Archief - Telenet-installateur

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gentei

Legacy Member
22/06 komt er een technieker van Telenet langs bij mij om in mijn nieuwe appartement draadloze internet en digitale tv te installeren...

Vraagje over dat draadloos wordt dat onmiddelijk draadloos beveiligd internet geïnstalleerd of moet ik dat zelf doen?

leedeesc

Legacy Member
Hallo,

Heeft er iemand ervaring met TSB Paal? En dan bedoel ik met name wanneer je daar werkt als Telenet Installateur. Kan zelf erg weinig over dit bedrijf vinden.

Groet.

Noctu

Legacy Member
leedeesc zei:
Hallo,

Heeft er iemand ervaring met TSB Paal? En dan bedoel ik met name wanneer je daar werkt als Telenet Installateur. Kan zelf erg weinig over dit bedrijf vinden.

Groet.

als je een contract krijgt, eerst goed lezen. Meestal probeert hij u binnen te krijgen via IBO contracten. Waardoor hij u direkt kan afdenken indien niet tevreden, en de eerste maanden krijg je niet het volledige loon dat hij vertelt tijdens de gesprekken.

Alsook was het materiaal bij mij redelijk out-to-date maar is al enkele jaren verandert en kan nu wel beter zijn.
vb.: had een laptop die enkel nog werkte op netstroom, waardoor ik dus nooit in de auto kon nakijken naar wie ik moest gaan maar altijd bij de klant moest opschrijven wie de volgende was en als er een verandering was altijd opbellen en de juiste informatie vragen.

wproost

Legacy Member
Noctu zei:
vb.: had een laptop die enkel nog werkte op netstroom, waardoor ik dus nooit in de auto kon nakijken naar wie ik moest gaan maar altijd bij de klant moest opschrijven wie de volgende was en als er een verandering was altijd opbellen en de juiste informatie vragen.

Holy shit, kan me de frustratie al voorstellen :doh:

Hun website is precies offline, ik dacht dat het http://www.technicalservicesbelgium.be was?

Den_John

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
Vraagje over dat draadloos wordt dat onmiddelijk draadloos beveiligd internet geïnstalleerd of moet ik dat zelf doen?

Elk draadloos internet door TLN geïnstalleerd MOET beveiligd door de technieker.

leedeesc

Legacy Member
Bedankt jongens,

Ik ben van plan om maar eens een briefke en cv de deur uit te doen en hun zitten na mijn weten het dichtst in de buurt van Eksel. Als jullie nog andere weten beetje in de buurt hoor ik het graag.

Kan iemand mij iets vertellen over de aanvullende cursus? Moet je al echt over specifieke kennis beschikken of is een flinke affiniteit met computers aanvullend met de cursus en bv meelopen met collega voldoende?

Noctu

Legacy Member
leedeesc zei:
Bedankt jongens,

Ik ben van plan om maar eens een briefke en cv de deur uit te doen en hun zitten na mijn weten het dichtst in de buurt van Eksel. Als jullie nog andere weten beetje in de buurt hoor ik het graag.

Kan iemand mij iets vertellen over de aanvullende cursus? Moet je al echt over specifieke kennis beschikken of is een flinke affiniteit met computers aanvullend met de cursus en bv meelopen met collega voldoende?

das 2 weken cursus in Mechelen/Antwerpen. Echt super gemakkelijk.
iedereen van mijn klas was er door zelfs van die gasten waarvan het nederlands nie super was.

1CEZ

Legacy Member
voor zover ik hoorde is er een aanwerving/opleiding stop bij telenet ( worden er zelf afgedankt)

best es horen wanneer ze er terug mee starten. want zolang je gene batch hebt en telenet geen opleidingen doet zullen volgens mij subco's geen nieuwe aanwervingen doen.

grtz

Silvenos

Legacy Member
Zijn er mensen die bij jannsens field services werken? Wat zijn de ervaringen? Loon? bonuspunten? Eerlijkheid?

wproost

Legacy Member
Op Randstad.be zijn er vacatures te vinden voor Telenet:

Vacature nummer 107018

Silvenos zei:
Zijn er mensen die bij jannsens field services werken? Wat zijn de ervaringen? Loon? bonuspunten? Eerlijkheid?

PM

Padjang

Legacy Member
wproost zei:
Op Randstad.be zijn er vacatures te vinden voor Telenet:

Vacature nummer 107018



PM

Bang om je mening online te zetten? Waarom zit je dan op een forum??? Ik wil ook wel eens alles weten over jfs!

wproost

Legacy Member
Padjang zei:
Bang om je mening online te zetten? Waarom zit je dan op een forum??? Ik wil ook wel eens alles weten over jfs!

Het gaat hier over loon en mensen, niet over een mening van een spel

Padjang

Legacy Member
Nu kan ik u niet volgen hoor: "Silvenos" vraagt openlijk, en niet via pm, "Zijn er mensen die bij jannsens field services werken? Wat zijn de ervaringen? Loon? bonuspunten? Eerlijkheid?" en u reageert met een pm en een ontwijkend antwoord over een spelleke? Ehwel, ik werk voor Janssens: gloednieuw materiaal, spliksplinter nieuwe volkswagen caddy gekregen met 5 zitplaatsen met zee van ruimte, altijd op tijd én correct betaald geweest. Loon is niet super, maar om een idee te geven, ge verdient er meer dan bij ISS, waar ik ook gesolliciteerd heb. Het bonussysteem: het is een bonus systeem, dus ge moet extra uw best doen: ik heb de bonus al gehaald én gekregen. De baas, Christophe, is altijd bereikbaar voor uw vragen via zijn gsm, en dat voor een onderneming van 300 man, toen ik voor planhold werkte was dat het geval niet. Graag úw mening nu, wproost. al dan niet via pm ;-)

ElToro

Legacy Member
Padjang zei:
Nu kan ik u niet volgen hoor: "Silvenos" vraagt openlijk, en niet via pm, "Zijn er mensen die bij jannsens field services werken? Wat zijn de ervaringen? Loon? bonuspunten? Eerlijkheid?" en u reageert met een pm en een ontwijkend antwoord over een spelleke? Ehwel, ik werk voor Janssens: gloednieuw materiaal, spliksplinter nieuwe volkswagen caddy gekregen met 5 zitplaatsen met zee van ruimte, altijd op tijd én correct betaald geweest. Loon is niet super, maar om een idee te geven, ge verdient er meer dan bij ISS, waar ik ook gesolliciteerd heb. Het bonussysteem: het is een bonus systeem, dus ge moet extra uw best doen: ik heb de bonus al gehaald én gekregen. De baas, Christophe, is altijd bereikbaar voor uw vragen via zijn gsm, en dat voor een onderneming van 300 man, toen ik voor planhold werkte was dat het geval niet. Graag úw mening nu, wproost. al dan niet via pm ;-)

Ehj wa, ik wil ook zone Caddy :D

t416199

Legacy Member
Padjang zei:
Nu kan ik u niet volgen hoor: "Silvenos" vraagt openlijk, en niet via pm, "Zijn er mensen die bij jannsens field services werken? Wat zijn de ervaringen? Loon? bonuspunten? Eerlijkheid?" en u reageert met een pm en een ontwijkend antwoord over een spelleke? Ehwel, ik werk voor Janssens: gloednieuw materiaal, spliksplinter nieuwe volkswagen caddy gekregen met 5 zitplaatsen met zee van ruimte, altijd op tijd én correct betaald geweest. Loon is niet super, maar om een idee te geven, ge verdient er meer dan bij ISS, waar ik ook gesolliciteerd heb. Het bonussysteem: het is een bonus systeem, dus ge moet extra uw best doen: ik heb de bonus al gehaald én gekregen. De baas, Christophe, is altijd bereikbaar voor uw vragen via zijn gsm, en dat voor een onderneming van 300 man, toen ik voor planhold werkte was dat het geval niet. Graag úw mening nu, wproost. al dan niet via pm ;-)
Rijd jij met zone nieuwe caddy?
Komde vaak in de cross van kapellen?

grts
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan