Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Levicious zei:Heb ook een gesolliciteerd voor bij ISS ( belgacom installateur ) maar mail terug gekregen dat het niets zal worden
Morgen nog een afspraak met interim voor telenet installateur.
Cyk zei:Ik vraag me af hoeveel ongeveer iemand verdien als installateur voor belgacom... 1600 brut ongeveer?
netto zekers anders kom ik ni uit menne zetel !maffia killer zei:1600 brut ? is da ni weinignetto zekers anders kom ik ni uit menne zetel !
sneax zei:Aanvaard bij ISS en nu aan opleiding bezig, meteen alles geregeld en firmawagen om nr de opleiding te komen.
Electriciteitskennis was gn probleem. U=IR P=UI is het enige dat ge nodig hebt, faseverschuivingen, transistors, etc... allemaal niet nodig. Een goeie "computerkennis" is ook van belang, op niveau van thuisnetwerken.

Dubbelpunt zei:Tuurlijk is dat bruto. De reden zal ik quoten:
Vandaag een mail gehad van Telenet zelf da ze heel veel kandidaten hadden
SteveDotcom zei:1600€ bruto zou me nogal onlogisch klinken, net zoals vele andere lonen. Volgens mij ga je hier toch een 1900-2000€ bruto hebben. 1600€ bruto dan zou dat neerkomen op 10€/uur? Klinkt nogal ongeloofwaardig, kan je beter de winkels kuisen dan verdien je misschien evenveel...
Dubbelpunt zei:Als reactie op uw neerbuigende post ivm winkels kuisen:
Iemand die bruto 10eur/u heeft (1600eur/m bruto) werkt netto aan 8eur per uur
Iemand die bruto 16eur/u heeft (2500eur/m bruto) werkt netto aan 10eur per uur