Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NotoriousP zei:Voor chemie 2400 bruto + wagen, milieukunde geen idee.
Noctilucus zei:We hebben optimisten in de zaal![]()
^MystiQ zei:Niets is onmogelijk, elektronica-ict is helemaal de verkeerde richting niet. Het leven is wat je er zelf van maakt.Eerlijkheid gebied mij wel te zeggen dat ik mijn diploma elektronica de keuze heb gemaakt een andere wereld binnen te gaan. Want als je u echt fixeert op de elektronica alleen is het inderdaad een trieste bedoening. Je moet het dan ook veel breder zien dan elektronica alleen![]()
Renegadexxripxx zei:Zoals je zegt, je bent zelf een andere wereld ingestapt met name automatisatie. Voor praktisch al die vacatures word er eerder gekeken naar een ingenieur elektromechanica. Diegene die dan toch worden aangeworven zonder dit EM diploma kun je meestal op 1 hand tellen of je start dan als standaard technieker. Niet iets waar je in mijn ogen 4 jaar voor gestudeerd hebt... dat kon je al indien je TSO gestudeerd had.
Voor ICT kiezen ze effectief liever ofwel een bachelor IT (goedkoper en praktischer aangelegd) of een master IT (of burgerlijk ingenieur computerwetenschappen).
Indien ik de keuze opnieuw zou kunnen maken dan zou ik geen Electronica - ICT meer gevolgd hebben. Maar zoals je bevestigd, op elke regel zit er wel een uitzondering.
. Ik bedoel daar niets mee verkeerd mee maar zagen dat je misschien de verkeerde richting gevolgd heb en dat je beter kan krijgen en dit en dat. Daar los je niets mee op. Denk eens goed na en doe er dan iets aan. Er zijn mensen die op hun 40 jaar veranderen naar compleet andere jobs. 
jawadde001 zei:In de chemie worden zelden wagens gegeven.
Matt. zei:
JPV zei:waar betaal jij 2000 euro belastingen op je loon? Ik kom aan maximaal 1356 euro.
JPV zei:voor mij is het verschil essentieel. Het ene is altijd voor sociale zekerheid, het andere dient om wegen, onderhoud, administratie, ... te betalen. Wil je minder belastingen, zit dan aan het ene niet aan het andere.
MilM zei:Dat zijn gemiddeldes. Maw, sommigen verdienen minder en sommigen verdienen meer.
Ik begrijp niet hoe mensen zich kunnen spiegelen aan gemiddeldes wetende dat gemiddeldes net aantonen dat je meer kunt verdienen (gezien het aangenomen mag worden dat er natuurlijk variantie is).
Matt. zei:Ik begrijp niet hoe je kunt zeggen dat je "zeker 2500" moet vragen als je weet dat ook de helft minder heeft dan 2400? :ironic: Tuurlijk kan een random persoon x meer verdienen dan dat gemiddelde. Kan de persoon die dat hier kwam vragen "zeker 2500" vragen? Dat hangt van zoveel af, 't is gewoon fout om te zeggen "ge kunt ZEKER 2500 vragen" als je niet eens weet of die persoon 10 jaar gestudeerd heeft, geen social skills heeft, alcoholieker is, ... Om het nu extreem te stellen.
Ik zie niet direct waar je uit uw link zou kunnen afleiden dat de helft minder verdient dan 2400 euro.Matt. zei:als je weet dat ook de helft minder heeft dan 2400?
Matt. zei:Whatever, er wordt hier gewoon zever verkocht dat het ni schoon is. Beide voeten op de grond en zo. Dan gaan ze nog beginnen muggenziften over "mediaan" en "gemiddelde", way to go.

JPV zei:voor mij is het verschil essentieel. Het ene is altijd voor sociale zekerheid, het andere dient om wegen, onderhoud, administratie, ... te betalen. Wil je minder belastingen, zit dan aan het ene niet aan het andere.
Matt. zei:Alsof in dit geval het gemiddelde veel zal verschillen van de mediaan... Als het al veel zou schelen zouden ze bij het opstellen van de resultaten van de enquete wel de mediaan vermelden en niet het gemiddelde, maar ik denk niet dat er in startsalarissen enorme outliers voorkomen...
):