ImpulseEEE
Legacy Member
Ik mag maandag mijn eerste gesprek gaan doen bij JFS voor telenet technieker.
Heb geen echt diploma van iets (werd ook niet vereist).
heb wel de nodige ervaring met netwerkjes instellen en ben ook redelijk handig.
Lijkt mij een zeer leuke job.
Iemand tips voor mijn eerste sollicitatie ? (ooit)
Heb geen echt diploma van iets (werd ook niet vereist).
heb wel de nodige ervaring met netwerkjes instellen en ben ook redelijk handig.
Lijkt mij een zeer leuke job.
Iemand tips voor mijn eerste sollicitatie ? (ooit)


