Archief - Telenet-installateur

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

1CEZ

Legacy Member
idem arbiter, es polsen wat de interne vacatures zijn

wat ik wel zeker moet hebben is een wagen dat ik kan meenemen naar huis, ik moet smorgens de kids afzetten, dus op en af rijden naar jabbeke elke dag is geen optie voor mij.

ISS staat al te "springen" om mij erbij te nemen, waar ik wel zou moeten inboeten als loon, maar het privé wagen en gsm tot (75-100) is dan wel weer mooi meegenomen.

arbiter

Legacy Member
1CEZ zei:
idem arbiter, es polsen wat de interne vacatures zijn

wat ik wel zeker moet hebben is een wagen dat ik kan meenemen naar huis, ik moet smorgens de kids afzetten, dus op en af rijden naar jabbeke elke dag is geen optie voor mij.

ISS staat al te "springen" om mij erbij te nemen, waar ik wel zou moeten inboeten als loon, maar het privé wagen en gsm tot (75-100) is dan wel weer mooi meegenomen.

mja tword overwegen en kijken of je met wat minder loon ook akkoord ga he. ik zit gelukkig bij de 20 die mogen blijven al zatk op zonemeeting echt me zo een WTF gevoel aangezien daar gasten tussenzaten dak echt niet verwacht had.btw eens polsen bij cas-vos mss?

1CEZ

Legacy Member
mja ik kwam er als laatste bij in verstraete, (nu 2j) dus de repairs gaan op installs schiet er nog weinig plaats over, begrijp het wel niet, ik werk altijd m'n planning af en had geen klachten.

gehoord da casvos nog minder betaald

arbiter

Legacy Member
1CEZ zei:
mja ik kwam er als laatste bij in verstraete, (nu 2j) dus de repairs gaan op installs schiet er nog weinig plaats over, begrijp het wel niet, ik werk altijd m'n planning af en had geen klachten.

gehoord da casvos nog minder betaald

ik ben samen met jou bij verstraete toegekomen he remember? ze hebben gewoon gewoon de 20 met de op papier beste scores genomen vermoed ik, daar zat ik gelukkig wel bij maar veel gasten waar ik ook van weet da zijn goeie techs zijn er niet bij...

hucks

Legacy Member
kzei in den begin dak de auto's te klein vond van ts... met een deftig rek heb ik nu zelfs nog plaats over voor te dansen in men laadruimte...

iLu_RoX

Legacy Member
1CEZ zei:
mja ik kwam er als laatste bij in verstraete, (nu 2j) dus de repairs gaan op installs schiet er nog weinig plaats over, begrijp het wel niet, ik werk altijd m'n planning af en had geen klachten.

gehoord da casvos nog minder betaald

Wel bij Cas vos hebt ge ten minste een eindejaarspremie wat bij ISS niet kan gezegd worden

TrsH

Legacy Member
1CEZ zei:
idem arbiter, es polsen wat de interne vacatures zijn

wat ik wel zeker moet hebben is een wagen dat ik kan meenemen naar huis, ik moet smorgens de kids afzetten, dus op en af rijden naar jabbeke elke dag is geen optie voor mij.

ISS staat al te "springen" om mij erbij te nemen, waar ik wel zou moeten inboeten als loon, maar het privé wagen en gsm tot (75-100) is dan wel weer mooi meegenomen.


geen eindejaarspremie eh bij ISS...

,u ik klaag er niet over want met mijn firmawagen die ik mag gebruiken en GSM die privé mag gebruikt worden binnen een menselijk bedrag, heb ik mijn eindejaarspremie dubbel en dik terug verdient.

de planning zijn ook altijd zalig en chill.

het is overal wel iets.....

iLu_RoX

Legacy Member
Idd er is overal iets . Elke subco heeft zo zijn nadelen maar werken moet je toch doen :)

Come play dying

Legacy Member
hey, ik heb morgen een sollicitatie gesprek bij cas vos, kunnen jullie mij soms een paar tips geven, wat ze ongeveer zullen vragen? zo kan ik mij al een beetje voorbereiden :)

thx

Noctu

Legacy Member
|SiC| zei:
hey, ik heb morgen een sollicitatie gesprek bij cas vos, kunnen jullie mij soms een paar tips geven, wat ze ongeveer zullen vragen? zo kan ik mij al een beetje voorbereiden :)

thx

Is dat daar nog altijd de Marc?
Normaal gezien gewoon deftig voorkomen en als ge graag extra uren werkt per week ook vermelden. komt goed over en zeker bij cas vos.

joske007

Legacy Member
Is er een kans dat ik mijn huidige digicorder (huur) kan laten vervangen door het nieuwe model ?

Waarschijnlijk niet :p

byter

Legacy Member
joske007 zei:
Is er een kans dat ik mijn huidige digicorder (huur) kan laten vervangen door het nieuwe model ?

Waarschijnlijk niet :p

Dat is mogelijk via een Telenet Center. Er zijn wel 50 euro activeringskosten aan verbonden + nieuw jaarcontract voor de HD Digicorder.

Boterkoek

Legacy Member
Zijn hier eigenlijk installateurs/techs die begonnen zijn zonder elektrische etc ervarvingen? Hoe is dat verlopen?

wproost

Legacy Member
byter zei:
Dat is mogelijk via een Telenet Center. Er zijn wel 50 euro activeringskosten aan verbonden + nieuw jaarcontract voor de HD Digicorder.

Bij Belgacom is dit hetzelfde (ik wil hier niks mee zeggen zenne, maar wordt een defect toestel niet gratis vervangen? ;))

byter

Legacy Member
wproost zei:
Bij Belgacom is dit hetzelfde (ik wil hier niks mee zeggen zenne, maar wordt een defect toestel niet gratis vervangen? ;))

Omruiling defect toestel is niet hetzelfde als omruiling naar een ander type van toestel ;p
Defect toestel onder garantie wordt idd gewoon vervangen.

iLu_RoX

Legacy Member
Boterkoek zei:
Zijn hier eigenlijk installateurs/techs die begonnen zijn zonder elektrische etc ervarvingen? Hoe is dat verlopen?

Ik kon werken met een pc . Nog nooit van mijn leven een stopcontact aangesloten ! Dusja zo zou je het kunnen zeggen :)
Doe het nu bijna 3 jaar en ik trek mijne plan , weinig tot geen problemen ... Alleen met klanten :D

hucks

Legacy Member
Boterkoek zei:
Zijn hier eigenlijk installateurs/techs die begonnen zijn zonder elektrische etc ervarvingen? Hoe is dat verlopen?

ik.
ik ken vele van pc, veiligheidsvragen waren logica. en op elektrische vragen kon ik enkel een lampje tekenen.
ik werk nu sinds 4 april voor onderaannemer, en ik heb nog nooit iets kwa elektrische problemen gehad... je hebt het niet echt nodig denk ik
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan