Archief - Telenet-installateur

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dubbelpunt

Legacy Member
1CEZ zei:
ivm doorgroeimogelijkheden als telenet tech-->repair-->swatter

Wat doet een repair als job dan? Remote als de telenet technieker het zelf niet kan oplossen ofzo? En wtf is een swatter :D

SteveDotcom

Legacy Member
jeire15 zei:
Bij mij was dat de dag zelf nog :)

Ze hebben vandaag pas iets laten weten en ben geslaagd, volgende week contract tekenen en 10 ofwel 12 oktober beginnen met de opleiding.
Ze spreken van een IBO contract, moet je niet een uitkeringsgerechtigd zijn bij het begin van het contract?

1CEZ

Legacy Member
repair doet herstellingen, defecte modems,voedingen digiboxen vervangen, metingen doen, kabels herstellen of vervangen etc. installeert dus niet meer. swatter staat er nog es boven is voor "speciale gevallen" ook doen zij backup en feedback geven aan repairs, meer weet ik ook niet maar ze bestaan wel :D

1CEZ

Legacy Member
en na 6j installeren een week meegelopen met een repair is echt een verademing. Ik doe nix liever dan problemen oplossen, tis altijd iets anders. Dus ik verlang wel

arbiter

Legacy Member
1CEZ zei:
en na 6j installeren een week meegelopen met een repair is echt een verademing. Ik doe nix liever dan problemen oplossen, tis altijd iets anders. Dus ik verlang wel

Zit je niet meer bij verstraete?

iLu_RoX

Legacy Member
1CEZ zei:
en na 6j installeren een week meegelopen met een repair is echt een verademing. Ik doe nix liever dan problemen oplossen, tis altijd iets anders. Dus ik verlang wel

Ik al tot 2x toe geweigerd . Kzou nie weten wrm ik geen installs meer zou doen werkt het niet awel repair zal het wel oplossen :D en ik ben er vanaf :rofl:

arbiter

Legacy Member
iLu_RoX zei:
Ik al tot 2x toe geweigerd . Kzou nie weten wrm ik geen installs meer zou doen werkt het niet awel repair zal het wel oplossen :D en ik ben er vanaf :rofl:

Ironisch hoop ik? Anders :niceone: ik probeer altijd zelf de oplossing te vinden voor er repair moet komen, anders heb je toch niets voldoening aan uw job?

sp1lo

Legacy Member
Vraagske, hoelang is uw telenet certificaat geldig? Heb nog een paske liggen voor install en der sta op tot 2012 maar ik dacht gehoord te hebben dat uw certificaat niet meer actief staat als je 1 jaar oid niet meer hebt gewerkt voor telenet...

Iemand die me hierbij kan verlichten?

1CEZ

Legacy Member
we zijn welgeteld 1 keer aan de tap moeten zijn in die week, de rest was defecte tuners, voedingen modems, en fouten van klanten lol

iLu_RoX

Legacy Member
Ik dacht dat ge altijd de tap moet checken. Voor saps, con, gel caps, telenet bandje :-P

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

exo

Legacy Member
Ik weet niet of het hier al gepost staat, maar wat is de gemiddelde verdienste van een telenet installateur?

1CEZ

Legacy Member
@ arbiter, nope aangezien ze heel wat techs moesten inleveren en ik 1 van de "new guys" daar was ging ik intern iets anders moeten doen, putjes graven, slimme meters eandis ofzo. daar had ik dus geen zin in.

stoeptroep

Legacy Member
Ik heb op 19 Augustus gesolliciteerd bij ISS in Spiere, en op 23augustus kreeg ik vast contract, en ben nu al tijdje alleen op de baan.

Ik heb diploma electriciteit maar dit diploma heb je zeker niet nodig. Kmoet wel zeggen bij ons is de de opleiding in een spoedversnelling gebeurt maar al-bij-al gemakkelijk testen.

En voor de testen moet je 70% halen, maar heb je 68% ben je erook door ..

exo

Legacy Member
Iemand die hier zijn salaris ruim wil neerzetten? (dus niet exact tot op de Euro maar gewoon ruim bekeken, zodat ik een beeld krijg)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan