Archief - Telenet-installateur

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

iLu_RoX

Legacy Member
Vind da zo stom e. Doe het nu 3 jaar en heb nog nooit iets van elektrische dingen moeten doen

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Levicious

Legacy Member
Heb ook een gesolliciteerd voor bij ISS ( belgacom installateur ) maar mail terug gekregen dat het niets zal worden ;)

Morgen nog een afspraak met interim voor telenet installateur.

vrukkus

Legacy Member
Heeft iemand hier een idee hoeveel telenet vraagt om de dropkabel terug te herstellen? Heb deze overgetrokken bij graafwerken.:doh:
Heb het voorlopig hersteld en alles werkt, maar tis niet waterdicht.
Dus niet goed genoeg.

SteveDotcom

Legacy Member
Levicious zei:
Heb ook een gesolliciteerd voor bij ISS ( belgacom installateur ) maar mail terug gekregen dat het niets zal worden ;)

Morgen nog een afspraak met interim voor telenet installateur.

Al vaak interims afgegaan hiervoor en meestal bereik ik er niets mee, heb een A2 diploma elektriciteit en toch geraak ik er niet binnen..
Vandaag een mail gehad van Telenet zelf da ze heel veel kandidaten hadden en dus al hun jobs zijn ingevuld..

Cyk

Legacy Member
Ik vraag me af hoeveel ongeveer iemand verdien als installateur voor belgacom... 1600 brut ongeveer?

futuramo

Legacy Member
Cyk zei:
Ik vraag me af hoeveel ongeveer iemand verdien als installateur voor belgacom... 1600 brut ongeveer?

1600 brut ? is da ni weinig :S netto zekers anders kom ik ni uit menne zetel !

sneax

Legacy Member
1600netto is wa veel denk ik zo, op zich zijn jobs als telenet/bgc installateur bij consumenten eigenlijk maar een instapjob, maja het hangt af van het volledige pakket natuurlijk

lumikiller

Legacy Member
Zo'n job zie ik ook wel zitten . Eens kijken hier in nederland of ze dat ook zoeken .

1CEZ

Legacy Member
1600 euro nett haal ik toch elke maand hoor en meer, dit is natuurlijk bij de firma waar ik zit afhankelijk van bonussen( extra opdrachten bijpakken, produktiviteit enz) vergeet extra legale voordelen niet van telenet zelf (kortingen op internet tel n idtv)

grtz

Dubbelpunt

Legacy Member
maffia killer zei:
1600 brut ? is da ni weinig :S netto zekers anders kom ik ni uit menne zetel !

Tuurlijk is dat bruto. De reden zal ik quoten:
Vandaag een mail gehad van Telenet zelf da ze heel veel kandidaten hadden


ps: wat zijn de doorgroeimogelijkheden?
welke job kan je nadien doen als het werk u tegensteekt na 3jaar bv?

Dubbelpunt

Legacy Member
sneax zei:
Aanvaard bij ISS en nu aan opleiding bezig, meteen alles geregeld en firmawagen om nr de opleiding te komen.

Electriciteitskennis was gn probleem. U=IR P=UI is het enige dat ge nodig hebt, faseverschuivingen, transistors, etc... allemaal niet nodig. Een goeie "computerkennis" is ook van belang, op niveau van thuisnetwerken.

Heuh? Gij ging toch aan de kust werken? :eek:

SteveDotcom

Legacy Member
Dubbelpunt zei:
Tuurlijk is dat bruto. De reden zal ik quoten:
Vandaag een mail gehad van Telenet zelf da ze heel veel kandidaten hadden

1600€ bruto zou me nogal onlogisch klinken, net zoals vele andere lonen. Volgens mij ga je hier toch een 1900-2000€ bruto hebben. 1600€ bruto dan zou dat neerkomen op 10€/uur? Klinkt nogal ongeloofwaardig, kan je beter de winkels kuisen dan verdien je misschien evenveel...

Dubbelpunt

Legacy Member
SteveDotcom zei:
1600€ bruto zou me nogal onlogisch klinken, net zoals vele andere lonen. Volgens mij ga je hier toch een 1900-2000€ bruto hebben. 1600€ bruto dan zou dat neerkomen op 10€/uur? Klinkt nogal ongeloofwaardig, kan je beter de winkels kuisen dan verdien je misschien evenveel...

Er zijn altijd pas afgestudeerden die aan dat loon beginnen. Je werkt dan bij Telenet en dat staat mooi op jouw CV, plus je moet nog veel leren. Dit kan uiteraard enkel als je bv 50 jonge mensen hebt die aan het solliciteren zijn voor deze job. Opleidingen genoeg om die mensen aan het werk te zetten.


Als reactie op uw neerbuigende post ivm winkels kuisen:

Iemand die bruto 10eur/u heeft (1600eur/m bruto) werkt netto aan 8eur per uur
Iemand die bruto 16eur/u heeft (2500eur/m bruto) werkt netto aan 10eur per uur

SteveDotcom

Legacy Member
Toevallig mensen die vandaag een test moesten doen voor Belgacom in Antwerpen?
Ben erop door en moet nu nog teruggaan voor een sollicitatiegesprek!

sneax

Legacy Member
Dubbelpunt zei:
Als reactie op uw neerbuigende post ivm winkels kuisen:

Iemand die bruto 10eur/u heeft (1600eur/m bruto) werkt netto aan 8eur per uur
Iemand die bruto 16eur/u heeft (2500eur/m bruto) werkt netto aan 10eur per uur

En hij vergeet ook dat sommige mensen met plezier 1000EUR inleveren om een job te doen die ze tenminste een beetje graag doen (of dat ze in elk geval niet met tegenzin doen).

Als ik als voorbeeld mezelf neem, wil ik vooral geld verdienen, dan ga ik wel int fabriek gn werken in een volcontinu systeem, dan heb ik minstens 1000EUR extra (en met mij véél andere starters).

SteveDotcom

Legacy Member
Weet iemand hoelang het duurt na een mondeling gesprek bij Belgacom voordat ze u iets laten weten?

Timotiza

Legacy Member
Daar krijg ik het ook van!
Op gesprek geweest en de laatste zin; We laten u iets weten...
Als ze al iets laten weten natuurlijk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan