Archief - Telenet-installateur

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LennartB

Legacy Member
Hey iedereen.

Heeft er iemand ervaring bij Cervo? CERVO - Home

Moet daar woensdag gaan soliciteren voor installateur... kzie het volledig zitten, maar ik heb niet echt veel kennis van elektriciteit. Enig idee welke vragen ze daar stellen bij de test?

sneax

Legacy Member
Ik ben op zoek naar werk, regio west-vlaanders. Telenet installateur spreekt mij wel nog aan, ik ben handig en leer snel bij (wss moet er wel iets geleerd worden ivm electriciteit), waar kan ik hiervoor solliciteren? Welke onderaannemers zijn op zoek en welke zijn er?

edit:

basis electriciteit zoals het verband tss lenge van ene draad/dikte/weerstand/soortelijke weerstand/spanning/stroomszter da kan ik wel eh dus ik neem aan dat dit voor mij een eitje moet zijn? ik heb dat geleerd in de humaniora

joske007

Legacy Member
Ik ga het hier ook even vragen, gisteren heb ik Telenet laten komen voor mijn internet dat uitviel om het uur ... Blijkbaar is de kabel die van buiten naar binnen loopt aan vervanging toe. Gezien ik huur is dit sowieso voor mijn huisbaas. De installateur gaf de naam van een bedrijf dat dit soort bekabeling doet. Maar ik ben de naam vergeten :p Iemand een idee hier ?

1CEZ

Legacy Member
Joske, merk wel dat uw huisbaas niet verplicht is zijn drop kabel te vernieuwen, als em de kost te groot vind.

@ sneax ISS en Casvos zijn beide actief in westvlaanderen


grtz

iLu_RoX

Legacy Member
gettes zei:
Wees gerust, eenmaal decert. geraak je er niet meer in.

Kan ik maar gelijk geven . Je word niet gedecert voor 1 foutje en een sapke vergeten .. moet zijn dat er veel meer is ..

^MystiQ

Legacy Member
joske007 zei:
Ik ga het hier ook even vragen, gisteren heb ik Telenet laten komen voor mijn internet dat uitviel om het uur ... Blijkbaar is de kabel die van buiten naar binnen loopt aan vervanging toe. Gezien ik huur is dit sowieso voor mijn huisbaas. De installateur gaf de naam van een bedrijf dat dit soort bekabeling doet. Maar ik ben de naam vergeten :p Iemand een idee hier ?

Infrax doet dat normaal gezien.

En sommigen hier moeten eens leren deftige zinnen schrijven!

christof1987

Legacy Member
omdat ik geen 100 pagina's willen lezen

ik ben van limburg , en zou graag telent instalateur worden

kan iemand mij informatie geven
waar te soliciteren enzo

thx

Boterkoek

Legacy Member
LennartB zei:
Hey iedereen.

Heeft er iemand ervaring bij Cervo? CERVO - Home

Moet daar woensdag gaan soliciteren voor installateur... kzie het volledig zitten, maar ik heb niet echt veel kennis van elektriciteit. Enig idee welke vragen ze daar stellen bij de test?



Hoe is het gegaan? Hebben ze geen probleem gemaakt dat je niets van elektriciteit kent?

Acid.C

Legacy Member
christof1987 zei:
omdat ik geen 100 pagina's willen lezen

ik ben van limburg , en zou graag telent instalateur worden

kan iemand mij informatie geven
waar te soliciteren enzo

thx

Ik zou de websites van de subco's in uw regio eens raadplegen. De lijst vind je terug op de site van Telenet.

sneax

Legacy Member
Btw wat ivm belgacom technieker? Ik krijg hier een mail dat ISS belgacom techniekers zoekt, ik neem aan dat het werk ongeveer hetzelfde zal zijn maar gewoon een klein beetje anders.

Wat ik mij ook afvraag is wat er gevraagd wordt op de selectieproeven? Echt heel moeilijk zal dit niet zijn maar tis altijd makkelijk om u een beetje voor te bereiden (ik ben geen electrieker van opleiding), ik ken wel de basiswetten van de electriciteit etc ... maar wat vragen ze nog dat ik mss is kan bekijken?

Boterkoek

Legacy Member
Sneax ben jij nu installateur of geweest? En hebben ze er geen problemen over gemaakt ivm je kennis.

sneax

Legacy Member
geen technieker geweest of dergelijke

ik wil mijn huidige 'carriere' (als ge het zo kunt noemen) omgooien en iets zoeken in een meer technische context, zoals bv belgacom/telenet technieker (meer hands on) of in de it (dikkere shit int begin maar mss meer doorgroeimogelijkheden)

ik ben er vrij zeker van dat ik ondanks het gebrek aan opleiding die jobs zeker aankan, het is maar ze te overtuigen ...

jazz

Legacy Member
jobs in aanbieding voor telenet, belgacom en andere wel op zelfstandige basis dus loon naar werk

jazz

Legacy Member
sneax zei:
Btw wat ivm belgacom technieker? Ik krijg hier een mail dat ISS belgacom techniekers zoekt, ik neem aan dat het werk ongeveer hetzelfde zal zijn maar gewoon een klein beetje anders.

Wat ik mij ook afvraag is wat er gevraagd wordt op de selectieproeven? Echt heel moeilijk zal dit niet zijn maar tis altijd makkelijk om u een beetje voor te bereiden (ik ben geen electrieker van opleiding), ik ken wel de basiswetten van de electriciteit etc ... maar wat vragen ze nog dat ik mss is kan bekijken?

sneax

Legacy Member
master777 zei:
BGC: Vraagstukken, redeneren met formules, (raadsel)tekeningen, niet zo zeer theorie.

Allé cava. Kheb ne mail gestuurd met mijn cv, maja kzal moeten geluk hebben om op basis daarvan intresse op te wekken (hopelijk wel natuurlijk).

sneax

Legacy Member
Afspraak maandag in Spiere (ISS) voor telenet technieker! Kheb andere dingen ook lopen, ze komen allemaal ongeveer rond deze tijd af om mij uit te nodigen op gesprek, maar telent technieker heeft mijn voorkeur. Dus ja twordt een beetje goochelen om sommigen aant lijntje te houden. Tis maar een eerste gesprek maar hopelijk loopt het goed :)

Pres. !mpulse

Legacy Member
Waarschijnlijk gaat er mij hier iemand kunnen helpen... Kzit met men handen in het haar.
Ik zoek dus naar een job als Telenet Installateur. Aangezien ik van Sint-Niklaas ben, gebeld naar Cas-Vos, die zitten hier in het industriepark. Die wisten mij te zeggen dat ze mensen zoeken in West-Vlaanderen... Niks dus. Verder gezocht op de site van de VDAB. Kom ik een vacature tegen voor Telenet Installateur Oost Vlaaderen. Daarvoor moest ik solliciteren bij Simac 3 Services in Heverlee... Vandaag mailke gehad voor een job als BGC Technieker, ze zoeken mensen voor Telenet uit de regio Leuven voor installaties in O-VL... LOGICA?
De vraag dus: Wie kan er mij een adreske fixxen zodat ik als Telenet Installateur aan de slag kan in O-VL? :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan