Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1CEZ zei:voor zover ik weet moet ge wel al uw boetes zelf betalen ( die de subco krijgt van telenet ivm foute installs en dergelijk) bij jfs. ken paar ex plh die daar begonnen zijn.
t416199 zei:Rijd jij met zone nieuwe caddy?
Komde vaak in de cross van kapellen?
grts
Ja, ik heb er vandaag precies ene gezien die begot de boskes rond zo'n grijze paddestoel moest bijknippen.dvsfreak007 zei:vrees ervoor,
boekingen staan op laag pitje zodus ookde aanwerving...

) maar helaas van bgc amper iets.
ElToro zei:Toen ik die gedaan heb was dat echt belachelijk simpel.
Weerstanden uitrekening van circuit (serieel parallel)
Capaciteit uitrekenen.
Wa basic computer stuff.
Tegenwoordig is het wel moeilijk dacht ik, maar nog altijd niets om u ongerust over te maken. Is gewoon om te kijken dat je technisch inzicht hebt.
De echte opleiding komt derna pas![]()
Krisken zei:Wel moet zeggen...tis al 10 jaar geleden dat ik die elektriektoestanden nog heb gezien hoor ;-) U=R.I ken ik nog maar dat is ook alles. Parallel/Serieel ken ik nog qua layout, maar berekeningen zijn dan weer moeilijker te herinneren.

t416199 zei:Serie, gemengde en parallelschakelingen.
Ook omzettingen kunnen doen bv 1000 ohm = .... kohm maar dan moeilijker
Verder een wifi modem beveiligen, ip adres opvragen, vragen wat een DHCP betekend etc.. basic shit.
Maar zoals gezegd is het moeilijker geworden dus..
ip adres opvragen, dhcp stuff...simple as hell... Omzettingen zoals jij zegt kan ik ook nog aan. 't zal dus alleen de schakelingen worden die de struikelblok gaan vormen. Daar dus even op concentreren en dat moet goedkomen. Vroeger ging dat ook vlotjes dus moet nu wel opnieuw lukken.Krisken zei:Computer en netwerkstuff zal niet bepaald het probleem zijn. Overigens qua beveiliging van een wifi...mag je daar if possible ddwrt op gooien en deze koppelen met een radius server?ip adres opvragen, dhcp stuff...simple as hell... Omzettingen zoals jij zegt kan ik ook nog aan. 't zal dus alleen de schakelingen worden die de struikelblok gaan vormen. Daar dus even op concentreren en dat moet goedkomen. Vroeger ging dat ook vlotjes dus moet nu wel opnieuw lukken.

t416199 zei:Het is wel extreem rustig dezer dagen bij belgacom..
Padjang zei:kweet nie wel zu, kheb vandaag 14 posten gehad... kheb zelfs ene moeten opschorten!
