieuwe klanten? Of adressen waar ze weten dat er nog geen installatie gestaan heeft? Ik heb in elk geval al leuke klanten gehad die alles hadden gereedgezet en dan feliciteerde ik ze daarmee en dan zeiden ze: ja dat werd gevraagd in die brief die we gekregen hadden.
!
