Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
leedeesc zei:Hallo,
Heeft er iemand ervaring met TSB Paal? En dan bedoel ik met name wanneer je daar werkt als Telenet Installateur. Kan zelf erg weinig over dit bedrijf vinden.
Groet.
Noctu zei:vb.: had een laptop die enkel nog werkte op netstroom, waardoor ik dus nooit in de auto kon nakijken naar wie ik moest gaan maar altijd bij de klant moest opschrijven wie de volgende was en als er een verandering was altijd opbellen en de juiste informatie vragen.
RazorBlade0075 zei:Vraagje over dat draadloos wordt dat onmiddelijk draadloos beveiligd internet geïnstalleerd of moet ik dat zelf doen?
wproost zei:Holy shit, kan me de frustratie al voorstellen :doh:
Hun website is precies offline, ik dacht dat het http://www.technicalservicesbelgium.be was?
leedeesc zei:Bedankt jongens,
Ik ben van plan om maar eens een briefke en cv de deur uit te doen en hun zitten na mijn weten het dichtst in de buurt van Eksel. Als jullie nog andere weten beetje in de buurt hoor ik het graag.
Kan iemand mij iets vertellen over de aanvullende cursus? Moet je al echt over specifieke kennis beschikken of is een flinke affiniteit met computers aanvullend met de cursus en bv meelopen met collega voldoende?
Silvenos zei:Zijn er mensen die bij jannsens field services werken? Wat zijn de ervaringen? Loon? bonuspunten? Eerlijkheid?
wproost zei:Op Randstad.be zijn er vacatures te vinden voor Telenet:
Vacature nummer 107018
PM
Padjang zei:Bang om je mening online te zetten? Waarom zit je dan op een forum??? Ik wil ook wel eens alles weten over jfs!
Padjang zei:Nu kan ik u niet volgen hoor: "Silvenos" vraagt openlijk, en niet via pm, "Zijn er mensen die bij jannsens field services werken? Wat zijn de ervaringen? Loon? bonuspunten? Eerlijkheid?" en u reageert met een pm en een ontwijkend antwoord over een spelleke? Ehwel, ik werk voor Janssens: gloednieuw materiaal, spliksplinter nieuwe volkswagen caddy gekregen met 5 zitplaatsen met zee van ruimte, altijd op tijd én correct betaald geweest. Loon is niet super, maar om een idee te geven, ge verdient er meer dan bij ISS, waar ik ook gesolliciteerd heb. Het bonussysteem: het is een bonus systeem, dus ge moet extra uw best doen: ik heb de bonus al gehaald én gekregen. De baas, Christophe, is altijd bereikbaar voor uw vragen via zijn gsm, en dat voor een onderneming van 300 man, toen ik voor planhold werkte was dat het geval niet. Graag úw mening nu, wproost. al dan niet via pm ;-)

Rijd jij met zone nieuwe caddy?Padjang zei:Nu kan ik u niet volgen hoor: "Silvenos" vraagt openlijk, en niet via pm, "Zijn er mensen die bij jannsens field services werken? Wat zijn de ervaringen? Loon? bonuspunten? Eerlijkheid?" en u reageert met een pm en een ontwijkend antwoord over een spelleke? Ehwel, ik werk voor Janssens: gloednieuw materiaal, spliksplinter nieuwe volkswagen caddy gekregen met 5 zitplaatsen met zee van ruimte, altijd op tijd én correct betaald geweest. Loon is niet super, maar om een idee te geven, ge verdient er meer dan bij ISS, waar ik ook gesolliciteerd heb. Het bonussysteem: het is een bonus systeem, dus ge moet extra uw best doen: ik heb de bonus al gehaald én gekregen. De baas, Christophe, is altijd bereikbaar voor uw vragen via zijn gsm, en dat voor een onderneming van 300 man, toen ik voor planhold werkte was dat het geval niet. Graag úw mening nu, wproost. al dan niet via pm ;-)