Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hucks zei:kijk der echt naar uitalhoewel na het lezen van heel dees topic het toch moeilijker en saaier lijkt dan ik dacht
![]()
Levicious zei:Toch ook eens solliciteren.
Is er geen druk mee dat ge aantal klanten moet doen in een bepaalde tijd?
Werk je alleen of met 2?
Doe je veel overuren? Of ben je meestal op een schoon uurtje thuis?
Heb nu in de bouw gewerkt maar was de overuren strontebeu.
bedankt
iLu_RoX zei:Zou al beginnen met op tafel te kletsen en vragen of je een eindejaarsbonus krijgt![]()
sneax zei:Ik denk niet dat dat er is en voor mij zullen ze geen uitzondering maken denk ik zo. Ik ben al content met wat ik heb. Vrijdag examen bij Telenet, we hebben dus de verkorte opleiding (5 dagen) en wordt lokaal gegeven (niet bij Telenet).

1CEZ zei:@ sneax als je ooit vragen hebt mag je me altijd contacteren. Ik weet hoe stresserend de eerste maanden kunnen zijn ;-) (alhoewel het installeren een luxe geworden is met pwls en Wireless modems)
het is eerder luxe dat de meeste huizen tegewoordig overal al bekabeling hebben liggen =D1CEZ zei:@ sneax als je ooit vragen hebt mag je me altijd contacteren. Ik weet hoe stresserend de eerste maanden kunnen zijn ;-) (alhoewel het installeren een luxe geworden is met pwls en Wireless modems)
Maar toch bedankt voor de hulp, ik zal het in mijn achterhoofd houden!!Boterkoek zei:Hoe is het gegaan? Hebben ze geen probleem gemaakt dat je niets van elektriciteit kent?
