FrownedUpon
Legacy Member
dries_v zei:tssn de 1750 en 1900 netto
lol
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dries_v zei:tssn de 1750 en 1900 netto
1CEZ zei:@ arbiter, nope aangezien ze heel wat techs moesten inleveren en ik 1 van de "new guys" daar was ging ik intern iets anders moeten doen, putjes graven, slimme meters eandis ofzo. daar had ik dus geen zin in.
)dries_v zei:tssn de 1750 en 1900 netto
1CEZ zei:@ frown wat is er grappig?
dit had ik bij m'n vorige subco netto, + maaltijdcheques en nog maar zwijgen van de overuren die er bij kwamen

Lord Kveldulv zei:@Belgacom techniekers
Maar ik durf aan geen enkel bedrijf BGC nog aanraden.
:applause: 

Onderaannemer bij BGC hierLord Kveldulv zei:@Belgacom techniekers
Interne communicatie, onbestaande?
Ik moest de VDSL installatie opvolgen bij een klant, Grote Steenweg te Oordegem moest iemand zich aangesproken voelen. Eerste keer komen 2 techniekers kijken voor het 2de koperpaar aan te sluiten. Paar uur testen met als resultaat: no can do. Het is binnen het gebouw (zitten verschillende bedrijven) al x aantal keer afgetakt. Van het 2de koperpaar gaf er maar 1 draad nog signaal ect.
Voorstel van BGC uit: nieuwe kabel trekken van op straat tot aan de serverrack van mijne klant. Great, meteen afspraak gemaakt.
Week later, komt ne technieker opdagen. Helemaal van niks op de hoogte. Dus hetzelfde als de week ervoor. Hij kwam een 2de koperpaar aansluiten. Dus ik heb dien jongen de uitleg gedaan en hem weg gestuurd. Geen zin om hem 3h dezelfde testen te laten doen die toch al uitgevoerd waren (waar zijn die resultaten naartoe?)
Nog een week later, vandaag, hetzelfde verhaal. Er was zwart op wit bevestigd dat ze vandaag de kabel kwamen trekken maar er stond weer ne technieker die van niks wist. Ik ben op congé maar mijne collega die ter plaatse was heeft het mij laten weten. Dus dien technieker mocht ook weer door en op naar poging 4.
Is dat normaal? Allé, natuurlijk is dat niet normaal. Maar wat is daar intern gaande? Elke keer noteren die techniekers wat er moet gebeuren. Ze noteren elke keer mijn gegevens. Maar daar gebeurt niets mee? Zelfs als je via de helpdesk gaat en hen uit legt wat het probleem is zeggen ze altijd jaja komt in orde. Maar die gooien die info gewoon weg of wat?
Ik ben geen fan van BGC, ook geen fan van Telenet. Maar ik durf aan geen enkel bedrijf BGC nog aanraden.

MeRCeNaRy zei:Onderaannemer bij BGC hier
Moet wel zeggen dat dat een gekke situatie is... Normaal zou die technieker met PCD (technische dienst in brussel) moeten contact oppakken en dan wordt die zijn technische situatie aangepast naar de nieuwe kabel. Normaal (als de werkplanning dat toelaat) zou die dat nog dezelfde dag gedaan kunnen hebben...
[B]Rocketeer;15613325 zei:Voor 50m kabel in te graven laat ge geen Belgacom technieker sturen hé.
Neem contact op met Belgacom en vermeld duidelijk dat er mensen moeten komen die grondwerken kunnen en mogen uitvoeren.
Moet er een nieuwe kabel getrokken worden speciaal voor de klant? (dus geen bestaande kabel vervangen door net via dezelfde weg te gaan). Indien dit zo is, vrees ik dat ze eerst enkele instanties van hen moeten laten komen om te bekijken wat het kostenplaatje is, of ze het al dan niet willen uitvoeren,...
Ff een kabel ingraven moet volgens bepaalde specificaties gebeuren, plannen opstellen,...
Met andere woorden: iets dat enorm veel geld gaat kosten.
Nuja, ik ken de hele situatie niet.

1CEZ zei:wel moet zeggen, repair valt voor de moment wel goe mee. m'n eerste 2 weken zijn relatief vlot verlopen. 7-8 cases per dag. De routine moet er wel nog inkomen, ik verlies soms nog wa te veel tijd met dingen checken en dubbelchecken wanneer ik eigenlijk weet van daar kan het niet aan liggen. Mja liever zeker dan spijt achteraf.
Ook is het heel uiteenlopend van een kapotte modem nui tot dieperliggenden problemen.
Enigste minpuntje ik moest vandaag werken, geen verlengd weekend maar we gaan er nie van dood ;-)
grtz
1CEZ zei:@ hucks yep
leuke case gehad vandaag 45min mogen rijden klant zijn apps op digicorder laden niet, kan dus niet in menus en ziet geen zapbalk...kom aan, klant heeft zijn hdc doodleuk met scart en hdmi aangesloten:doh: