1CEZ
Legacy Member
idem arbiter, es polsen wat de interne vacatures zijn
wat ik wel zeker moet hebben is een wagen dat ik kan meenemen naar huis, ik moet smorgens de kids afzetten, dus op en af rijden naar jabbeke elke dag is geen optie voor mij.
ISS staat al te "springen" om mij erbij te nemen, waar ik wel zou moeten inboeten als loon, maar het privé wagen en gsm tot (75-100) is dan wel weer mooi meegenomen.
wat ik wel zeker moet hebben is een wagen dat ik kan meenemen naar huis, ik moet smorgens de kids afzetten, dus op en af rijden naar jabbeke elke dag is geen optie voor mij.
ISS staat al te "springen" om mij erbij te nemen, waar ik wel zou moeten inboeten als loon, maar het privé wagen en gsm tot (75-100) is dan wel weer mooi meegenomen.

)