Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
w3bb3r zei:e beetje gelijk bij belgacom hier dus ;p
vandaag een "redelijk normaale" dag gehad, 2 instals in wijke waar ik s'avonds ni alleen wil lope =/ vo de rest 1 gwn pooltaakske en gwne instals 

w3bb3r zei:vandaag rond de 35meter kabel mogen leggen
en nog miserie gehad in een cafe waar den elektricien morgenochtend langs gaat voor een utp buitenkabel te leggen over de gevel. waar ik dan ook om 8u morgenochtend moet zijn om die install uit te voeren, terwijl ik eigelijk maar om 10u30 moet beginnen omdat ik late shift heb pff..
morge hopek op normaal dagske, vrijdag moete we eerst gan laje en dan gank ineens den bureau binne en is hore vo die woensdag en vrijdag over een maandAmpie zei:En waarom zou je om 8u beginnen als je da late schift hebt? Als ik om 11u moet starten dan start ik ook om 11u..
.

Ampie zei:Nuja, als ik ergens om 19u30 toekom en ik heb werk tot 21u30 dan werk ik tot 21u30 hé.. Wij mogen zomaar niet zeggen vanja, we zullen morgen eens terug komen.. Tenzij we einde tijdslot zijn..
xplosive zei:Geen ideelijkt me nogal veel, nie?
Ampie zei:Je moet 1x in de maand de zaterdag stand by staan dacht ik. Maar deze dag recupereer je in de week. Die 500€ zal wel dikken bullshit zijn.
shht maandag is mijn eerste dag alleen de baan op =/sc00pje zei:Ben benieuwd hoe de planning er gaat uitzien maandag , nu er 3 subco's verdwijnen...![]()

Ampie zei:sc00pje welke subco's verdwijnen er dan?